איך הפכתי להיות צלם מגנטים

החלטתי לתת קצת רקע אישי על איך הפכתי להיות צלם מגנטים לאירועים וכמובן גם איך קמה החברה שנקראת יויו מגנטים שהיא מהחברות המובילות היום בארץ בתחום הצילום והפקת המגנטים בכל אירוע.

צלם מגנטים – כל אחד אוהב לעשות משהו :

לכל אחד יש את הדברים שהוא אוהב לעשות בשביל הנשמה, תחביב כלשהו או משהו אחר, אצלי זה הצילום. אמנם אני לא נולדתי צלם דגול, ונדרשו לא מעט שנים להגיע לרמת הצילום בה אני נמצא היום וכל זה בזכות הרבה מאוד עבודה קשה, אבל אני שמח שהגעתי למקום שאני נמצא בו היום ושאהבה שלי לצילום הפכה להיות העיסוק שלי. כל מה שהשקעתי כבר מגיל צעיר הפך להיות היום לעסק שאני נותן בו את כולי ובהמון אהבה.

צלם מגנטים – האהבה שלי לצילום : 

המתנה הגדולה הזאת שקיבלתי שמאפשרת לי לחיות ולהתקיים ממשהו שאני אוהב כבר המון שנים, שזהו הצילום, היא ערך גדול ובשילוב הצילום באירועים את הרגעים היפים והמרגשים של זוג שמתחתן או צילום של נערת בת מצווה שמתרגשת לפני הכניסה לאולם, החוויה של השמחה ואהבה והצילום באירועים ממלאים אותי באנרגיות חדשות בכל פעם שאני מצלם אירוע.

צלם מגנטים – איך זה התחיל : 

בתור ילד כבר בגיל מאוד צעיר קיבלתי ליד את המצלמה הראשונה שלי, זאת הייתה מתנת יומולדת מיוחדת שבזמנו הייתה נחשבת למתנה מאוד יקרה, ציוד הצילום היה בסיסי אבל זה הספיק לי. קיבלתי מצלמת Canon מסוג fotobox  שעובדת על פילים, ומאז לא הפסקתי לצלם. במשך תקופת חטיבת הביניים והתיכון לא הפסקתי לצלם עד לגיוס לצה"ל, במהלך השירות הצבאי כלוחם לא כל כך הצלחתי לצלם הרבה אבל מה שניתן היה לצלם בחופשת הייתי שם לתת את הקליק.

צלם מגנטים – ההתמקצעות : 

אחרי שצילמתי לא מעט שנים באופן חובבני החלטתי לקחת את הצילום צעד קדימה ורכשתי מצלמה חדשה ונשארתי נאמן לחברת Canon, התחלתי את הדרך עם מצלמת 20D ועדשות קיט, המשכתי ללימודי צילום וקיבלתי תעודה וקיבלתי את הכלים הנכונים שיכול לקבל כל אמן או מי שאוהב צילום בכדי להפעיל את הדימיון והכישרון ולשדרג את הביצועים שלי בצילום.

צלם מגנטים – למה דווקא מגנטים : 

בשלב מסוים אחרי תקופה של צילום אירועים כצלם שני, החלטתי שאני רוצה לקחת את הצילום ולהרגיש יותר את האורחים באירועים, הצילום באירוע נותן לי תחושה יותר כייפית ומיוחדת, כצלם שני פחות הקהל היה מחובר אליי, ואילו בתקופה בה נכנסו צילומי המגנטים להיות חלק מרכזי בכל אירוע, שהאורחים נוטרים אחרי צלם מגנטים בכל אירוע אליו הם מגיעים, ואני כאוהב צילום ואנשים החלטתי שזה הדבר בשבילי ומאז עברו לא מעט שנים ואני רוצה להמשיך בדרך הזו ולצלם מגנטים.

תמונה של צלם מגנטים לאירועים מקצועי

Call Now Button