מגנטים לאירועים בירושלים

מגנטים לאירועים בירושלים

כשזה מגיע לנושא של צילום מגנטים לאירועים בירושלים יש מספר דברים חשובים שצריכים לקחת בחשבון.

אצלנו בחברת יויו מגנטים לאירועים החברה המובילה בישראל להפקת מגנטים לכל סוגי האירועים, אנו מספקים לכם את כל מה שאתם צריכים לאירוע מושלם.

אם האירוע שלכם חשוב לכם ואתם לא מוכנים להתפשר על האיכות, על השירות ועל הצילום המקצועי יויו מגנטים זה המקום היחדי שמעניק לכם הכל ללא פשרות.

אנו מספקים שירות של צילום מגנטים לכל סוגי האירועים לרבות צילום מגנטים לחתונה, מגנטים לבר/בת מצווה ועוד.

מגנטים לאירועים בירושלים
מגנטים לאירועים בירושלים
מגנטים לחתונה
מגנטים לבר מצווה בירושלים

שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא בנו לאירוע שלכם? הנה כל הסיבות לקבל החלטה נכונה :

ניסיון של שנים:

לכל אירוע אנו מביאים איתנו ניסיון של שנים בצילום מגנטים לאירועים. חברת יויו מגנט הוקמה בשנת 2009 ומאז ועד היום אנו מספקים שירות של מגנטים לאירועים באזור מעלה אדומים וירושלים.

מחיר הוגן לכל כיס:

אחד הדברים החשובים לנו ביותר בחרבת יויו מגנט הוא לתת ללקוחות שלנו מחירים הוגנים. מאז שהקמנו את החברה ועד היום אנו שמנו לעצמנו למטרה להיות החברה שמספקת שירות של צילום מגנטים לכל מי שצריך במחיר הוגן ומשתלם.
עם המון חבילות של צילום מגנטים אנו גם מעניקים שירות של צילום מגנטים עד 500 ש"ח בלבד.

מגנטים איכותיים לאירועים:

יויו מגנט לא מתפשרים לעולם על איכות המגנטים. אנחנו כל כך בטוחים באיכות המגנטים שלנו שאנו מעניקים לכם תעוד אחריות בכתב על המגנט למשך 5 שנים! כל המגנטים שאנו מפתחים הם באיכות שאין שני לה ונעשת באמצעות טכנולוגית פיתוח התמונות הטובה והמתקדמת ביותר בעולם.

צילום מקצועי:

צלם מגנטים לאירועים הוא כבר מזמן לא עוד אטרקציה באירוע. היום הרבה מאוד אנשים מזמנים צלם מגנטים לאירוע שלהם ומצפים ממנו להיות גם הצלם של האירוע. לכן, שאתם בוחרים בנו להיות צלמי המגנטים באירוע שלכם אתם מקבלים צילום מקצועי ואתם יכולים להנות גם מתמונות מיוחדות למגנטים שלכם וגם מצילום מקצועי שתוכלו להשתמש בתמונות.

אהבה למקצוע:

יש המון צלמי מגנטים שעבורם האירוע שלכם הוא "עוד יום עבודה" אבל אצלנו ביויו מגנטים לאירועים התמונה קצת שונה. אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים וזה גם מה שגרם לנו להישאר בתחום עוד משנת 2009 ועד לרגע שאתם קוראים את השורות האלו.
בזכות האהבה שלנו למקצוע וכמובן לצילום אירועים, אנחנו תמיד דואגים להיות בקדמת הטכנולוגיה ועובדים עם ציוד צילום הטוב והמתקדם ביותר בעולם. אז כמו שאנחנו נהנים לעבוד עם ציוד צילום מקצועי ואיכותי ולהביא לכם את התמונות המיוחדות ביותר, ככה גם אתם מרוויחים מהאהבה שלנו למקצוע.

הכל במקום אחד:

אצלנו תמצאו לא רק מגנטים לאירועים אלא עוד מגוון גדול של אפשרויות כמו בלוקים מעץ לאירועים, מסך ירוק לאירועים, מחזיקי מפתחות לאירועים, שירות של צילום אירועים מלא ועוד.

צלם מגנטים מחיר

כמה עולה צילום מגנטים לאירועים? אחת השאלות שהרבה מאוד אנשים רוצים לדעת עליה את התשובה.

העלות של צילום מגנטים לאירועים בירושלים היא החל מ 390 ש"ח לחבילת מגנטים ללא הגבלה לאירוע קטן ועד 1400 ש"ח לצילום מגנטים לחתונה שבה יש בדרך כלל יותר משתתפים.

הבאנו לכם כאן המחירון שלנו שיעזור לכם לקבל הערכת סדר גודל כמה תשלמו על צילום מגנטים לאירוע. חשוב לזכור כי זה לא מחירון קבוע לכל צלמי המגנטים לאירועים אלא זה המחיר שלנו וזה יתן לכם קצת אינדיקציה כמה תשלמו על צילום מגנטים.

סוג חבילת מגנטים 

מחיר

מידע מקצועי של יויו מגנט

מגנטים ללא הגבלה לאירוע קטן

החל מ 390 ש"ח

חבילת מגנטים ללא הגבלת כמות לאירועים עד 50 מוזמנים ועד שעתיים עבודה.

מגנטים ללא הגבלה לאירוע בינוני

החל מ 590 ש"ח

חבילת מגנטים לאירוע עד 100 מוזמנין ללא הגבלת כמות ועד 3 שעות עבודה.

מגנטים ללא הגבלה לאירוע גדול

החל מ 890 ש"ח

חבילת מגנטים ללא הגבלת כמות לאירועים מעל 200 מוזמנים ועד 4 שעות עבודה.

 

מגנטים לפי סוג אירוע
צלם מגנטים בירושלים

מגנטים לאירועים בירושלים שאלות ותשובות

התשובות לכל השאלות שלכם על צילום מגנטים בירושלים.

בהחלט כן! היום יש המון צמלי מגנטים מקצועיים ומוכשרים שיכולים להיות גם הצלמים של האירוע ולהעניק לכם תמונות מקצועיות ברמה הגבוה ביותר.

הדגשים החשובים ביותר לבחירת צלם מגנטים לאירועים בירושלים הם:

  • בדיקת גלריית עבודות: תעברו על התמונות של הצלם ותראו איך התמונות נראות לכם, האם אתם מתחברים לצילום וכמובן האם יש גם תמונות ספונטניות בצילום.
  • המלצות : אל תתביישו לבקש המלצות מלקוחות קודמים שבהם הוא צילם. בקשו אפילו מספר טלפון או שניים ותשאלו על הצלם ועל התמונות, על איך הוא התנהל באירוע ועוד.
  • מחיר : למרות שהמחיר לא צריך להיות הגורם העיקרי שלפיו תקבלו החלטה, עדיין חשוב מאוד לבצע השוואת מחירים נכונה ולראות מה אתם מקבלים תמורת מה שאתם משלמים.

לא פעם אנו שומעים בהרבה מאוד מקרים שמבקשים שני אנשי צוות לאירוע. אז נענה לכם על השאלה הזאת, שני אנשי צוות הם חובה רק במקרה ומדובר על אירוע גדול עם מעל 400 מוזמנים!.

באירועים קטנים עד 100 אנשים צלם מגנטים שהוא מנוסה ומיומן יכול בהחלט להתמודד עם האירוע והוא יפיק לכם כמות מאוד גדולה של מגנטים אם הוא עובד עם הציוד הנכון ובצורה מקצועית.

העלות של צילום מגנטים לאירועים בירושלים היא החל מ 390 ש"ח ועד 1400 ש"ח. זה תלוי בגודל האירוע ושעות העבודה.

מיד בסיום האירוע אנו נעניק לכם את כל התמונות שצולמו על גבי דיסק. כל התמונות יגיעו ללא המסגרת אלא כפי שצולמו ורק אחרי עריכה בסיסית בלבד. ככה שאתם תוכלו להינות מהתמונות האלו ואפילו להשתמש בהם באלבום שלכם.

Call Now Button