לוקשיינים מומלצים לצילומים

בחירת לוקיישינים מומלצים לצילומי חוץ 

צילום של מגנטים בכל סוגי האירועים הפך להיות חלק חובה ובלתי נפרד מכל אירוע, היום כל אורח שמגיע לאירוע מצפה לחזור הביתה עם תמונת מגנט מיוחדת שתהייה לו למזכרת וגם הזדמנות לומר לאורח שהגיע לאירוע תודה ולתת לו מגנט עם הקדשה אישית עליו.

אז איך תהפכו את צילומי החוץ שלכם למדהימים באמת ומקוריים יותר מכל צילומי החוץ האחרים, לכן הכנתי עבורכם רשימה של כמה מקומת מומלצים לתמונות נדירות וכמובן גם לוקישנים כאלו שיהפכו לכם את יום הצילומים לסוג של חוויה . אני בטוח שחשבתם שזה יכלול את מתחם התחנה בתל אביב או הגן היפני בחולון אבל לא ! כבר הלוקשיניים האלו חרושים אבל אם בכל זאת בא לכם להצטלם שם אין מניעה מכך .

ים – איך אפשר שלא להביא לראש הרשימה את חוף הים ? הרי מדובר במקום המושלם לצילומי חוץ גם בחורף וגם בקיץ. את התמונה של הים ברקע אי אפשר להחליף בשום דבר אחר ובטח לא אם מדובר בעונת החורף ב השקיעות מוקדומות והשמיים מקבלים צבעים בגוונים אדומים מהשמש שאלו רקעים נדירים ביופים לצילומי חוץ.

בסאפרי – כן בסאפרי ! חשבתם פעם כמה זוגות כבר הצטלמו שם לפניכם ? ממש לא הרבה ואם בכלל. בסאפרי יש מקומות יפים מאוד לצילומי חוץ . מעבר לנוף המרהיב בספארי זאת יכולה להיות חוויה אמיתית של ממש כי סביר שבעוד כמה שנים אחרי צילומי החתונה בסאפרי תגיעו למקום שוב יחד עם ילדכם ותוכלו להיזכר ביום בצילומים שלכם מהחתונה.

ביקב – יום צילומים ביקב זאת חוויה מדהימה, תוכלו להינות מסיור ביקב ומטעימות של כל סוגי היין הקימים במקום ואפילו להינות מהאווירה של צילומים כשבאוויר יש את הריח של היין . ניתן למצוא יקבים רבים בארץ וגם בקרבת מקום לאולם האירועים בו אתם חוגגים את החתונה ובכך להגיע לאולם בנוחות.

במדבר – במדינתו הנוף המדברי הוא לא נוף שקשה למצוא ואם אתם מתחתנים באיזור הנגב אז בכלל אל תהייה בעיה למצוא לוקשניים מדהימם לצילום ובהם נוף מדברי. קחו בחשבון כמה דברים לפני כניסה לצילומים באיזור מסוג זה. יש להכנס עם רכבי שטח כי לא תרצו להיתקע עם הרכב ביום הצילומים וכמובן שיש סיכוי גדול שמעט תצאו מלוכלכים בכמה גרגרי חול מכל הסיפור הזה של צילום במדבר. אבל לאוהבי הנוף המדברי זה דבר שישתלם בהחלט.

כמובן שמכל התמונות שתצטלמו במהלך צילומי החוץ כדאי גם להפקי מגנט שהוא יהיה ייחודי ויפה מכל יתר המגנטים המצולמים במהלך האירוע באולם ויתר על כן מגנט כזה יתלה בגאווה רבה על המקרר ויזכיר לא רק את החגיגה באולם אלא יזכיר את הרגעים המרגשים שהיו גם ביום צילומי החוץ.
לכן אם תרצו לקבל תמונות מגנט גם מצילומי החוץ בקשו מאיתנו לפתח לכם את התמונות הללו ואנו נעשה זאת עבורכם בשמחה גדולה כחלק מהשירות המורחב אותו אנו נותנים כבחרת מגנטים לאירועים ללקוחותינו.

אל תהססו ליצור קשר כבר עכשיו ולהזמין את החברה המובילה בישראל להפקת מגנטים לאירועים

054-8066162

Call Now Button