מגנטים לאירועים

מגנטים לאירועים 

תעשיית מגנטים לאירועים קיימת כלמעלה מעשור בישראל ובה אלפי ספקים , חלקם צלמים מקצועיים ובחלקה חובבנים או צלמים מתחילים . אצלנו במגנט יונתן כל הצוות הוא צוות של צלמים מקצועיים מהשורה הראשונה בעלי ידע וניסיון בצילום .

בצילום במגנטים לאירועים אנו שמים לב לכל תמונה וזאת מכיוון שאין אפשרות לערוך את התמונות וכל תמונה צריך לפתח איך שצולמה , אנשים משנים את הבעות פניהם בכל רגע לכן הצילום חייב להיות מהיר מגנטים לאירועים בזולמקצועי ומתאים לצילום מגנטים לאירועים .

השירות אותו אתם הלקוחות מקבלים הוא שירות אדיב ואינו נגמר לאחר הזמנת העבודה אנו מלווים אתכם בכל התהליך וגם לאחר הזמנת העבודה , אנו נבחר ונעצב יחד את מסגרת המגנט ממגוון המסגרות הגדול שקיים ברשותנו או בעיצוב אישי לבחירתכם.
אנו במגנט יונתן כי חלק ממקצועיות הוא האדיבות והשירות ללקוח ולכן ניתן לכם הלקוחות יחס חם ונדאג לפנק אתכם ואת האורחים והמשפחה שלכם באירוע בשפע של מגנטים ייחודיים .

אז איך כל זה עובד ? לאירוע שלכם מגיע צלם שמצלם כבר משלב צילומי המשפחה וקבלת הפנים , את התמונות הוא מעביר לגרפיקאי , תפקידו של הגרפיקאי בהפקת מגנטים לאירועים הוא לבצע התאמה של כל תמונה למסגרת מעוצבת שנבחרה מראש ולפתח את תמונות המגנט .
גרפיקאי מקצועי ומיומן הוא חלק בלתי נפרד מהצלחת האירוע , גרפיקאי בעל ניסיון יהיה זריז יותר מגרפיקאי מתחיל ולכן יוכל לפתח יותר תמונות מגנט במהירות וזאת בפרק זמן שבו האירוע מתקיים .

מגנטים לאירועים בזולאיכות התמונות בצילום מגנטים לאירועים בזול היא חשובה מאוד האיכות חייבת להיות ברמה גובה וברמת פיתוח כי את כל התמונות שצולמו אנו מפתחים למגנטים .

הלבוש של צלם המגנטים לאירועים הוא חשוב לא פחות אנו שמים דגש על לבוש מכובד וחולצה שתזהה את צלם המגנטים באירוע – חולה עם כיתוב "צלם מגנטים" .

האטרקציה שאהובה על כל האורחים באירועים היא המגנטים לאירועים כי מי מאיתנו לא אוהב להצטלם לתמונת מגנט עם קרוב משפחה שלא ראינו הרבה זמן או עם חברים שלא פגשנו מזמן.אנו תמיד קשובים לבקשות האורחים שרוצים להצטלם לתמונת המגנט ומקפידים לפתח כל תמונה כמספר האנשים המופיעים בה כדי שכל האורחים ישמרו את המזכרת מהאירוע שלכם לתמיד.

אנו אוהבים את עבודתנו ועושים אותה מכל הלב ולכן אנו יותר נשמח לקחת חלק גם באירוע שלכם ולהפיק לכם את המגנטים לאירועים בייחודיות ובמקצועיות כמו שרק אנו יודעים.

אז אם אתם חוגגים אירוע בקרוב ואתם רוצים מזכרת שתישאר לכם ולאורחים שלכם מהרגעים היפים של האירוע , מגנטים לאירועים זו האטרקציה שמתאימה לכם במיוחד .

אז אתם יכולים לצפות בתיק העבודות שלנו בגלריית התמונות שלנו באתר .

ברשותנו מגוון רחב מאוד של עיצובים למסגרת המגנט שאותו גם ניתן לראות באתר ולבחור את העיצוב הייחודי שמתאים לכם למסגרת המגנט בנוסף לכל עיצוב מסגרת מגנט אנו נוסיף כיתוב לבחירתכם , אם בכל מגוון המסגרות שלנו שמכיל מגנטים לאירועים בזוללמעלה מ 2000 מסגרות למגנטים קיימות לא תמצאו את המסגרת שמתאימה לכם אנו נעצב לכם מסגרת בסגנון אישי לטעמכם ובחירתכם וזאת ללא כל תשלום נוסף אלא כחלק מהשירות שלנו כחברה שמספקת מגנטים לאירועים במחיר הטוב ביותר .

הלקוחות שיוצרים איתנו קשר ברוב המקרים מבולבלים מהמידע הרב שהם מקבלים ומהמון פרטים שאותם הם מקבלים ממש על קצה המזלג מכל חברת מגנטים לאירועים וזאת מכיוון שברוב המקרים זאת הפעם הראשונה שהלקוח מזמין את השירות של צלם מגנטים .
בשיחת טלפון קצרה אלינו תקבלו מאיתנו את כל המידע שחשוב וכדאי לכם לדעת. אנו מבינים כי עבורכם זאת הפעם הראשונה ועברונו זה כחלק משיגרה לבצע צילום אירועים ולכן כך נתייחס למצב ונבצע מול כל לקוח תיאום ציפיות מלא כדי שנספק את רצונותיו עד לשביעות רצון מלאה.

אנו כבר עכשיו מצפים מכם לשיחת טלפון ונשמח לתת לכם פרטים והצעת מחיר מלאה ללא כל התחייבות .

054-8066162

Call Now Button