כי פייסבוק זה פח זבל

כי פייסבוק זה פח זבל, אני לא הראשון שיבוא ויגיד לכם שפייסבוק הוא פח הזבל של האינטרנט והתוכן בו הוא רדודבעד ונגד מגנטים לחתונה דרך פייסבוק.
כי היום כל אחד יכול לפתוח חשבון פייסבוק בפשטות ולרשום כמה מילים ואפילו להקים דף עסקי בפייסבוק. אבל האם כמה לייקים זה מה שעושה את קהל הלקוחות למרוצה יותר ? או שאלפי קליקים בעמוד פייסבוק מעידים על חברה יותר איכותית ומקצועית להפקת מגנטים לחתונה.

מגנטים לחתונה זה עסק למקצוענים, ואיך יודעים אם צלם מגנטים חתונה הוא מקצועי ומדובר בחברה רצינית.
נתחיל ברושם ראשוני, יש לציין שהיום הקמת עמוד פייסבוק היא דבר הכרחי ואין עסק שמתקיים ללא עמוד פייסבוק, אבל האם זה מספיק ?
אז למה אני כל כך נגד צלמי מגנטים שיש להם רק עמוד פייסבוק ?
קודם כל בגלל שבעמוד פייסבוק הם לא יכולים לספק זוג שעומד להתחתן את כל המידע שהזוג זקוק לו.
היום לתת ללקוח ערך מוסף כמו למשל מידע חשוב מעבר "מבצע המגנטים שלנו הכי יפים בעולם" או "כדאי לכם להזמין הנה תגובה ותעשו לנו לייק".
לא שיש לי משהו נגד פייסבוק כי זאת אחלה פלטפורמה שבה יכולים להגיב לקוחות מאירועים קודמים וגם אפשר להעלות תמונות מאירועים קודמים. אבל האם זה מה שבאמת זוגות רוצים לדעת על מגנטים לחתונה .

מגנטים לחתונה :

במה שונים מגנטים לחתונה ממגנטים לאירועים אחרים, ישנה נטייה בעולם האירועים להעניק חשיבות יותר גדולה לחתונה מאשר לכל אירוע אחר.
וזאת בגלל שאנו כאלו הישראלים "בתוך עמי אני יושב" ידוע לכל אחד שאם תזמינו עכשיו שירות לאירוע שזה חתונה כבר תתקלו באפליית מחרים, תמיד שמלת כלה תעלה יותר משמלת ערב רגילה, אם ננסה לגשת לסלון שמלות ולבדוק לגבי שמלת ערב, העלות תהיה יותר נמוכה מהכנה של שמלת כלה, ההבדל היחיד יהיה בצבע של השמלה כי שמלות כלה הן לבנות. (אני מאמין גם שיקומו התגובות שבגלל שגבר רושם את המאמר הוא פחות מבין בשמלות) אבל בנינו כמה הבדל כבר יש ? .

אז למה אני קורא לפייסבוק פח זבל תוכן ?
מכמה סיבות והעיקרית שבהן היא שאין אפשרות להכניס תוכן איכותי ולתת לאנשים ערך מוסף, לא תצאו בתוך פייסבוק כתבות חוץ מקישורים לכתבות ואם יש עמוד עם מאות לייקים שמתוכם רוב הליקיים הם של אנשים שלחצו ולא חגגו אירוע או של ילדים בני 11.
הפייסבוק לא מעיד על רצינות אבל הוא כלי שכולם משתמשים בו וכל מי שיש לו חשבון פייסבוק נמצא בו לפחות יותר מפעם אחת ביום. ולרוב מדפדף על הרבה ורק מתעדכן במה שרשמו החברים הקרובים.
אז אם מדובר על קצת מעבר לכמה מילים בודדות ואתם באמת רוצים לקבל את כל המידע שדרוש לכם בכדי להתחתן מבלי לשוטט בעמודי פייסבוק ואתרים שונים, אתם מוזמנים לבקר באתר שלונו ולמצוא את כל מה שאתם צריכים לדעת על עולם החתונות שזה כולל מגנטים לחתונה , תקליטנים (איך לבחור נכון תקליטן לחתונה) , צילום אירועים ועוד לא מעט דברים.

בדרך לחתונה עוצרים לקרוא :

אתם בתוך כל הבלאגן של ההכנות למה שלא תעצרו לרגע תקחו אוויר תקראו הכל בנחת ותצאו לדרך מוכנים.זוג צועד בדרך לחופה
תעצרו לקרוא כי אתם בטח במרוץ ואם אתם לא רצי מרתון בתחום ההכנות לחתונה אז כדאי להגיע מוכנים ולדעת כמה שיותר על התעשייה.
כשתבואו מוכנים ותדעו מה לבדוק כל פגישה שלכם עם נותן שירות תהיה מהירה יותר וקצרה יותר ותחסכו הרבה זמן חשוב שתוכלו להקדיש לדברים אחרים (כמו מדידות של שמלת כלה או חליפת חתן).
מעבר לתוכן שיעזור לכם לקבל החלטות נכונות אני מבטיח שהושקעה לא מעט מחשבה בכך שהכל יהיה שנון ומהנה ומדי פעם אפילו יעלה לכם חיוך קטן.
אז שיהיה המון בהצלחה בדרך לחתונה.

Call Now Button