איך מפחידים אתכם

מגנטים לאירועים – איך מפחידים אתכם ממחיר זול 

אז אתם מתוכננים לחתונה שלכם בציפייה ענקית, כבר הכל מוכן האולם, התקליטן, העיצוב והכל כבר מסודר ונשארו עוד כמה פרטיםם קטנים וחשובים לא פחות שרבים נוהגים לדחות אותם לסוף ולסגור אותם אחרי כל הסידורים שעשוים.

אתם תתחילו לרוב בחיפוש בגוגל, כמו כל דבר הוא תמיד מתחיל בגוגל ואחרי זה עובר לבדיקות מול מכרים וכמובן המלצות של חברים שהתחתנו לאחרונה. אתם תדברו עם ספקים ותקבלו הצעות מחיר בערך באותו סדר גודל ותמיד אלו שתגיעו אליהם ילחיצו אתכם – וזה בסדר ! זאת שיטת שיווק מעולה !

ואיך יפחידו אתכם מלקחת בדיוק את שירות ומוצר במחיר זול ? ניחשתם נכון ינגנו על חוסר איכות או חוסר מקצועיות.

אז הנה כמה דברים שכדאי שתדעו על אטרקציות לאירועים ועל תחום המגנטים לאירועים בפרט :

כל החומרים של כל צלמי המגנטים נקנים מ 3 יבואנים גדולים בארץ שהם אלו ששולטים על יבוא חומרי הגלם להפקת מגנטים ויותר מ 80% מצלמי המגנטים לאירועים קונים את חומרי הגלם מהיבואנים האלו או דרך קמואנעים או באופן ישיר. אנו כחברה המספקת את שירות המגנטים במחיר יותר זול מהמתחרים קונים את כל חומרי הגלם ישירות מהיבואן והחיסכון בפערי התיווך הוא החיסכון שלכם באופן ישיר . אז אם אנו קונים את המגנט מאותו מקום ובאותם מחירים אז איך יש פערים במחיר ? מכאן נעבור לחלק הבא שקשור להפקת המגנטים, והוא כמובן ציוד פיתוח התמונות.

בשביל לפתח תמונות מגנט אין צורך בציוד משוכלל במיוחד ניתן לעשות זאת גם עם מדפסת ביתית אבל אז גם התוצאה מגנטים לאירועים המתקבלת היא בהתאם. רוב צלמי המגנטים עובדים עם מדפסות ביתיות, כן כן מדפסות ביתיות שעלותן לא עוברת את ה 500 שקלים ! אבל אנו בחברת יויו מגנט עובדים עם פלוטר מקצועי בעל 6 ראשים המיועד לפיתוח תמונות מגנט בצורה המדויקית ביותר שקיימת וזה כי מגנטים זה העסק שלנו ! ואת העסק שלנו אנו לוקחים ברצינות. אז ציוד הפיתוח הוא חלק בלתי נפרד ממה שאנו שמים עליו דגש כחברה המובילה בתחום להפקת מגנטים באירועים. האם ציוד יותר זול אומר שתקבלו מחיר יותר זול – לא בהכרח. רבים עובדים עם ציוד זול ולא איכותי וזה לא מונע מהם לנסות ולגבות מחרים יותר גבוהים.

אז אם הציוד הוא איכותי וחומרי הגלם נקנים מאותו מקום בדיוק איך עוד אפשר להפחיד אתכם ממחיר זול – הצילום – פשוט מאוד יאמרו לכם שהצילום לא מקצועי או לא איכותי. אנו כחברה המובילה בהפקת מגנטים והניסיון שלנו בצילום יכולים להיות בטוחים כי איכות התמונה שתתקבל היא מהגבוהות ביותר. אבל כולם כבר יודעים שהיום בעידן הדיגטלי אם ניתן לכל ילד ללחוץ על כפתור תתקבל תוצאה יפה שעין לא מקצועית לא תדע לשים להבדל באיכויות השונות של התמונה. אז הבנו שכל אחד יכול להיות היום צלם אחרי צפייה בכמה שיעורי צילום ביוטיוב שהעיקר הוא לדעת לכוון את המצלמה.מגנטים לאירועים

אז אתם שואלים את עצמכם איך קיימים הבדלים של כמעט 40% בין צלם המגנטים היקר ביותר ועד לצלם המגנטים הזול ביותר שתמצאו. הסיבה העיקרית לכך היא הוצאות פרסום. לצלמי המגנטים האחרים יש הוצאות פרסום ענקיות שעלותן עומדת על כמה אלפי שקלים בחודש ומישהו צריך לשלם עבור ההוצאות הפרסום האלו, ונכון מי שצריך לשלם את ההוצאות האלו הם אותם אלו החוגגים אירוע ורוצים לתת לאורחים שלהם מתנה קטנה של מגנט מהאירוע.

אז אם אתם מחפשים דרך טובה לעשות את הבחירה הנכונה פשוט מאוד אל תפחדו או יותר נכון שלא יפחידו אתכם ממחיר זול. כמו שהפחידו אתכם מהקפה של קופיקס (כן, אלו של כל מוצר ב 5 ש"ח) ועדיין התורים בקופיקס לא מפסיקים אז כנראה שזה לא רק בגלל המחיר הזול אלא זה בגלל שאפשר גם אחרת !

אנו חברת יויו מגנט החברה המובילה בהפקת מגנטים לאירועים מאמינים בשיטת האולד סקול והנתינה האמיתית ללקוח ומאמינים ששירות טוב ואיכותי מתחיל ממחיר משתלם וממשיך בליווי צמוד לכל אורך הדרך ולא רק עד לרגע הסגירה אלא עד ליום האירוע .

אז אם אתם לא מפחדים לשמור לעצמכם על התקציב חייגו אלינו :

054-8066162

Call Now Button