מגנטים לאירועים בזול

צלם מגנטים מחיר – איך קובע כל צלם מגנטים את המחיר [הסודות הולכים להיחשף]

כשזה מגיע לבחירת צלם מגנטים מחיר הוא גורם משפיע מאוד מבחינת הלקוח.

הרבה אנשים מחפשים למצוא שירות של מגנטים לאירועים בזול ועושים השוואת מחירים בין צלמי מגנטים מומלצים.

יש הרבה צלמי מגנטים לאירועים שגובים עד 500 ש"ח לאירועים קטנים אבל יש כמה דברים שלא יגלו לכם.

חיפוש של צלם מגנטים ליום הולדת או לכל אירוע אחר מתחיל בהשוואת מחירים ויש עוד כמה דברים שכדאי לכם לבדוק לפני המחירים.
ואם כבר בדקתם מחירים איך תדעו מה המחיר משקף ומה תקבלו.

אז בשביל למצוא צלם מגנטים מומלץ ואיכותי צריך לעשות קצת הכנות מעבר ולכן הכנתי את המאמר הזה עבורכם.

מגנטים לאירועים מחיר – הדרך הנכונה להצלחה בבחית מגנטים

במאמר הזה אני אעסוק בכל מה שקשור לתחום המגנטים לאירועים ואסביר לכם בדיוק למה לא צריך לשלם מחיר יקר על שירות של צלם מגנטים לאירועים . ואיך אפשר לקבל שירות טוב ומעל הכל איכות בחומרי הגלם ולא לשלם מחיר יקר על השירות של צילום מגנטים .

תעשיית המגנטים לאירועים בישראל קיימת כעשור ובה ישנם ספקי מגנטים לאירועים זולים יותר וכאלו שקצת יקרים אז איך אפשר למצוא את האיזון במחירים ? אפשר לפנות לעמוד מגנטים לאירועים מחיר ובו תקבלו הסבר מלא איך מורכב המחיר של כל אירוע ולפי מה מחשבים את הצעת המחיר שתקבלו מצלם המגנטים.

כמו בכל תחום שקיים גם בתחום האירועים קיימים הרבה ספקים ובניהם גם צלמי מגנטים וכמו בתחומים אחרים תמיד קיימים אנשי מקצוע טובים יותר ואנשי מקצוע טובים פחות . כל אחד מכל הספקים מתמחר בד"כ את אותו סוג של עבודה במחיר שונה ואנו נתקלים במצבים דומים לא רק בענף האירועים אלא בכל ענף שקיים במשק אם ניכנס נניח לאתר זאפ השוואת מחירים אנו נראה כי לאותו מוצר בדיוק ישנם מחירים שונים מחנויות שונות – הרי  מדובר באותו מוצר בדיוק אז מדוע קיימים פערי מחירים ?!?! אחריות היצרן היא אותה אחריות, אחריות היבואן היא אותה אחריות, תפעול המוצר הוא זהה בכל הפרמטרים המשמעותיים המוצר הוא אותו מוצר לחלוטין ! ועדיין קיים פער מחירים .

אם ניקח את זה לתחום של צילום המגנטים לאירועים – כמו שכבר נאמר ישנים ספקי מגנטים לאירועים בזול וישנם כאלו יותר יקרים אבל האם ספקי המגנטים לאירועים הזולים יותר הם גם פחות טובים ולהיפך ???

כיום קיימים מספר רב של יבואני חומרי גלם לתעשיית המגנטים הזו שמשגשגת ללא הרף ומושכת אחריה כניסה של המון ספקים חדשים . אבל גם ספקי המגנטים לאירועים בזול וגם כל יתר ספקי המגנטים אנו קונים את חומרי הגלם בד"כ מאותו יבואן נכון להיום קיימים בארץ כ 4 יבואנים גדולים שמהם  כ-55% מספקי המגנטים לאירועים קונים את המוצרים  !!! כן כן אנו כחברה שמספקת לכם הלקוחות מגנטים לאירועים בזול קונים את חומרי הגלם מאותו מקום ומאותו יבואן שממנו קונים גם אלו המספקים שירות מגנטים במחיר גבוה יותר .

ישנם 4 מרכיבים שמהם יוצרים את המגנט הסופי שמגיע אליכם (יותר נכון לאורחים שלכם) כמוצר מוגמר :
1. מכונת פיתוח התמונות ובה סוג הדיו – כלומר המרכיב הראשון בפיתוח תמונה הוא כמובן דיו – היום מחירי הדיו המקורי הם מחירים סבירים ביחס למחירים שהיו קודם לכן החיסכון בדיו הוא ממש זניח ואין היום ספקי מגנטים לאירועים שעובדים עם דיו חליפי (לפחות ככה אני מקווה כי זה הפרש של פחות מ 20 ש"ח לאירוע ולא נראה לי שמישהו ינסה לחסוך את זה עליכם) . נכון לכל דיו יש בית וזה המדפסת שלו אז מדפסת ביתית תתן איכות ירודה לעומת מדפסת פיתוח מקצועית שתתן לכם איכות פיתוח ברמת מעבדה . צלם מגנטים מחיר מקצועי יעבוד רק עם דיו מקורי כל חברה שמכבדת את עצמה לעולם לא תעבוד עם מדפסת ביתית אלא תפתח את התמונות רק באמעות פלוטר 6 ראשים עם טכנולוגיית Micro Pizo . אז נניח שהדיו יעלה 20 ש"ח באירוע .
2. הבנו שיש מדפסת ודיו אז צריך לראות על מה מדפיסים כאן מתחילים באמת קצת להרגיש עלויות יותר גבוהות כי תלוי בכמות המגנטים שמזמינים – עלות של חבילת 50 דפי פוטו איכותיים שמתאימים במיוחד להדפסה על מגנטים והם בעלי ציפוי RC היא כ – 45 ש"ח . עד לכאן הגענו ל 70ש"ח עלות של חומרי גלם .
3. המרכיב הנוסף ציפוי הלימנציה – גם בדיו מקורי וגם אם עובדים עם דפי פוטו עבים במיוחד יש צורך בציפוי לימנציה ! הלימינציה שומרת על המגנט מפני נזקים כמו למשל מגנט ללא לימצינה נקרע מאוד בקלות וחשוף מאוד לנזקי לחות . עלות הלימינציה היא זניחה אבל אוסיף אותה בכל זאת לחישוב חבילת לימנציה של 100 יחידות נמכרת ב 30 ש"ח לערך נניח חצי חבילה לאירוע – 15 ש"ח . עד כאן הגענו ל 85 ש"ח
4. המרכיב האחרון דפי המגנט עליהם מדביקים את דפי הפוטו שעברו לימנציה – עלות 50 דפים כאלו היא 50 ש"ח סה"כ הגענו לסכום של 135 ש"ח לעלות חומרי גלם שמדובר על כמות של 400 יחידות מגנט .

יופי יש עלות חומרי גלם שלא עוברת את ה 150 ש"ח היום כל צלם שעובד כצלם שני באירועים כלומר צלם מקצועי מקבל 500 ש"ח עבור ערב צילום בחתונה (מניסיון כמובן שאירועים קטנים זה גם פחות) אני אפילו לא חושב על להשוות את זה צלם מגנטים מחיר  שרק "לוחצים על כפתור" לכן חשוב שוב לזכור שצלם המגנטים שלכם הוא בדיוק כמו צלם האירוע אין הבדל ביניהם ! אז אם בחישוב של 150+500 אנו מקבלים 650 ש"ח למה בעצם המחיר מטפס לסכומים גבוהים יותר ???? אז הנה התשובה שלכם – הוצאות פרסום ! כ 85% מצלמי המגנטים לאירועים הם עסקים פטורים כלומר פטורים מתשלום מס ערך מוסף . אנחנו פטורים = אתם פטורים 🙂 . לכל צלמי המגנטים לאירועים בזול או במחיר גבוה יש הוצאות פרסום גבוהות מאוד אם זה בעיתונות ואם זה בכל מיני אתרים שמאגדים בתוכם מגוון ספקי אירועים .

אז מה בודקים לפני שסוגרים עם צלם מגנטים – כנסו לגלריית העבודות שלו באתר האינטרנט ובדקו האם אופן הצילום של צלם המגנטים הוא לטעמכם , לאחר מכן בצעו מולו שיחה ותבינו מול מי אתם הולכים לעבוד ביום האירוע שלכם .צלם מגנטים מחיר תמונה של חותמת איכות במגנטים לאירועים מציגה מגנטים איכותיים לאירועים וכמובן במחיר זול
ובכל מקרה שלא יספרו לכם סיפורים על מגנטים איכותיים יותר או איכותיים פחות ! זה כבר לא קיים !

וודאו מול ספק המגנטים לאירועים בזול שתקבלו ממנו דיסק ובו התמונות של האירוע שלכם – זאת ההזדמנות שלכם לקבל עוד זווית של צילום במהלך ערב האירוע שלכם .

אז אם הזמנתם לאירוע שלכם ספק של מגנטים לאירועים בזול זה לא אומר שתקבלו איכות צלם מגנטים מחיר וחומרי גלם ירודה או איכות צילום ירודה פשוט הזמנתם לאירוע שלכם ספק מגנטים שמעדיף לעבוד בשיטה הישנה והאולד סקול ולא להוציא מאות שקלים בחודש על פרסום .

למאמרים נוספים בנושא מגנטים לאירועים

אם עדיין יש לכם שאלות בנושא צילום מגנטים לאירועים במחיר זול אנו נשמח תמיד לענות וכמובן לתת לכם הצעת מחיר וייעוץ מלא ללא כל התחייבות .

yoyomagnet – מגנטים לאירועים בזול – כי אין יותר טוב יש יותר יקר !

054-8066162

Call Now Button