דרכים מקוריות להציע נישואין

ישנן לא מעט דרכים מקוריות להציע נישואין, הצעת נישואין תתרחש (בתקווה) רק פעם אחת בחייכם, אז תרצו שהיא תהיה בלתי נשכחת ומושלמת. אחרי שאספת את כל האומץ לשאול, אתה צריך דרך רומנטית להעלות את השאלה. הבאנו לך כמה רעיונות להצעת נישואין יצירתיים שבטוח יעשו רושם גדול.

יותר מהכל יש לזכור, כל הצעה מתחילה ברכישת טבעת אירוסין מפוארת ומיוחדת, כזאת שבאמת מסמלת את הרגש שלכם אל בית הזוג איתה תרצו לבלות את שראית חייכם.

נוֹסטָלגִיָה

קחו את אהובתכם למקום המדויק בו יצאתם לדייט הראשון. תיזכר קצת בתאריך ואז אתה יכול להגיד  משהו כמו:

"עברנו מסע מדהים ביחד עד עכשיו. עכשיו אני חושב שאנחנו מוכנים לעשות את הצעד הבא במסע הזה, ואני מקווה שתעשי לי את הכבוד להתחתן איתי."

חג (ויש לנו לא מעט כאלו)

החגים הם הזמן המושלם להציע. תלו את קופסת הטבעות כמו קישוט על אחד מהסידורים לחג כאשר נפתח המתנה האחרונה, אמור: "החג הבא יהיה כשנינו בעל ואישה, האם תסכימי להינשא לי?"

בובות מטריושקה

רעיון נוסף להצעת נישואין  הוא לעטוף את קופסת הטבעות בכמה קופסאות גדולות יותר, כמו בובות קינון רוסיות, אז אהובתכם תחשוב שמדובר על מתנה גדולה מאוד. כשכל שכבה נפתחת, הצחוקים יגדלו. ואז מה שנשאר לך לעשות הוא לרדת על ברך אחת ימינה עם פתיחת התיבה האחרונה.

דְבָרִים בְּטֵלִים

שחקו יחד משחק טריוויה. כשמגיע תור אהובתך, אמור כלאחר יד:

"שאלתך היא: האם תתחתני איתי?" במקום השאלה שנכתבה על הכרטיס. אני יכול להעיד שבזמן שאני כותב את השורות האלו, זאת גם הייתה הדרך שלי להציע, רק שאני עשיתי הכנה מוקדמת, במשך שבוע וחצי לפני ההצעה התחלנו לשחק משחקי טריוויה בבית, רק בשביל להכין את ההצעה שלא תהיה צפויה כלל.

שביל הפרחים

צרו מסלול לטבעת האירוסין. לדוגמא, פיזרו עלי כותרת מדלת הכניסה לחדר השינה והשתמשו בכותרות נוספות בכדי לאיית "האם תתחתני איתי?" לחלופין, אתה יכול להשתמש בנרות כדי להתחקות אחר יצירת שביל, אך היזהר ואל תשרוף את הבית.

הערות מתוקות לאהובתי

הציבו פתקים מתוקים במקומות שונים ברחבי הבית. בכל נקודה, כתוב משהו שאתה אוהב על אהובתך ואיפה למצוא את ההערה הבאה. בהערה האחרונה אמור:

"מכל הסיבות הללו ויותר, אני רוצה לבלות את שארית חיי אתך. האם תתחתני איתי?"

חביתות אירוסין

אתה יכול גם להסתיר את קופסת הטבעת בקרטון ביצים. כאשר הארוסה לעתיד שלך הולכת להכין ארוחת בוקר, היה מוכן לרדת לברך אחת.

תגיד את זה בשיר

אפשר למצוא הרבה מאוד נגני רחוב, בקש מאחד מהם שישיר "תתחתני איתי?" כשאתה עובר ליד. שאל, "את שומעת מה הוא שר?" ואז צנחו לברך אחת והקפידו על השאלה.

בכל מקרה, שיהיה לכם בהצלחה, והכי חשוב, כל הצעה מיוחדת כזאת אפשר לתעד גם באירוע מיוחד, לכן אתם צריכים צלם מגנטים שיתעד את כל מה שקורה, ואפילו יפיק לכם ולאורחים שיהיו בהצעה מזכרת מיוחדת.

דרכים מקוריות להציע נישואין
Call Now Button