הכל בפעם אחת

בלי לחפש יותר מידע בשום מקום אחר הפעם הבאתי לכם סיכום מקיף על כל מה שאתם צריכים לדעת על מגנטים לאירועים.

מגנטים לאירועים – סוגי צלמים : 

החלק הראשון שמרכיב את המגנטים הוא כמובן הצילום עצמו וכאן הכל מתחיל, ברור הרי שאם מגיע אליכן לאירוע צלם מגנטים מיומן ומקצועי הוא יצליח לצלם תמונות הרבה יותר איכותיות מצלם חובבן מה שנקרא "מחזיק מצלמה" להחזיק מצלמה זאת לא בעיה אפילו ילד בן 4 יכול לעשות את זה.
למרות שהטכנולוגיה שלנו היום היא מאוד מתקדמת צריך גם לדעת לעבוד איתה.צלם מגנטים
נכון שקל מאוד להתרגל לטכנולוגייה הזאת כי מי מאיתנו לא מקבל לפעמים הודעות ווצאפ מהסבתא או הסבא ואפילו אנחנו רואים אותם פותחים עמודי פייסבוק ויודעים לגלוש באינטרנט בצורה מעולה.
אז קיימים סוגי צלמים ואיך תדעו לזהות מי צלם מגנטים יותר טוב ומתאים מבין כל צלמי המגנטים שקיימים היום.
פשוט מאוד לכל צלם מגנטים יש אתר אינטנרט ובו קיימת גלריית עבודות שימו לב היטב גלריית עבודות דלה ולא מלאה מאוד מעידה על דבר שמצביע על זה שלאותו צלם מגנטים אין ניסיון רב בתחום.
אז עכשיו בטח קמה השאלה של האם וותק הצלם מעיד גם על גילו ? אז בוודאי שכן כי אני בטוח שאין צלמים שכבר בגיל 6 יצאו לבד לאירועים לצלם מגנטים 🙂 והאם עדיף צלם מגנטים שהוא קצת יותר מבוגר על אחד שהוא צעיר.
אני בטוח שהנראות של צלם המגנטים שמסתובב בין האורחים שלכם היא חשובה גם לכם.
לא כל ספק שאתם מזימנים לאירוע שלכם צריך להיות דוגמן אבל הלבוש והנראות חשובה מאוד.
אצלנו ביויו מגנטים לאירועים אנו מתחייבים לכם בהסכם עבודה ללבוש מכובד שמכבד אתכם ואת האורחים שלכם וכמובן אותנו כחברה. (לא שאנחנו נגיע לבושים בטוקסידו, אבל לכל אירוע אנו נגיע בלבוש הולם, להגיע לאירוע אחרי מקלחת וריח נעים זה רק מוסיף למוניטין שלנו ונותן גם לנו הרגשה נעימה יותר לעבוד).
חלק מהלבוש שלנו הוא כמובן חולצה שמזהה אותנו כצלמי המגנטים באירוע שלכם, על החולצה מצד אחד מופיע "מה אתם מסתכלים עליי? תרקדו !" ומהצד השני "צלם מגנטם סקסי" אז ככה האורחים ידעו להבחין וידעו למי לגשת אם הם רוצים לקבל מגנט, ואל תדאגו גם אם לא יגשו אני מבטיח שאני אגש ואציע לכמה שיותר אורחים שרק אפשר במהלך האירוע להצטלם למגנט.
האירוע שלכם זאת ההזדמנות שלנו לחלק כרטיסי ביקור, כרטיס הביקור הטוב ביותר הוא המגנט שאותו יקבלו האורחים שלכם וישמרו אותו על המקרר.
כרטיסי ביקור מגנטיים של אינסטלוטרים וכו' כולם מקבלים בכל יום על הדלת ומעטים שומרים אותם אבל תמונות מגנטים כולם שומרים ולא זורקים כל כך מהר.

חומרים מסוכנים :

טוב עוד משהו קצת חרוש אבל אי אפשר להימנע ממנו והוא נושא חומרי הגלם איתם עובדים באירוע שלכם.
מה זה חומרי גלם ?
ממה הם מורכבים ?
איך אפשר לדעת לזהות את האיכות של המגנ אם האירוע עוד לא התקיים ?
זה חלק מהשאלות של הרבה חוגגי אירועים שקשה לענות עליהם, אבל הפעם הפשלתי שרוולים והתחלתי לכתוב לכם הכל שלב אחרי שלב.
חומרי גלם הם החומרים איתם עובד כל צלם מגנטים לאירועים.
הם כוללים דיו דפי פוטו ולמנציה וכמובן גם דף מגנט.
אתחיל מהסוף להתחלה שזה דף המגנט, זהו דף מגנטי מצד אחד ומצידו השני יש דבק, לדף המגנט אין כל כך משמעות באיכות המגנט זה לא מה שיקבע אם המגנט ישרוד זמן רב או לא לכן אם משתמשים בדף מגנט פחות עבה זה לא משהו שצריך להטריד אתכם, אבל זה חשוב שאורח מקבל את המגנט שגם התחושה תהייה של מגנט יותר איכותי מאשר מגנט יותר דק.
המרכיב השני הוא ציפוי הלמנציה, יש סוגים שונים של דפי למנציה, יש למנציה יותר עבה ויש גם יותר דקות גם כאן אין כל כך חשיבות לעובי כי ציפוי הלמנציה שומר באותה מידה גם אם הוא פחות עבה ב 5 מיקרון, ו 5 מיקרון עובי לדף בגודל של A4 זה משהו שקשה מאוד להבחין בו וגם צלמי מגנטים וותיקים ומנוסים יתקשו להבחין בהבדלים בעובי על אחת כמה וכמה לקוחות שלא מרגישים באופן פיזי בכל יום כמות גדולה של מגנטים.
אחרי זה מגיע של דפי הפוטו, כאן חשוב לשים לב טוב טוב עם איזה דפי פוטו עובדים.
יש סוגי דפי פוטו רבים, חשוב לוודא שעובדים עם דפי פוטו בעלי ציפוי מסוג RC שזה rasin cotaed לא אומר לכם הרבה נכון ? הכוונה היא לציפוי דביק שנמצא על הדף שזה סוג של חומר כימי ואז ברגע שמצפים את הדף בלמנציה זה מונע מהמגנט להתפרק מהלמנציה אתם יכולים לצפות בסרטו הזה שמדגים מה ההבדל בין סוגי דפי הפוטו ומה קורה לדף רגיל שלא מצופה באותו חומר כימי שנקרא RC .

https://youtu.be/JSylSwImleQ

אז עכשיו השקעתם עוד 40 שניות בצפייה בסרטון שמראה לכם מה זה סוגי דפי פוטו והקלות שבה מתפרק דף פוטו מציפוי הלמנציה שלו אם הוא מצופה גם הדף בדבק הזה שנקרא RC אז עכשיו שמעתם מהרבה חברות למגנטים לאירועים את צמד המילים דפי RC ועכשיו גם את יודעים מה זה אומר.
המרכיב האחרון שהוא בעצם הראשון הוא הדיו, לדיו איכותי משמעות רבה באיכות התמונה שתצא וכמובן בכמה זמן המגנט יחזיק אחרי ההדפסה שלו.
היום כבר לא קיימות חברות להפקת מגנטים לאירועים שעובדות עם דיו חליפי (לפחות ככה אני מקווה) כי העלות של דיו מקורי היא ממש זניחה, אבל זה בהתחשב במדפסת איתה עובדים.
יש 2 סוגי מדפסות עיקרייות איתן עובדים חברות להפקת מגנטים לאירועים :
מדפסת מסוג canon ip 7250
מדפסת מסוג epson l800
מי שעובד עם מדפסת קנון יעבוד ללא ספק עם דיו חליפי, וזאת בגלל העלות של כל ראש דיו מקורי שעומדת על כ 70 שקלים חדשים לכל ראש דיו, לעומת עלות של 1.90 ש"ח של דיו חליפי, ומי שעובד עם מדפסת מסוג אפסון שהיא מדפסת יותר יקרה בעלות שלה שעלותה היא פי 3.5 והיא מאפשרת עבודה עם טכנולגיית פיתוח תמונות יותר מתקדמת וכמובן גם עלות של דיו מקורי שעומדת על 70 ש"ח לבקבוק דיו של 100 מ"ל ואז מאפשרת לכם לקבל תוצר הרבה איכותי ולצלם המגנטים שלכם לחסוך בעלויות רק מי שעובד עם מדפסת מסוג epson l800 יכול לתת לכם מגנטים לאירועים בזול וגם לתת לכם איכות ללא פשרות.

מדפסת מגנטים
מדפסת למגנטים מסוג epson l800
מדפסת מגנטים לאירועים
מדפסת למגנטים מסוג canon ip 7250

 

של מי יותר גדול :

וזה לא מה שחשבתם (אני טוב מאוד על מה חשבתם :-)) למה חשוב לדעת גם מה הגודל של המגנט, כל חברה להפקת מגנטים לאירועים יש לה סטנדרטים שונים.
אצלי האיכות הגבוהה והעבודה עם מגנטים בגודל של 7.5 ס"מ על 10 ס"מ זה הדבר החשוב ביותר.
למה הכוונה בהבדלים של גודל המגנט, אני בטוח שאם מדובר בחצי סניטימטר לא הרבה ישמיו לב להבדל בגודל של המגנט ברגע שיקבלו אותו, אבל ברגע שיגיעו הביתה ויציבו את המגנט ליד מגנט בגודל סטנדרטי ההבדל יורגש מעט.
בהסבר יותר כללי אם כמו שכבר ציינתי שאת המגנטים מדפיסים על דף של A4 את הדף בגודל הסטנדרטי מחלקים ל 8 תמונות מגנט ואילו צלמי מגנטים יש כאלו שנוטים לחלק אותו ל 9 חיסכון ממש זניח שעומד על כ – 40 תמונות מגנט שזה עוד 5 דפי מגנט 5 דפי פוטו ו 5 דפי למנציה.
לכן הכנתי לכם סרטון הדגמה שאתם יכולים לראות כאן מה ההבדל בגודל של המגנטים.

 

https://youtu.be/xY9DIp6w2ts

אחרי כל המאמר הזה שקראתם אתם מוכנים היטב ויודעים למה לצפות בעת הזמנת צלם מגנטים לאירוע שלכם ורק בעזרת הכלים האלו הדרך להצלחה היא בטוחה והרבה יותר קלה.
אני מקווה שתדעו גם שהיום צילום מגנטים באירוע הוא משהו שלא צריך לעלות לכם ביוקר ובמחירים זולים אפשר להשיג צלם מגנטים הוגן ואיכותי.
המאמר הזה הקיף לכם באופן מלא וללא כל צורך לחפש מעט מידע בכל מיני מקומות אחרים פשוט עברו על המאמ שוב אם יש צורך ותבינו היטב לקראת מה אתם הולכים בבחרית צלם מגנטים לאירועים.

לסיכום :

דבר נוסף חשוב לדעתי מעבר לעבודה עם ציוד איכותי ומעבר לידע בצילום יש דבר שלא עברתי עליו אבל אני מייחס לו הרבה מאוד חשיבות והוא יחסי אנוש.
אני בטוח שזה חשוב לכולם אם צלם מגנטים מגיע לעבוד באירוע שלכם בלי חשק זה לא כל כך נעים וזה גם יכול להיות מעציב אם צלם המגנטים לא מחייך לאורחים והוא לא כייפי קליל וזורם איתם.
לא פעם אני שומע מקולוגות שגם הם צלמי מגנטים "מה הוא רוצה ממני בשביל ה 600 ש"ח שלו ?!?!" זה הדבר שאני באופן אישי הכי נפגע ממנו.
אם למישהו לא מתאים לעבוד במחיר מסוים עדיף שלא יקח את העבודה ויהרוס לזוג את החתונה שלהם.
אני מגיע ממקום שאומר ויודע שאם מגיעים לאירוע ולא תמיד כל אירוע הוא רווחי ויש לפעמים אירועים עם קהל שאוהב יותר מגנטים וכמות המגנטים יותר גדולה אני מגיע ממקום שאומר כל אירוע מביא את האירוע הבא.
לכן אני היום מרגיש שחברת יויו מגנטים לאירועים שהקמתי היא מהחברות המובילות בארץ עם מאות לקוחות פרטיים ועסקיים שחוזרים אלינו כל פעם מחדש.

 

 

Call Now Button