מגנטים לאירועים – איך הכל התחיל

מגנטים לאירועים – מאיפה ואיך התחיל הגימיק שאנו פוגשים בכל אירוע

היום כולם כבר מכירים את השירות של מגנטים באירועים, ופוגשים צלמי מגנטים כמעט בכל אירוע אליו הם מגיעים. אבל איך באמת זה התחיל ואיפה לא כולם יודעים. ואיך להוציא את המירב במחיר הזול ביותר גם את זה לא כולם יודעים.

מגנטים לאירועים – המגנט : 

המגנט עצמו הוא חפץ עם שדה מגנטי, והוא נקרא על שם המקום שבו הוא התגלה : היוונים הקדמונים מצאו את המגנט קרוב לעיר מגנסיה שזהו מחצב שהייה מושך אליו ברזל. ומכאן הם קראו לו ביוונית מגנס. הסבר טכני ומפורט יותר לגבי מגנט ניתן למצוא באתר ויקיפדיה כאן.

מגנטים לאירועים – הצילום : 

במהלך השנים החלק של צילום האירועים הפך להיות חלק בלתי נפרד מכל אירוע, עלויות הצילום בעבר היו גבוהות מאוד, מכייון שזה הייה מתבצע באמצעות שקופיות והרכבת סרט פילים ובתקופה אף יותר רחוקה גם סוללות נטנעות לא היו, והייה צורך ברכישת סוללות חזקות ואיכותיות, עלויות של החלפת סוללה החלפת סרט פילים ופיתוח התמונה היו גבוהות מאוד. וכמובן כמו תמיד הטכנולוגיה מייעלית ומפחתיה עלויות. היום עלויות הצילום הן זניחות מאוד, מאידך עלות הציוד בגלל הטכנולוגייה שבו יקרה מאוד.

מגנטים לאירועים – הצורך באטרקציה : 

גם בעבר כל חתונה תמיד הייתה צריכה להיות יותר ייחודית מהקודמת לה, עיקר המחשבה והעבודה בעבר בכדי ליצור ייחודיות הייה מושקע בעיצוב, עיצוב בפרחים או עיצוב בבלונים. כן גם בחתונות בעבר היו עיצובי בלונים ולא רק בימי הולדת, ועם הזמן ההנצה של אירועי חתונה הפכה להיות חובה. גם אם הזוג הייה צריך לוותר על עלויות עיצוב הוא לא ויתר על צלם החתונה שלו.

מגנטים לאירועים – האטרקציה נולדה : 

אפשר להגיד שאב הטיפוס של המגנטים הוא צילום הפולורואיד, בעבר בחתונות היו נכנסים צלמים מבחוץ, מצלמים את האורחים לוקחים את הפילים במהירות לפיתוח וחוזרים כמה שיותר מהר עם התמונה ומכרים אותה תמורת כמה עשרות שקלים. היום התמונה השתנתה עלויות הפיתוח הן זולות מאוד בגלל הסחר העולמי בעיקר מסין שהפך ליותר זמין, ומכאן שגם הלקוח קצה הסופי נהנה ממחיר זול יותר. הייה נראה שעסקי מכירת תמונות הפולוראויד באירועים הן עסק משגשג וכמו שכל עסק משגשג ורווחי כולם רוצים לקחת ביס מהעוגה, והזמן והמוח האנושי שלא עוצר יצר את המגנטים לאירועים. בתחילה התמונות היו מודפסות על מדפסות ביתיות כי מכונות פיתוח תמונה היו גדולות מכדי להציב אותן באולם אירועים, אך הטכנולוגיה כמו שכבר ציינתי עושה את שלה.

מגנטים לאירועים – סיכום קצר : 

יש הרבה חברות שמספקת שירות של מגנטים לאירועים בזול , וכולם בסופו של יום עובדים עם אותו ציוד ועם אותם חומרי גלם, תמיד יהיו פערי מחירים שמגיעים גם ל 40% לכן בדקו היטב את הדברים החשובים לכם לפני שאתם סוגרים שירות עם צלם מגנטים. ועשו את החשבון האם הנצחת האירוע בצורה מכובדת חשובה לכם. בכל שאלה אנו כאן בחברת מגנט יונתן המובילה בצילום מגנטים לאירועים במחירים הזולים ביותר נשמח לענות ולתת שירות. אל תהססו לפנות אלינו.

Call Now Button