מגנטים לאירועים בזול

מגנטים לאירועים בזול

מגטים לאירועים בזול זה עסק למקצוענים [אל תתפשרו על פחות מהטובים ביותר]

רוצים לדעת הכל על מגנטים לאירועים בזול ?

הכנו לכם מדריך מקיף שמסביר צעד אחרי צעד איך בוחרים צלם מגנטים לאירועים בזול בדרך הנכונה.

מגנטים לאירועים זאת המומחיות שלנו. אנו חברת yoyomagnet מבית yoyo צלמים, מתמחים בהפקת מגנטים לכל סוגי האירועים ובמחיר זול וזאת בזכות היתרון של צילום מגנטים לאירועים מומחים של 100 אחוז להפקת מגנטים לכל סוגי האירועים ובמחיר זולמקצועי ואומנותי. המעניק למגנט ייחודיות מעבר לצילום פשוט וחובבני.

בצילום מגנטים אנשים משנים את הבעות פניהם במהירות גבוהה ולכן יש צורך בצלם מגנטים מיומן בעל ידע וניסיון בצילום אירועים.

צלם מגנטים בעל ניסיון ידע להעניק לאורחים שלכם תמונות מרשימות ויפות אשר יחמיאו להם והאורחים מבחינתם ירצו לשמור את המגנט, גם כתמונה יפה שמחמיאה להם וכמובן גם כמזכרת מיוחדת מהאירוע שלכם. אנחנו יותר טובים כי אנחנו ממש אוהבים את מה שאנחנו עושים.

"בשביל החובבנים, הצילום הוא יצירה מחדש, בעוד שבשביל המקצוענים הוא עבודה, ועבודה קשה, לא משנה עד כמה מהנה היא עשויה להיות" (אדוארד ווטסון). עבורנו הצילום הוא אכן עבודה קשה, אבל ההנאה הגדולה ביותר היא הסיפוק, הסיפוק שבו אנו זוכים למחמאות על איכות הצילום.

מגנטים לאירועים – מלכת האטרקציות : 

לכולם כבר ידוע כי האטרקציה המובילה היום היא כמובן אטרקציית המגנטים, ואם נודה על האמת בכל אירוע אליו אנומגנטים לאירועים תמונה של מלכת האטרקציות והיא אטרקציית המגנטים. מגיעים אנו שמחים לפגוש את צלם המגנטים, וכמובן גם לבקש מצלם המגנטים להצטלם ולקבל לאחר מכן תמונה יפה אותה נרצה לשמור למזכרת.

אורחים המגיעים לאירוע לבושים במלוא הדרם תמיד ירצו להצטלם לתמונה שתחמיא להם, ואם יש גם קרובי משפחה או חברים אותם לא פגשו זמן רב בוודאי שירצו גם מזכרת מיוחדת של מגנט משותף.

לא סתם הפכה אטרקציית המגנטים למלכת האטרקציות וזאת מכמה סיבות, העיקרית שבהן היא כמובן הצילום. בבחירה של חברה נכונה המספקת שירות של מגנטים לאירועים, תוכלו לקבל גם אטרקציה לאורחים שמצטלמים, גם לקבל תמונות שיצולמו במהלך האירוע בהם תוכלו להשתמש לאחר מכן.

סיבה נוספת בגללה המגנטים היא האטרקציה המובילה באירועים היא כי זו האטרקציה שנמשכת לכל אורך האירוע, צלם המגנטים מלווה את האירוע משלב קבלת הפנים ועד לסיום האירוע.

סיבה בעלת חשיבות היא כמובן המזכרת, מזכרת שבה האורחים הם חלק ממנה ירצו לשמור אותה יותר מאשר מזכרת של שוקולד ועליו תאריך החתונה והשמות של בני הזוג. אם אתם רוצים להנות מכל היתרונות האלו בחתונה שלכם או בכל סוג אירוע אחר עשו בחירה חכמה של צלם מגנטים.

מגנטים לאירועים – זאת זכות לתת שירות : 

שירות איכותי הוא לא רק המוצר, שירות הוא גם החוויה. אנו בחברת yoyomagnet מגנטים לאירועים, מאמינים כי תמונה של שירות צילום מגנטים לאירועים ולכל חתונה בזול באיכות גבוההשירות טוב ללקוח מתחיל במחיר הוגן.

מתוך אמונה שהגורם העיקרי לשביעות רצון הלקוחות שלנו הוא כמובן השירות אנו נעשה כל מאמץ בכדי להניק לכם חוויות שירות ברמה גבוהה.

אצלנו השירות מתחיל כבר משלב הזמנת העבודה ונמשך עד לסיום האירוע, כחלק מהשירות שלנו ללקוח בכל אירוע אנו נעצב לכם מסגרת אישית למגנט לפי בחירה וזאת ללא כל תשלום נוסף.

בזכות החתירה המתמדת שלנו לחדשנות ועבודה עם הכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר אנו יכולים להעניק לכם את השירות המגיע לכם ללא דופי. כי מגנטים עושים באהבה.

מגנטים לאירועים – הגודל כן קובע : 

שאלה נפוצה היא כמובן, מהו הגודל הסטנדרטי עבור המגנט ? לכל חברה המספקת שירות של מגנטים לאירועים יש את הסטנדרטים שלה, אצלנו הם קצת יותר גדולים.

אצלנו גדול מגנט סטנדרטי הוא כגודל תעודת זהות כלומר כ 7.5 ס"מ על 10 ס"מ, בהסבר מפורט יותר : את המגנטים מפתחים על דפי A4 בעת פיתוח התמונה ניתן להגדיר את כמות התמונות על כל דף, משמע כי ישנם חברות המספקות שירות של מגנטים לאירועים ומפתחות 9 תמונות לדף, מה שנותן הרגשה כי הבדל בגודל התמונה. אנו מפתחים 8 תמונות בדף אמנם אלו מספר של ס"מ בודדים אבל כל ס"מ קובע. 🙂

מגנטים לאירועים בזול – מי אמר שזול עולה ביוקר ? 

אז אמרו לכם שזול עולה ביוקר ? כנראה שלא יצא לכם לשמוע עוד על רשת קופיקס, כן אותה רשת של מוצרים וקפה ב 5 שקלים בלבד.

רבים נטו לחשוב ולהגיד שיהיה מדובר בכוס קפה קטנה יותר, או בקפה פחות איכותי, ועוד לא מעט דברים אחרים. נכון לעכשיו הרשת רק ממשיכה לשגשג ולפתוח עוד סניפים. (לא שקופיקס משלמים לי על זה).

היום שחומרי הגלם לאירוע של כ 200 מוזמנים עולים בין 150-200 ש"ח ועלות של צלם מקצועי לאירוע בסדר גודל כזה היא בין 500-600 ש"ח. תוכלו לקבל שירות מעולה ומחיר מוזל.

אז יהיו אלו שיפחידו אתכם ויאמרו כי מדובר בחומרי גלם באיכות ורמה ירודה, שלא יעבדו עליכם ! המושג הזה כבר לא קיים. היום יותר מ – 80% מצלמי המגנטים לאירועים קונים את חומרי הגלם שלהם מ 3 יבואנים גדולים ששולטים ביבוא חומרי הגלם, (מדהים ששוב חוזרים לעקרון הפארטו) כלומר, שכל צלם מגנטים שתזמינו לאירוע שלכם קונה בדיוק את אותם חומרים מאותו יבואן שמן הסתם אותו יצרן מייצר.

אז אתם מקבלים בדיוק את אותם חומרי הגלם ! ואין כאן הבדל של חומרי גלם. לכן חשוב מאוד שלא יפחידו אתכם ולא יעבדו עלים. המושג "מגנטים איכותיים יותר או איכותיים פחות" כבר לא קיים ! בעלויות כאלו כל חברה להפקת מגנטים לאירועים בזול שמכבדת את עצמה, לא תחסוך עליכם.

מגנטים לאירועים – אז מה בודקים ? 

יש כמה דברים שבודקים לפני שסוגרים עם חברה להפקת מגנטים לאירועים, בודקים גיבוי, חובה לבדוק אם החברה צלם מגנטים מקצועי ומיומון יודע לצלם מגנטים באיכות גבוה כי מגנטים לאירועים זאת מומחיות שיש רק לנו ביויו מגנטלהפקת מגנטים לאירועים בזול מגיעה עם ציוד גיבוי. הדבר הכרחי ובלתי נמנע להצלחת האירוע ! אנו בחרת yoyomagnet מגיעים לכל אירוע עם ציוד הגיבוי הדרוש.

אז יש ציוד גיבוי ? מעולה ! דבר נוסף הוא מהו סוג המצלמה איתה עובד צלם המגנטים באירוע שלכם, לסוג המצלמה חשיבות רבה באיכות התמונה שתצולם, מצלמה שלא מתאימה לצילום אירועים ולא עונה לדרישות המינימליות לא תתן אפקט של חדות לתמונה, אנו עובדים עם מצלמות SLR מקצועיות מסדרת EOS של קנון ועם עדשות הדור החדש, מה שנותן צילום מקצועי בציוד מקצועי ואיכותי מהשורה הראשונה. מצלמה מקצועית של צלם חתונות עם ניסיון של שנים באירועים.

איך מפתחים את המגנט – לפיתוח המגנט יש כמה חלקים – החלק הראשון הוא כמובן ציוד הפיתוח או בשפת העם מדפסת, זה נכון יש חברות להפקת מגנטים לאירועים בזול שמשתמשות במדפסות ביתיות, לא אצלנו !!! אנו עובדים ציוד פיתוח התמנות המתקדם ביותר בעולם עם טכנולוגיית micro pizo שזהו פלוטר 6 ראשים, מה שנותן למגנט את התאימות המרבית למה שצולם. את כל התמונות אנו מפתחים אך ורק על דפי פוטו המיועדים לפיתוח תמונות מגנט.

מגנטים לאירועים – לא כל הנוצץ זהב : 

ראיתם פרסום יפה עם מחיר מפתה ? אל תמהרו לסגור,תמונה של זהב בתוך אוצר מגנטים לאירועים הם לא עסק יקר בכלל ויכול להיות מחירים זולים לכל סוג אירוע בעת בחירת חברה איכותית למגנטים לאירועים בזול, בדקו את תיק העבודות שלה. ותראו אם סגנון הצילום אכן עונה על הדרישות שלכם והוא לטעמכם.

אל תתעצלו היום בעידן המודרני ניתן לעשות את הבדיקות בקלות אפילו דרך הנייד בגלישה פשוטה. אם חשובה לכם הצלחת האירוע בצעו את הבדיקות הפשוטות והמהירות שיהפכו את האירוע שלכם להצלחה.

מגנטים לאירועים – מהר לפני שיגמר : 

חברות איכותיות להפקת מגנטים לאירועים בזול לרוב תפוסות והיומן מלאתמונה שעון תלת מימד שמראה שעה ומתייחס לזמן והוותק של צלם המגנטים והזמן שיש לסגור לפני האירוע מוקדם ככל האפשר כי מגנטים לאירועים חשוב שיהיה בכל אירוע כמעט בכל ימיות השנה, לכן אם חשוב לכם לקבל צלם מגנטים איכותי לחתונה שלכם אל תתפשרו על פחות מהטובים ביותר וחייגו אלינו, כחודשיים לפני האירוע.

ההמלצה היא לא לחכות לדקה ה – 90. אם אתם חושבים שכדאי לחכות למועד החתונה ואז להזמין צלם מגנטים אתם עלולים לפספס ולהיות בלי צלם מגנטים באירוע שלכם.

לכן יפה שעה אחת קודם בסגירת והזמנת חברה איכותית להפקת מגנטים לחתונה.

כל מה שנשאר לכם הוא פשוט לחייג אלינו ולקבל את הצעת המחיר המשתלמת ביותר עבורכם, אז צרו קשר ונשמח לתת שירות.

מפת אתר 

Call Now Button