מגנטים לאירוע חברה

מגנטים  לאירוע חברה

חברת 'מגנט יונתן' החברה המובילה בישראל בצילום אירועי חברה ואירועים עסקיים, לרבות כנסים עסקיים, כנסים לקידום מכירות כנסים מקצועים בכל התחומים .

החברה החליטה להשיק מוצר חדש ? רוצים ליצור תודעה בקרב המוזמנים לאירוע ההשקה ושהמוצר החדש תמיד יהיה לנגד עיניהם ? באמצעות צילום מגנטים לאירוע חברה אנו נגיע ליום ההשקה נצלם את המוזמנים לתמונות מגנט והתמונה תישמר אצל המוזמנים. את המסגרת של המגנט לאירוע החברה אנו נעצב יחד איתכם עם לוגו החברה ועם כיתוב שיציין את המוצר החדש שהחברה השיקה .
הצילום שלנו הוא צילום מקצועי ואיכותי ומהתמונות שאנו נצלם במהלך אירוע החברה שלכם תוכלו להעלאות לאתר  החברה תחת הקטגוריה של השקת המוצר החדש. רוצים לתת לאורחים מזכרת ייחודית מיום השקת המוצר החדש אז צילום מגנטים לאירועים היא המתנה המושלמת לכך .
עצם הצילום של אנשי המכירות של החברה יחד עם הלקוחות יוצר קרבה ללקוח ובכך גם יוצר מחויבות של לקוח , לקוח ששומר את התמונה שלו יחד עם איש המכירות מהחברה ידע תמיד ליצור קשר וידע תמיד מול מי הוא עומד .

אנו המומחים בצילום מגנטים לאירועיים עסקיים ויודעים מהי החשיבות של צילום אירוע עסקי , לכן אנו נפעיל את מיטב כישורנו ואת נעשה את מירב מאמצנו כדי שהאירוע יהיה מוצלח !

מתכננים יום כיף לעובדים ? מסיבה מיוחדת שכל עובדי החברה יהנו ממנה ?
מגנטים לאירועים בזולאין דבר יותר אהוב על הקהל בכל אירוע חברה מאשרמגנטים לאירועים בזול צילום למגנטים . המגנטים באירוע חברה הם האטרקציה המובילה היום , העובדים נהנים ומצטלמים למגנטים ואת התמונות החברה מעלה לאתר שלה וכך תמיד יוכלו לראות כמה כיף לעבוד בחברה ששמה לפניה את טובת העובד.
אז תנו לעובדים שלכם את המזכרת המושלמת מאירוע חברה – תמונת מגנט
ובזמן שהעובדים נהנים אנו צלם כל רגע ממהלך האירוע ונתעד אותו במגנט שישמר להם .
אנו מספקים שירות חבילת מגנטים לאירועים ללא הגלבה ואין מה לדאוג יהיו מספיק מגנטים לכולם !

יצירת גיבוש בין העובדים היא דבר חשוב להצלחת הארגון, ארגון ובו אין גיבוש בין העובדים יכול למנוע עבודת צוות תקינה לכן כשיש לארגון הווי והעובדים נהנים להיות חלק מהארגון הם נותנים מעצמם רבה יותר וע"י כך יכולים להאיץ את הצלחת החברה בכל תחומיה, בכך שהעובדים מצולמים לתמונת מגנט במהלך האירוע הם בדך כלל מתחבקים ומביעים חיבה אחד כלפי השני הדבר גורם להתפגגות ממתחים בין העובדים ויוצר בינהם קרבה, מהצד נראה כי מדובר בסה"כ בצילום במהלך אירוע החברה לתמונת מגנט. אך במבט עמוק יותר אפשר לראות את החישובת הרבה שיש לכך שעובדים מצדדוים יחד בכדי להצטלם.

לאירוע חברה מוצלח ושפע של תמונות מגנט מהאירוע צרו קשר :

054-8066162

Call Now Button