מגנטים לאירועים בתל אביב

מחפשים צלם מגנטים לאירועים בתל אביב ורוצים לקבל את הטוב ביותר לאירוע שלכם, אבל לא רוצים לשלם על זה הרבה ? הגעתם למקום הנכון, חברת יויו מגנטים לאירועים מביאה לכם את האפשרות לקבל מגנטים איכותיים ללא פשרות, צילום מקצועי, שירות אדיב ומקצועי והכל במחיר הזול והמשתלם ביותר.

בזמן שיש המון צלמי מגנטים לאירועים במרכז, יש רק חברה אחת שנמצאת כאם כבר מעל 10 שנים! עובדת ציוד הכי מקצועי ללא פשרות ומתחייבת לכם למקסימום מגנטים אפשרי בכל אירוע! יויו מגנטים לאירועים שלא מוכנים להתפשר על איכות ורוצים לקבל מחיר הוגן!

מגנטים לאירועים בתל אביב_800x456
צלם מגנטים זול_800x456

מה בודקים לפני שסוגרים מול צלם מגנטים בתל אביב

רגע לפני שאתם עושים את הצעד המשמעותי ביותר וסוגרים מול צלם מגנטים לאירועים בתל אביב, יש כמה דברים שחשוב מאוד לבדוק. אם תעבדו לפי הדגשים הבאים תוכלו למצוא צלם מגנטים איכותי וטוב שיתן לכם בדיוק מה שאתם מחפשים.

אחד הדברים החשובים ביותר ברגע שרוצים למצוא צלם איכותי, הוא לבדוק המלצות. ככל שיש לאותו צלם יותר המלצות זה מעיד על כך שמדובר בצלם איכותי ומקצועי. אצלנו בחברת יויו מגנטים לאירועים תוכלו למצוא מאות המלצות מלקוחות שבוחרים בנו לכל אירוע משפחתי משמח שלהם. בנוסף, אם אתם רוצים לקבל המלצה לא נהסס לתת לכם מספרי טלפון של לקוחות שלנו שישמחו לספר לכם על החוויה המדהימה שהייתה להם איתנו.

היום מגנטים לאירועים היא כבר מזמן לא עוד אטרקציה, אלא מדובר באטרקציה בעלת משמעות רבה, הסיבה העיקרית שמגנטים לאירועים הפכה להיות אטרקציה בעלת משמעות היא בגלל שהיא כוללת בתוכה צילום.

עבור רבים הצילום הוא חלק חשוב מאוד בבחירת חברת המגנטים שלהם, היום אנשים רוצים לקבל לא רק אטרקציה, הם רוצים לקבל משהו שהוא הרבה יותר מעבר לזה. המגנטים נותנים לכם את כל מה שאתם צריכים, הוספת אטרקציה לאירוע, היכולת לתת מזכרת מיוחדת לאורחים מהאירוע שלכם, וכמובן עוד זווית צילום בתוך האירוע. כל אירוע, גם אם זה אירוע קטן או גדול כולם רוצים שיהיו להם למזכרת כמה שיותר תמונות מכמה שיותר רגעים מרגשים.

איך תבדקו את איכות הצילום ?

פשוט מאוד, כנוס לגלריית העבודות של אותו צלם ותמצאו שם לא מעט תמונות מאירועים קודמים, חשוב שתתחברו לסגנון הצילום שלו. שמדובר על צילום זאת אומנות בדיוק כמו כל סוג אחר של אומנות, אם נניח נשווה את הצילום למוזיקה, לא כל אחד מתחבר לאותו סגנון של מוזיקה, יש כאלו שאוהבים ראפ, היפ הופ, ים תיכוני ועוד לא מעט סגנונות, אותו הדבר בדיוק גם כשזה מגיע לצילום, אתם צריכים להתחבר לסגנון הצילום שאתם רואים בגלריית העבודות.

כשזה מגיע להדפסת מגנטים לאירועים בתל אביב יש כמה דרכים לבצע זאת. יש הדרכים הפחות משוכללות שהן אלו אותן שיטות הדפסת תמונות שהיו בתחילת הדרך של אטרקציית המגנטים, מדובר על מדפסות פוטו ישנות בעלי רזולוציית הדפסה נמוכה ואיכות תמונה שאינה נשמרת לאורך זמן. עם השנים חלה התקדמות רבה ביכולת להדפיס תמונות באופן כללי וכמובן גם כשזה מגיע להדפסת מגנטים לאירועים. שאלו את צלם המגנטים עם איזה ציוד הוא מפתח לכם את התמונות ואם הוא משתמש בציפוי למינציה.

אם קיבלתם את התשובה שאותו צלם מגנטים משתמש בלמינציה הרי לכם צלם שעובד עם חומרי גלם ברמה נמוכה מאוד.

שואלים את עצמכם איך יכול להיות שאם עושים ציפוי למינציה חומרי הגלם ברמה נמוכה ? הרי עד היום לימדו אתכם בכל מקום שחייב ציפוי למינציה בכדי לשמור על המגנט.

אבל שעובדים עם חומרים מקוריים ואיכותיים, אין צורך בכלל בציפוי למינציה.

היום ישנן שיטות רבות לפיתוח תמונות, המתקדמת שבהן היא פיתוח התמונות באמצעות מדפסת טרמית. המדפסת הטרמית היא מדפסת שעלותה גבוה הרבה יותר מאשר המדפסות הפשוטות, לכן לא כל חברת מגנטים יכולה להרשות לעצמה לרכוש אותה.

אצלנו ביויו מגנטים אנו רואים מעל הכל את הלקוח שלנו ואת הרצון לתת לו את המוצר האיכותי ביותר, לכן אנו לא מהססים להתחייב לכם בכתב, ולהעניק לכם בסיום כל אירוע תעודת אחריות מלאה על המגנטים שלנו למשך 20 שנים מיום האירוע.

הטכנולוגיה אמנם התקדמה מאוד, אבל יש דברים בשביל שהם ייעשו בצורה מקצועית ואיכותית צריך יותר מבן אחד שיבצע אותם. לכן תשאלו כמה אנשי צוות מגיעים לאירוע שלכם. כמות אנשי הצוות באירוע יכולה להשתנות בהתאם לגודל האירוע, אם מדובר על אירוע שיש בו מעל 150 מוזמנים חובה שיגיעו לאירוע שני אנשי צוות לפחות. אחד שיצלם והשני שידאג לפיתוח התמונות במהלך האירוע. דבר זה חשוב מאוד מהסיבה שרק ככה בכל רגע נתון יהיה לכם צלם מגנטים זמין שיצלם את האורחים.

מגנטים לאירועים בתל אביב – איך משיגים מחיר משתלם

ארגון אירוע זה עסק לא זול בכלל וכולל בתוכו המון הוצאות, זה מתחיל בתסרוקות, תלבושות, עיצוב, תקליטן, צלם ועוד המון דברים. בכל אלו אנשים רוצים לנסות ולחסוך כמה שיותר מהוצאות מיותרות, אז איך בכל זאת בתוך כל ההוצאות תוכלו לחסוך ולמצוא צלם מגנטים זול שייתן לכם שירות מבלי להתפשר על האיכות והשירות אותו תקבלו. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להצליח במציאת צלם מגנטים במחיר זול.

חפשו קרוב: אם אתם חוגגים את האירוע שלכם בתל אביב, נסו למצוא חברה שמספקת שירות של מגנטים לאירועים במרכז ולא רק לחפש לפי מחיר זול. הסיבה לכך היא פשוטה, כל צלם מגנטים לוקח בהצעת המחיר שלו בחשבון לא רק את עלויות חומרי הגלם, אלא גם את עלויות הנסיעה והזמנים שהוא יבלה בכביש בדרך לאירוע וחזרה ממנו. לכן ככל שתחפשו קרוב הסיכוי שלכם להשיג מחיר יותר זול הוא יותר גדול. תחשבו על זה לרגע, אתם חוגגים אירוע בתל אביב והזמנתם צלם מגנטים שמגיע מבאר שבע, ברור שהמחיר שהוא יגבה יהיה יותר גבוה מאשר מישהו שמגיע מאזור תל אביב וגוש דן.

בקשו הנחה: אל תתביישו לבקש הנחה, זה לגיטימי ומקבול היום להתמקח על המחיר, אני יכול להעיד בתור צלם מגנטים, לא פעם אנשים מבקשים הנחה ובכדי לסגור את האירוע ולעבוד אני יורד מעט במחיר, אין בזה דבר פסול, גם כשאני מתנהל מול ספקים אני נוהג לבקש הנחה.

מבצעים: היום יש הרבה מאוד מבצעים שאתם יכולים לראות באתרים של צלמי מגנטים. אם ראיתם מבצע ממש משתלם, צרו קשר עם אותו צלם מגנטים שאלו את פרטי המבצע ותראו אם חבילות המבצע האלו יתאימו לאירוע שלכם.

Call Now Button