מגנטים לחתונה

מגנטים לחתונה 

מגנטים לחתונה במחיר הזול ביותר בארץ ללא פשרות על איכות חומרי הגלם והצילום.
וחבילת מתנות מפנקת במיוחד לזוג

חתונה זה אירוע מיוחד כל זוג חולם על החתונה המושלמת ומכין את הכל ליום המיוחד . הכנות של שמלת כלה , הכנות של הזמנות לחתונה ועוד אלף ואחד דברים שכל אחד מהם הוא חשוב ביותר והוא זה שיתרום להצלחת האירוע .מגנטים לחתונה

אנו ב'מגנט יונתן' מאמינים ויודעים שהמגנטים לחתונה הם חלק בלתי נפרד ממנה אחרי כל ההכנות  וההשקעה הרבה הזוג רוצה שכולם יזכרו את החתונה , הדרך הטובה ביותר לגרום לכך שהזיכרון של האורחים מהחתונה ישאר לעוד הרבה היא באמצעות תמונות מגנטים לאירועים .

האטרקציה המובילה היום בתחום האירועים היא כמובן אטרקצית המגנטים לאירועים שאותה כל זוג ירצה ביום השמח והמאושר בחייו היא המגנטים לאירועים .

אתם הזוג רואים את היום הזה וחולמים עליו ומשקיעים המון מאמצים שהכל יהיה מושלם אז תנו לנו לטפל לכם בדבר אחד שזה המגנטים שלכם ליום החתונה .

אז איך כל זה עובד ? לאירוע שלכם יגיע צוות צילום מגנטים מקצועי שכבר יחכה לכם באולם משלב צילומי המשפחה , מהתמונות האלו אנו נכין לכם הגדלות מרהיבות שנינתנו לכם כבר בסיום האירוע .
לאחר מכן אנו נסתובב בין האורחים בשלב הקבלת פנים ונצלם אותם מתחבקים ומתנשקים וכמובן נראה את ההתרגשות של כל המוזמנים מעצם החתונה עצמה.

שלב החופה , החלק המרגש ביותר – מכיוון שצוות הצילום שלנו הוא צוות מקצועי אנו נדע לצלם אתכם בחופה ללא הפרעה לצוות צילום האירוע שלכם שנמצא במקום ובטח ללא הפרעה לכל האורחים שהגיעו לראות את החופה המרגשת שלכם .

בזמן שלאחר החופה האורחים מתיישבים ומגיעים לשולחנות שלהם ואנו מפתחים להם את תמונות המגנט שאליהם הם הצטלמו בקבלת הפנים .

אחר כך בא הסלאו הריקוד הכי חשוב של הערב ! וכן גם בריקוד הסלאו אנו נדאג לצלם אתכם ,זהו היום שלכם ואנו נעשה כל מאמץ כדי שיהיו לכם ממנו כמה שיותר תמונות מגנט מיוחדות ויפות שתרצו לשמור אותם לתמיד על המקרר.

כבר בזמן ריקוד הסלאו הגרפיקאי מכין את תמונות המגנט שצולמו במהלך קבלת הפנים ואחרי הסלאו מתחיל החגיגה וכל האורחים על הרבה רוקדים ונהנים , ברחבת הריקודים יוצב לוח מגנטי מרהיב שעליו כל תמונות המגנט שצולמו , האורחים לוקחים את התמונות שלהם וברחבה הצלם ממשיך לצלם אתכם ואת האורחים ביחד רוקדים ונהנים וכמובן לא מפסיקים להצטלם למגנטים .

במהלך כל האירוע צלם המגנטים ילווה אתכם ואת האורחים שלכם ויצלם  תמונות למגנטים ללא הפסקה בזמן שהגרפיקאי יפתח את התמונות בעמדת הפיתוח .

צילום המגנטים יבוצע ברחבת הריקודים מה שימשוך לרחבת הריקודים את כל האורחים שרוצים לחגוג ולהנות ולהצטלם למגנטים.

המטרה שלנו בצילום מגנטים לאירועים היא לגרום לכך שכמה שיותר אורחים יצטלמו למגנטים שלנו אחרי הכל זאת ההזדמנות שלנו לחלק 'כרטיסי ביקור'.

מה תקבלו מאיתנו בהזמנת צלם מגנטים לחתונה שלכם :

מגנטים בשפע וללא הגבלת כמות
צילום מקצועי וללא רבב באיכות צילום גבוה של FULL HD
הגדלות מגנט מרהיבות ומעוצבות
חבילת מגנטים של הזוג שבה התמונות שלכם יחד עם המשפחה והחברים
דיסק DVD ובו כל תמונות האירוע
בחירת מסגרת מעוצבת באופן אישי ע"י גרפיקאי
שירות אדיב וליווי צמוד גם לאחר הזמנת העבודה
אנו נעלה עבורכם את כל התמונות לפייסבוק
הנחה משמעותית של כ – 40% לחבילת צילום כוללת ודאיו ואלבומים

אחרי הכל עם ניסיון של שנים לא מתווכחים , אנו נשמח לקחת חלק גם באירוע שלכם אז אל תהססו וצרו קשר עכשיו לקבלת הצעת מחיר ללא כל התחייבות .

054-8066162

Call Now Button