איך לבחור צלם מגנטים לאירוע

בחירה נכונה של צלם מגנטים לאירוע שלכם, לא מתבצעת רק לפי המחיר אותו אתם מקבלים, יש עוד כמה דברים חשובים שכדאי מאוד לבדוק.

אז רגע אחד לפני שאתם בוחרים את צלם המגנטים לאירוע שלכם, הנה הדברים אותם יש לבדוק ולוודא מולו.

היום בכל הפקת אירוע אנו מבינים שצילום המגנטים הוא חלק בלתי נפרד ממנו, ולכן הביקוש הרב שנוצר הביא איתו גם כניסה רבה של ספקים לתחום. היום ניתן לרכוש גם ציוד זול מאוד ולא יקר במיוחד וגם איתו להפיק מגנטים. לפעמים מדובר בחברות חדשות וללא ניסיון ולפעמים בחברות בעלות ניסיון. אנו בחברת מגנט יונתן עובדים אך ורק עם ציוד צילום מקצועי ואיכותי, וכמובן עם ציוד פיתוח התמונות מהמתקדמים שיש היום. בנוסך לכך אנו בעלי ניסיון של יותר מ 9 שנים בצילום מקצועי וצילום אירועים בפרט.

יש לוודא מול צלם המגנטים שלכם את הדברים הבאים :

מהו הוותק והניסיון של צלם מגנטים ועם איזה ציוד הוא עובד : 

רבים נוטים לחשוב שצילום מגנטים הוא צילום זריז, ואינו מצריך ידע או ניסיון כלשהו. אנו מאמינים כי כשאנו מוסרים ללקוחות שלנו את הדיסק ובו התמונות שצולמו, הם יוכלו להשתמש בו גם אם ירצו לאחר מכן ולהכניס תמונות לאלבום. נכון עבורכם זה רק עוד צלם מגנטים באירוע. אבל עבורנו צילום מגנטים צריך להיות איכותי ומקצועי ואנו אוהבים את מה שאנו עושים, לכן אנו נתן את הדגש שכל תמונה ותמונה תהייה מוצלחת. חשיפה נכונה וקומפוזיציה הם הדברים הבסיסים ביותר
אותם חייב לדעת כל צלם אירועים.

איכות הנייר עליו מפתחים את התמונה : 

בפיתוח תמונות מגנט יש להשתמש אך ורק בדפי פוטו, ישנם חברות המנסות להוזיל לעצמם עלויות של עוד כמה עשרות שקלים ומשתמשות בנייר פשוט ורגיל. אנו כחברה המתמחה בהפקת כל סוגי המגנטים מתחייבים לעבוד אך ורק עם דפי תמונה של זוג רוק סלאו בעשן כבד וקונפטיפוטו המתאימים לפיתוח תמונות מגנט, ואותם לפתח באמצעות פלוטר 6 ראשים מקצועי המתאים לעבודה מסוג זה.

להיות צלם מגנטים זה לא רק להחזיק ביד מצלמה וללחוץ על כפתור, נכון שהיום העידן הדיגיטלי מאפשר לכל אחד להפוך להיות צלם, אבל העבודה במהלך האירוע והקומפוזיציה הנכונה ולתפוס את הרגע, הם דברים חשובים גם בצילום מגנטים. מגנטים ובהם תמונות שמחות ומרגשות ישמרו לאורך זמן רב יותר אצל האורחים. חלוקת העבודה באופן נכון במהלך האירוע היא גם דבר חשוב מאוד להצלחת האירוע.

אז אם חשוב לקבל צילום מקצועי למגנטים שלכם וכמובן גם לקבל חומרי גלם איכותיים במגנט שלכם אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה ונשמח לענות תמיד.

054-8066162

Call Now Button