צלם מגנטים לחתונה בחורף

צלם מגנטים לחתונה בחורף : כמה סיבות טובות להתחתן בחורף 

לקיים חופה שברקע טיפות של גם זה הרבה יותר רומנטי, כמובן גם שזה יהיה הרבה יותר זול, והכי בטוח זה שתזיעו הרבה אבל הרבה פחות. כמה סיבות טובות למה כדאי להתחתן בחורף וגם לא לוותר על צלם מגנטים.

אז ידוע כבר שעונת החתונות מתחילה באביב ונמשכת מעט לתוך הקיץ, אבל דווקא לחתונה בחורף יש לא מעט יתרונות. והראשי שבהם הוא כמובן החיסכון הגדול בכסף, והוזלת מחירים משמעותית.

האווירה: אין מה לעשות, כולם יודו על האמת שחתונה בחורף היא רומנטית הרבה יותר. הרוח הקרה נושבת וכולם נוטים להתקרב ולהתחמם. ולא כולם מעדיפים לשבת בבית עם כוס שתייה חמה.

הבגדים: כל שמלת כלה מנופחת ומפוארת ככל שתהייה, או חליפת חתן מעונבת בעלת 3 חלקים, יהיו הרבה נוחים וקלים ללבישה ביום קריר מאשר החום של יולי אוגוסט.

הדי ג'יי: בתקופת החורף, כשאין הרבה אירועים, תוכלו להשיג את התקליטן אותו אתם רוצים במחיר הרבה יותר זול. אל תתפלאו שגם אם תקבלו מחיר ממש זול מהתקליטן בחורף.

צלם מגנטים: תתפלאו לגלות שגם צלם המגנטים המבוקש ביותר בקיץ, בחורף הוא חצי מובטל והוא ישמח לתת לכם את שירותיו בהוזלות שלפעמים מגיעות גם לכ 40% הנחה.

חמישי: היום הנחשק ביותר לקיים בו אירוע הוא כמובן יום חמישי, בחורף חתונה ביום חמישי תעלה לכם כמו אירוע רגיל ביום ראשון או שני.

הזיעה: גם אם האורחים שלכם ירקדו במשך כמה שעות רצוף, הם עדיין לא יזיעו כל כך וימשיכו לרקוד עוד. הרווחתם רחבת ריקודים מלאה.

כמות מוזמנים: אם אתם רוצים חתונה קטנה וצנועה, בכל אולם יבקשו מכם התחייבות למינימום מוזמנים. המיעוט של האירועים בחורף יכול לרכך את אולם האירועים ואתם יכולים להתחתן באולם מפואר ומיוחד.

שמלת כלה: לא כל כך בטוח שבסלוני שמלות הכלה יוזלו המחירים, אבל מה שכן ייתכן זה שהמיעוט באירועים משאיר להם הרבה זמן פנוי לתת לכלה שירות יותר טוב.

עלויות: נכון שזה כבר נאמר אל חשוב להדגיש בבירור : חתונה בחורף עולה הרבה פחות.

מתנות: בחורף יש פחות חתונות, אנשים יותר בבית ולא מבזבים הרבה, וזה מה שמשאיר להם יותר מזומן פנוי, ואתם יכולים לקבל מתנות יותר נדיבות.

הרווקים והרווקות: החברים הרווקים של החתן והחברות הרווקות של הכלה, חישבו גם עליהם. ידוע שבחורף הרבה מחפשים אהבה, עזרו לחברים שלכם להתקרב ואלי מהחתונה שלכם תצא גם החתונה הבאה.

054-8066162

Call Now Button