מגנטים ליום הולדת - המחיר הזול בישראל

מחפשים מגנטים ליום הולדת ורוצים לקבל את המחיר הזול והמשתלם ביותר ?  הגעתם למקום הנכון. חברת יויו מגנטים לאירועים הינה החברה הזול ביותר להפקת מגנטים לכל סוגי האירועים, לרבות צילום מגנטים לאירועים קטנים וצילום מגנטים לימי הולדת. מעבר לצילום מגנטים מקצועי ואומנותי לכל סוגי האירועים, אנחנו ביויו מגנט מביאים לכם את המעטפת המלאה לאירוע יום ההולדת שאתם חוגגים שזה כולל הפקת מגנטים, עיצוב בלונים, צילום מלא של האירוע והכי חשוב הכל במחירים הוגנים וזולים במיוחד שיעשו לכם חשק לחגוג יום הולדת יותר מפעם בשנה.

מגנטים ליום הולדת
צילום יום הולדת
צלם מגנטים לאירועים קטנים_640x358

שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא בנו להיות חברת מגנטים ליום הולדת שאתם חוגגים בקרוב, הנה כמה סיבות שיעזקו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ולבחור בנו.

קודם כל אנחנו הרבה יותר זולים מכל המתחרים, אנו ביויו מגנט מאמינים ששירות איכותי ללקוח מתחיל לפני הכל במחיר זול, לכן אנחנו עושים כל שביכלתנו להיות הזולים ביותר ללא פשרות על האיכות של חומרי הגלם או השירות שאנו נותנים ללקוח. שואלים את עצמכם איך אנחנו יותר זולים ולא מתפשרים על האיכות ? פשוט מאוד ! את חומרי הגלם שלנו אנו קונים ישירות מהיבואן ללא פערי תיווך, ככה שאין קמנועאי באמצע שגורם לעליית מחיר. החשבון הוא פשוט > חיסכון שלנו הוא חיסכון שלכם.

רק אצלנו תקבלו בסיום כל אירוע תעודת אחריות על המגנטים שלנו. אנחנו כל כך בטוחים בחומרי הגלם האיכותיים שאיתם אנו עובדים שאנחנו לא מהססים לתת לכם תעודת אחריות בכתב על המגנט, אם המגנט דהה או התקלף כל כספכם יוחזר לכם במלואו.

היום בתעשיית המגנטים לאירועים קיימים לא מעט צלמי מגנטים, כל אחד שרק קנה מצלמה נכנס לתחום והופך להיות צלם מגנטים. אצלנו זה קצת אחרת, הצילום אצלנו הוא משהו שאנו חיים ונושמים כבר למעלה מ 15 שנים, בזכות הצילום המקצועי שלנו רבים בוחרים בנו להיות לא רק צלמי המגטים באירוע אלא הצלמים של האירוע עצמו.

"לקוחות מרוצים הם אנשי המכירות הטובים ביותר" אנחנו כל כך מאמינים בזה וזה גם באמת נכון, יותר מ 80% מהלקוחות שלנו מגיעים אלינו רק בעקבות המלצות של מכרים וחברים אחרים שגם הם הזמינו אותנו להיות צלמי מגנטים ביום הולדת שלהם. לכן, אצלנו השירות הוא מעל הכל וללא פשרות.

שאנו אומרים מאות המלצות זה לא רק בשביל להשוויץ, זה באמת נכון ! יש לנו מאות רבות של המלצות שאתם יכולים לראות כאן באתר שלנו ובעוד עשרות אתרים אחרים שבהם יש תגובות של אנשים אמיתיים.

חברת יויו מגנט היא מבין חברות מגנטים לאירועים הוותיקות ביותר בישראל, נכון להיום (2019) אנו נמצאים בתחום המגנטים בישראל כבר 15 שנים בדיוק ! בימים עברו היינו מבין הבודדים בישראל שהתחילו את התחום. צלמי מגנטים רבים נשרו ועברו לתחומים אחרים, אנו הבודדים שעדיין עוסקים בתחום וכל זה רק בזכות המלצות ומוניטין רב שנים שבנינו.

אנו זמינים ומעניקים לכם שירות של צילום מגנטים בכל מקום בארץ. לא משנה איזה סוג אירוע אתם חוגגים, גם אם מדובר על אירוע כמו חינה קטנה או אירוע יומולדת, אנו ביויו מגנט מספקים שירות לכל מקום בארץ וזאת בזכות שישה צוותים שעובדים במקביל. בנוסף אנו יכולים להעניק לכם לא רק שירות בכל מקום בארץ, אלא גם בזמינות מיידית מהיום להיום או מהיום למחר. שאתם מחפשים מגנטים לאירועים בדקה ה – 90 אתם יכולים לפנות אלינו ונשמח להיות זמינים עבורכם.

מגנטים ליום הולדת - איך זה עובד

צילום מגנטים ליום הולדת עובד בדיוק באותה שיטה כמו כל אירוע אחר, לאירוע שלכם מגיע צלם מגנטים, את ההכנות הוא עושה יחד איתכם כמה ימים לפני האירוע, כלומר יש לעצב מסגרת למגנט, את המסגרת בתאום מולכם אנו נכין יחד עוד לפני האירוע, זהו חלק חשוב בכדי שאגיע לאירוע מוכן בלי להתעסק בעיכובים מיותרים.

אחרי שיש לנו מסגרת, אני אתחיל בצילומים שלכם, של המשפחה, של מי שחוגג יום הולדת וכמובן גם של כל האורחים שהגיעו לאירוע.

אחרי שיש תמונות התהליך פשוט מאוד, התמונות שצולמו עוברות למחשב שם מתבצעת עריכה מהירה ומסגור של כל התמונה, המסגרת המעצובת שהוכנה לפני האירוע, זאת המסגרת שתופיע על מגנט שיופק במהלך האירוע.

התמונות עברו מסגור, כל שנותר הוא לשלוח את התמונות לפיתוח, אחרי שפיתחתי את כל התמנות, בשלב הזה מדביקים את התמונות על דף מגנטי דביק ואז חותכים את המגנט ומציבים על לוח מגנטי דביק וכל אורח יכול לקחת המגנט שלו.

Call Now Button