מגנטים לאירועים בעפולה

מגנטים לאירועים בעפולה במבצע משתלם במיוחד – חבילת מגנטים הכוללת צילום סטילס של האירוע (לאירועים קטנים עד 100 מוזמנים) + הפקת מגנטים ללא הגבלת כמות באיכות FULL HD + הגדלות מגנט מעוצבות + אינסטבלוק מעוצבים בגודל A5 רק 590 ש"ח בלבד ! המחיר הזול ביותר לצילום מגנטים בעפולה והסביבה.

צילום מגנטים לאירועים בצפון זה כבר מזמן לא עוד אטרקציית צילום, היום הדרישות מצלמי המגנטים עלו, רבים רוצים שצלם המגנטים שלהם יהיה על תקן הצלם של האירוע (אם מדובר על אירוע קטן) או שיהיה על תקן של עוד צלם שמצלם את האירוע.
בשביל שזה יקרה ותוכלו להשיג צלם מגנטים מקצועי, יש כמה דברים שצריכים לבדוק בשביל לעשות את הבחירה הנכונה של צלם מגנטים אצלכם באירוע.

יש שני סוגים של צלמי מגנטים לאירועים, אלו שרואים את עצמם בתור אטרקציה באירוע, ויש את צלמי המגנטים שרואים את עצמם בתור צלמים לכל דבר שבמקביל גם מפתחים תמונות שהם צילמו, לכל אחד מהם גישה שונה על העסק שלו וגם גישה שונה בצורה שבה הוא מתייחס לאירוע שלכם.

מגנטים לאירועים בעפולה – האטרקציה

אלו שרואים את עצמם בתור אטרקציה בלבד, אמנם מגנטים לאירועים בעפולה היא אחת האטרקציות המבוקשות והמיוחדות ביותר. (אטרקציית מגנטים מבוקשת ביותר בכל סוג של אירוע) בתוך זה יש את אלו שרואים את עצמם בתור אטרקציה בלבד, מדובר על צלמים שרק מחפשים לעשות דרך להרוויח עוד כמה שקלים.
ברוב המקרים יעבדו עם מצלמה לא מקצועית בכלל, במקרה הטוב תהיה להם מצלמה דמוי SLR ובמקרה הפחות טוב מצלמה דיגיטלית פשוטה.
גם איכות החומרים והציוד איתם הם יעבוד יהיו בהתאם, לא יבוע פיתוח מקצועי של תמונות המגנט וגם חומרי הגלם לפיתוח תמונת המגנט לא יהיה ברמה גבוה, כי אלו שרואים את עצמם רק בתור אטרקציה באירוע שלכם הם אלו שגם ימכרו את השירות שלהם במחיר הרבה יותר זול.
איך תוכלו לדעת אם מדובר על צלם מגנטים שרואה את עצמו רק בתור אטרקציה, בקלות, אתם רק צריכים להגיד לו שאתם בונים עליו שיהיה גם הצלם של האירוע, אם הוא מתנער מזה כנראה שמדובר על מישהו חובבן שפוחד להתמודד עם צילום של אירוע, אבל אם הוא לא מהסס הוא כנראה מהסוג השני של צלמי מגנטים שעליו נסביר בהמשך.

צלם מגנטים = צלם אירועים מקצועי

אנו ביויו מגנט לא מתפשרים על איכות הצילום שלנו ועל היכולות שלנו להביא לכם את רמת הצילום הגבוה ביותר, בשונה מהרבה כאלו צלמי מגנטים אחרים שרואים את עצם כמו אטרקציה (יש הרבה הרבה אטרקציות אפילו של פסל בצורת גמל בחינה, ויש צלמי מגנטים שהם כמו פסל באירוע), אנחנו יוצאים מנקודת הנחה אחת ברורה, שצלם מגנטים הוא עוד זווית צילום באירוע, הוא צריך להיות זמין תמיד עם המצלמה, לדעת לצלם רגעים מיוחדים וכל שלב שיש באירוע, הדבר הכי חשוב שכל צלם צריך להבין שהוא כבר נמצא עם המצלמה, מצפים ממנו שהוא יביא תמונות מיוחדות, שיתעד רגעים גם אם הוא לא מדפיס את התמונה והפך אותה למגנט, למה לא לתת לבעלי האירוע משהו מיוחד למזכרת.

כי צלמי אירועים הפכו להיות צלמי מגנטים ולהיפך

בגלל התחרות הגובת שיש בתחום האירועים, הרבה מאוד צלמי מגנטים לאירועים בעפולה החליטו ליצור לעצמם סוג של הכנסה נוספת, קנו מדפסת ולוח מגנטים והתחילו למכור שירות של צילום מגנטים בעפולה והסביבה, מצד אחד הרבה מאוד לקוחות הרוויחו כי הם מקבלים צלמים מהשורה הראשונה שמצלמים באירוע שלהם בתור צלמי מגנטים, ומצד שני המחירים עלו, שמדובר על צלם יותר מקצועי סביר מאוד שהוא לא תמיד יהיה זמין לצילום מגנטים, אם כבר הוא סוגר לעצמו תאריך הוא יעדיף לסגור צילום חתונה או אירוע גדול ולא דווקא מגנטים. (אחרי הכל מדובר קודם על עסק כלכלי).

צלמי מגנטים שהתקדמו, הרבה צלמי מגנטים הבינו שיש להם יכולות להשיג תמונות מיוחדות והם סופר מוכשרים ומוכנים לצלם חתונה, לכן הם רכשו מצלמה יותר מתקדמת, אפילו כמה פלאשים וחצובות ויצאו לצלם את החתונה הראשונה שלהם, בדרך כלל לא תמיד מיד אותם צלמי מגנטים יצלמו חתונות, אלא יתחילו בצילום אירועים קטנים ופשוטים יותר, כמו ברית מילה, צילום בר או בת מצווה ואחרי ניסיון שיצברו באירועים כאלו הם יצאו לצלם חתונות גדולות ואירועים גדולים יותר.

שאתם בוחרים צלם מגנטים, אם תעשו בחירה נכונה אתם יכולים רק להרוויח ממנה, כדאי מאוד להזמין צלם מגנטים בעפולה שהוא גם צלם אירועים מנונסה.

Call Now Button