אתם אתם רוצים להפוך את הברית שאתם חוגגים לאירוע מיוחד ויוקרתי, קיר צילום לברית זה הפתרון הטוב ביותר עבורכם. 

אצלנו ביויו מגנטים לאירועים החברה המובילה לעיצוב בלונים לברית והפקת מגנטים תקבלו קיר צילום לברית יוקרתי ומעוצב ברמה הכי גבוה שיש.

קיר הצילום שלנו כולל בתוכו עיצוב מרשים במיוחד, עמדת צילום וארגז אביזרים שכל האורחים באירוע יוכלו להנות ממנו.

אנו ביויו מגנט מספקים לכם גם קיר צילום לבריתה עם עיצוב צבעוני תואם. משלבים תמיד צבעים של זהב ליצירת מראה יוקרתי.

למה כדאי לעשות משלוח בלונים
בלונים ליום הולדת

מה זה קיר צילום לברית?

קיר צילום לברית הוא עמדה מעוצבת, בחלקה האחורי מוצב קיר עשוי עץ ומעוצב באלמנים רבים, בין האלמנטים המעצבים את הקיר ניתן למצוא בלונים, מדבקות עם שם הילד (או הילדה). הקיר וסגנון העיצוב שלו נקבעים בעיקר לפי מין הילוד. ישנם מוטיבים עיצוביים שחוזרים על עצמם על מנת לתת תחושה יוקרתית בינהם הוספת שטיח פרווה מיוחד על הרצפה בצמוד לקיר, שימוש בצבעים המשדרים יוקרה כגון זהב ואדום.

קיר הצילום מוצב עוד לפני תחילת האירוע והוא נמצא לכל אורך האירוע, האורחים יכולים להצטלם עם הנייד שלהם או לחילופין צלם מגנטים שנמצא יכול לצלם אותם ולהעניק להם מגנטים ייחודים.

עמדת בלונים לברית – מה צריכים לדעת 

אז החלטתם שאתם רוצים להוסיף עמדת בלונים לברית, הנה כמה דברים שכדאי לדעת על בחירת העמדה הטובה ביותר עבורכם.

מחיר : לכל קיר צילום בלונים מחיר שונה, המחיר נקבע לפי גודל הקיר והעיצב שרוצים. אצלנו תוכלו למצוא קיר מעוצב עם בלונים במחיר של 249 ש"ח בלבד ובנוסף קירות צילום עם צלם מגנטים צמוד שמלווה אתכם באירוע במחיר מיוחד החל מ 549 ש"ח.

בדרך כלל רבים נוטים לקבל החלטה לפי המחיר שהם משלמים, אבל רגע אחד לפני שאתם משלמים כדאי לדעת מה אתם בדיוק מקבלים ואפילו לבקש תמונות של הקיר שיהיה באירוע שלכם. 

אצלנו תקבלו לא רק מחיר זול ומשתלם במיוחד, אלא גם את האפשרות לעיצוב שולחנות עם בלונים.

בסיום האירוע, הקיר יפורק ואת הבלונים והפריטים שיש אנו נחלק לאורחים. בנוסף, הבלונים שיש על השולחנות גם יעברו לזרי בלונים אותם אנו נחלק לכל אורח שיגיע לאירוע. יש אפשרות לעשות גם קיר בלונים מיוחד עם קשת בלונים ליד הקיר, או קשת בלונים בכניסה לאולם ובפינה ליד רחבת הריקודים להציב את קיר הצילום.

עיצוב הקיר : יש המון מחירים כמו שאתם מבינים, אבל חשוב לזכור היטב כי לכל עיצוב יש מחיר שונה.

ככל שמדובר על קיר יותר גדול עם יותר אלמנטים עיצוביים בכל קיר, זה גם מה שקובע את העלות שלו. קיר ייחודי שמעוצב בצורה מיוחדת יכול להוסיף המון לאירוע שלכם. ככה האורחים באמת יהנו והדבר הכי מיוחד שיכול לקרות זה שאתם ממש הופכים פינה קטנה באזור רחבת הריקודים לסטודיו צילום. אנחנו ביויו מגנטים גם מביאים איתנו לכל קיר צילום מתקן רינג לייט שבו כל אורח יכול לחבר את הנייד שלו ולצלם תמונות בתאורה מושלמת.

עיצוב קיר צילום – התשובות לכל השאלות 

יש המון שאלות ששואלים אותנו לגבי עיצוב קיר צילום, לא רק שמדובר על קיר צילום לברית אלא גם שזה מגיע לנושא של קיר צילום לבת מצווה, חתונה וכל אירוע אחר. קיר צילום לבת מצווה הוא בדיוק כמו באירוע ברית, רק שזה בת מצווה האלמנטים שונים ויכללו דברים שתואמים את האירוע.

אין מחירון מדויק לקיר צילום וכל אחד יכול לקבוע לעצמו את המחיר. אבל אנחנו מציעים לכם קיר צילום בסיסי מעוצב ומיוחד במחיר של 249 ש"ח בלבד.

בנוסף, יש לנו חבילות צילום מלאות הכוללות עיצוב בלונים לברית עם צילום מגנטים ועם קיר מיוחד ועמדות צילום במחיר החל מ 790 ש"ח בלבד! אפשרות לצילום האירוע בסטילס ווידאו, כל מה שאתם צריכים במקום אחד מושלם.

קיר צילום בסיסי הוא קיר מיוחד שכולל בתוכו אלמנטים והם : 

  • רינג לייט (בכל קיר צילום).
  • עמוד בלונים אמצעי או בפינה של הקיר.
  • אלמנטים עיצוביים על במות קטנות.
  • שטיח בקדמת הקיר.
  • נדנה ליצילום בישיבה.

את הקיר אנחנו מגיעים להרכיב לכם עוד לפני תחיל האירוע, כ 40 דקות לפני שהאורחים מגיעים הקיר המיוחד כבר יעמוד ויהיה זמין עבורכם לצילומי משפחה.

הקיר ישאר עד אחרון האורחים באירוע ויהיה זמין לצילום תמיד.

את האלמנטים אנו אוספים חזרה, ניתן גם לחלק אותם לאורחים אבל יש דברים כמו קופסאות עיצוביות שהם חלק מהתפאורה שלנו.

את הבלונים אנו הופכים לזרי בלונים והם מחולקים לאוחרים.

שמדובר על עיצוב אירועים זה מעט שונה.

העיצוב שאנחנו מציעים הוא עיצוב באמצעות בלונים בלבד. אפשר להזמין אצלנו גם עיצוב שולחנות באמצעות בלונים המורכבים על ידי אמן בלונים מקצועי ומוכשר מאד שאוהב לעשות עיצוב בלונים.

 

Call Now Button