קריוקי לאירועים

קריוקי לאירועים

אז אחרי שכבר בחרתם צלם מגנטים לאירועים לאירוע המיוחד שלכם, אתם רוצים גם לבדר את האורחים שלכם ולהפוך את הערב למצחיק ומהנה במיוחד. לכן כדאי לכם להזמין לאירוע שירות של הפעלת קריוקי לאירועים בנוסף לשירות של המגנטים שנמצאים כבר באירוע, שכל אורח באירוע שלכם לוקח את המיקרופון ומתחיל לשיר את השיר שהוא אוהב מתחילה החגיגה האמיתית שבה כל האורחים שרים ונהנים.

לאיזה אירועים זה מתאים ? 

קריוקי הוא כמו המגנטים מתאים לכל סוג של אירוע :
ערב צוות – אם אתם חוגגים ערב צוות בעבודה אז קריוקי יכול להיות מהנה לכולם וגם פתרון מעולה לאטרקציה כיפית שתתלוה לצלם המגנטים שינציח את הרגעים היפים מהאירוע.
מסיבת רווקות –   בכל מסיבת רווקים או רווקות נמצא את החברים הקרובים ביותר לחוגגי האירוע שבקרוב מתחתנים וכמובן גם יזמינו צלם מגנטים לחתונה וביום מסיבת הרווקים או הרווקות אין דבר יותר מהנה מלשמוע את כולם שרים ונהנים מהשירים שהם אוהבים.תמונה שלמיקרופון של קריוקי לאירועים וגם צלם מגנטים לאירוע חתונה

בהזמנת קריוקי לאירוע ההמלצה שלנו היא לשכור את שירותי של מפעיל קריוקי מקצועי ומיומן שידע להתאים את השירים וכמובן גם לעשות סדר בין כל האורחים שנמצאים בכדי שכולם יזכו לשיר עם מיקרופון. כמו שלא תעשו לעצמכם את המגנטים בחתונה או לא תביאו דיסק מהאוטו בכדי לשים לאורחים בחתונה כך גם כדאי להזמין את שירותיו של מפעיל קריוקי מקצועי שיהפוך את האירוע שלכם לחגיגה שלא תשכחו לעוד הרבה זמן.

איזה שירים בוחרים לקריקוי ?  

אפשר לבחור כל שיר שרוצים ! אתם מחליטים מה בא לכם לשיר. מפעיל קריוקי מקצועי ומיומן שיודע את עבודתו כמו גם צלם מגנטים לאירועים מיומן שיודע לצלם היטב את הרגעים הנכונים, כך ידע גם מפעיל הקריוקי מיומן ידע להתאים לכם את השירים ויש ברשותו מאגר גדול מאוד של שירים שתבחרו. אבל בכל מקרה תמיד קיימת האופציה להתחבר לאינטרנט ולהוריד את גרסת הקריוקי העדכנית ביותר לכל שיר שתבחרו בתוך מספר דקות.

בעת הזמנת מפעיל קריוקי חשוב שתבדקו שהוא מגיע עם ציוד גיבוי כמו שגם צלם המגנטים מגיע לכל חתונה או אירוע אחר עם ציוד גיבוי כך גם חשוב שמפעיל הקריוקי יגיע עם ציוד גיבוי לאירוע שלכם.

עם איזה ציוד מגיע מפעיל הקריוקי : 

מפעיל קריוקי מגיע עם מקרן שעליו הוא יקרין את מילות כל שיר
בנוסף הוא מגיע עם מספר מיקרופונים במידה ומספר אורחים ירצו לשיר יחד את אותו השיר
עם מחשב נייד ממנו הוא יקרין את מילות השירים
עם ציוד הגברה מתאים שכולל מגבר ורמקולים
ואם מדובר על אירוע חוץ אז מפעיל קריוקי מגיע גם עם גנרטור וציוד תאורה.

בכל מצב תמיד בדקו שאכן מפעיל הקריוקי שבחרתם הוא מבין עניין ויודע כיצד לתפעל כל תקלה, כי תקלה במערכת הקריוקי יכולה לפעמיים לקבוע את גורלו של האירוע באם יהיה מוצלח או לא.

אז המיקרופון מחכה לכם …. רוצו לשיר ולהנות 🙂

054-8066162

Call Now Button