מגנטים לאירועים קטנים

מחפשים צלם מגנטים לאירועים קטנים ? חוגגים אירוע קטן ולא רוצים להשתגע עם ההוצאות המיותרות ?  רוצים לקבל גם צילום מקצועי וגם מגנטים מיוחדים ?

בשביל זה אנחנו כאן

אחרי תקופה ארוכה של צילום אירועים, וצילום מגנטים לאירועים החלטנו להביא לכם שירות של צילום מגנטים לאירועים קטנים והכל במיוחד לסוג האירוע שלכם.

היום הרבה מאוד בעלי אירועים קטנים לא רוצים לחרוג מהתקציב שלהם, ומחפשים להוזיל עלויות עד כמה שאפשר מבלי לפגוע באורחים שהם ובאירוע עצמו.

בשביל זה אנחנו כאן, אצלנו תוכלו לקבל שירות של צילום כל האירוע לרבות הפקת מגנטים איכותיים ומרשמים כמזכרת לאורחים.

מגנטים לאירועים קטנים – איך זה עובד

הפקת מגנטים לאירועים עובדת באותה שיטה בדיוק בכל סוג של אירוע ולא משנה מה הגודל שלו, אבל הדינמיקה באירועים קטנים היא קצת שונה.

אבל רק בשביל שתכירו איך זה עובד באירועים הקטנים והגדולים גם יחד, ומה הם הדגשים עליהם חשוב לשים לב בעת הזמנת צלם מגנטים לאירוע קטן.

בשלב הראשון, הוא השלב שמתקיים בדרך כלל כמה ימים לפני האירוע, אנו נכין ביחד מסגרת מעוצבת למגנט לפי הדרישות שלכם.

אתם רק תדמיינו איך אתם רוצים שהמסגרת של המגנט שלכם תיראה, והמעצבים המוכשרים שלנו (באמת שהם מוכשרים, לא רק בגלל שהם שלנו, אם אתם לא מאמינים תראו רק כמה מהמסגרות שהם הכינו ותבינו כמה הם אלופים). יכינו לכם בדיוק מה שאתם רוצים.

גם אם זה אומר מסגרת שתואמת את ההזמנה לאירוע, באו סגנון כתב ובאותו עיצוב, או אפילו בצבעים מיוחדים ותמונה שחשובה לכם ומייחדת רק אתכם בתור זוג.

היתרון שלנו על אחרים הוא שאצלנו לא תשלמו על עיצוב מסגרת, אצלנו בכל הצעת מחיר אתם מקבלים בחינם את האפשרות לבחור את המסגרת שאתם רוצים ולעצב אותה בקלות ומהירות אל מול הגרפיקאים שלנו.

מסגרת מוכנה היא חלק חשוב מאוד בהצלחת האירוע, יש מקרים בהם אנשים רוצים שצלם המגנטים באירוע יהיה גם הצלם סטילס וגם האטרקציה של המגנטים, במקרה כזה הכנת מסגרת היא קריטית במיוחד כי כל דקה חשובה.

בשלב השני, זהו השלב שבו מגיעים לאירוע ומתחילים לצלם אתכם ואת האורחים שלכם, אם בחרתם בנו להיות גם הצלמים של האירוע וגם צלמי המגנטים, חשוב מאוד לזכור ליידע אותנו ושאנו נגיע יחד איתכם עוד 20 דקות קודם לפחות.

בשלב זה אנו נבצע את צילומי המשפחה שחשובים לכם יותר מכל צילום אחר.

בזכות העבודה עם ציוד צילום מקצועי ומתקדם במיוחד, אתם יכולים להנות מאיכות התמונה הטובה ביותר בעולם באיכות FULL HD וצילום מקצועי של צלם אומן שחי ונושם את עולם הצילום כבר יותר מ 15 שנים.

הצילומים באירוע יהיו מתחילתו ועד סופו, במהלך כל האירוע הצלם שלנו ילווה אתכם ויצלם כל רגע באירוע, גם אתכם וגם את האורחים שלכם ויפיק לכם מגנטים מרשימים שכולם יאהבו וירצו לשמור על המקרר שלהם.

אחרי שיש כבר תמונות שצולמו במהלך האירוע, ניגשים לפתח לכם ולאורחים שלכם את המגנטים.

בשלב זה לוקחים את התמונות שצולמו, מעבירים למחשב, אחרי שכל התמונות עברו, הן עוברות תהליך של מסגור ושכפול.

המסגור – זהו השלב שבו כל תמונה שצולמה מקבלת עריכה, עריכה זאת היא הוספת המסגרת שנבחרה מראש על התמונה.

השכפול – בשלב זה משכפלים כל תמונה כמספר המצולמים. ככה שכל אחד שצולם בתמונה מקבל מגנט ואלו שמצולמים לא צריכים להחליט ביניהם מי לוקח את התמונה. (אחד הדברים החשובים ביותר לדעתי הוא שהתמונות משוכפלות כמספר המצולמים).

השלב האחרון בשרשרת הכנת המגנטים, הוא השלב שבו כל המגנטים מוצגים על לוח מגנטי מפואר ברחבת הריקודים.

אחרי שהפקנו את המגנטים, שכפלנו, צילמנו ועשינו כל מה שצריך זה הזמן שנתונים לאורחים שלכם להנות מהתוצאות.

אצלנו תוכלו לבחור איך להציג את המגנטים שלכם, אם זה על לוח מגנטי דביק (כלומר לוח פח עליו מודבקים המגנטים) או לוח אטבים עשוי עץ, בלוח העץ מוגשים המגנטים תלויים עם אטבים.

מה בודקים מול צלם מגנטים לאירועים קטנים

כשזה מגיע לבחירת צלם מגנטים לאירועים קטנים, צריך לשים דגש רב יותר על כמה דברים חשובים, בשונה מאירועים גדולים בהם יש גם צלם סטילס נוסף באירוע, אם אתם רוצים שצלם המגנטים יהיה גם הצלם של האירוע חשוב לשים לב לדברים הבאים.

כשאתם רוצים לבחור צלם שיהיה גם הצלם מגנטים וגם הצלם של האירוע, חשוב מאוד איכות הצילום אותה אתם מקבלים.

היום יש לא מעט צלמי מגנטים לאירועים, שהם בעצם אטרקציה בלבד, לא נדרש ידע מקצועי בצילום או ציוד צילום מתקדם במיוחד להפקת מגנטים, לכן זה גורם להרבה מאוד ספקים חדשים ולא מנוסים להיכנס לתחום הצילום.

אבל אם אתם בונים על צלם המגנטים שיהיה גם הצלם של האירוע, אין מקום להתפשר על איכות הצילום מכיוון והצילום כאן הוא תנאי הכרחי לבחירת צלם מגנטים.

גם שמדובר על אירוע קטן, חשוב לוודא מה תהייה כמות התמונות המצולמות אותן תקבלו.

כאן חשוב לי לציין שאין מדובר בכמות המגנטים שתופק, אלא מעבר לכך מדובר בכמות התמונות אותן תקבלו בסיום האירוע.

חשוב לוודא שיש מינימום של תמונות אליו מתחייב הצלם לתת לכם, לא יכול להיות מצב שגם אם מדובר על אירוע קטן תקבלו כמות קטנה של תמונות ואני אסביר.

שאנו מצלמים מגנטים תמונה אחת שיש בה 6 אנשים תופק 6 פעמים, או אפילו תמונה שבה למשל מצולמים 10 אנשים תופק 10 פעמים, מכאן בקלות אנו עושים את החשבון ש 10 תמונות בלבד יכולות לתת לנו 100 מגנטים, אין ספק כי 10 מגנטים זאת כמות מכובדת של מגנטים, אבל 10 תמונות זאת כמות ממש קטנה של תמונות.

לכן חשוב למצוא צלם מגנטים שמבין את המשמעות ואת ההבדלים שבהם הוא חובש הפעם כובע שונה, לא רק כובע של צלם מגנטים אלא כובע של צלם אירועים.

בנושא ההגעה לאירוע, אין ספק שצלם המגנטים וגם אם הוא רק מצלם מגנטים, חייב להגיע לפני האירוע בכדי לקבל את ראשון האורחים.

חשוב לוודא שהצלם נמצא איתכם עד לסיום האירוע, אתם לא רוצים למצוא את עצמכם באמצע האירוע בלי צלם שיצלם את הרגעים המרגשים והמיוחדים שנוצרים בכל רגע באירוע.

ישנם לא מעט סוגים של אירועים בהם צלם המגנטים יכול להיות גם הצלם של האירוע, וגם להיות האטרקציה מובילה.

אחד מאותם אירועים הוא כמובן אירוע הברית, בוא הרבה מאוד אנשים יודעים שאין צורך להזמין גם צלם לברית וגם צלם מגנטים.

אבל חשוב לוודא ולדעת שאתם מזמינים צלם מיומן ומקצועי שייתן לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר, שידע בדיוק מהם הרגעים החשובים, מתאים יוצאים לפיתוח תמונות ומתי חשוב מאוד להיות זמין לאורחים ובעלי האירוע ולצלם אותם.

מגנטים לאירועים קטנים זה רק יויו מגנט, בזמן שיש המון חברות מגנטים לאירועים, אתם בטח שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא בחברת יויו מגנט, זה לא רק בגלל המחיר המשתלם ביותר שיש לנו להציע לכם, זה גם בגלל השירות, המגנטים האיכותיים ביותר, הצילום המקצועי והניסיון של מעל 14 שנים בתחום שאנחנו מביאים איתנו לכל אירוע.

רק אצלנו ביויו מגנט החברה המובילה בישראל תמצאו חבילות מגנטים לאירועים עד 500 ש"ח הכוללות את כל מה שאתם צריכים לאירוע קטן. מגנטים איכותיים ללא הגבלה, צילום מקצועי באיכות FULL HD ואפילו תקבלו אחריות על המגנטים. אנחנו כל כך בטוחים באיכות המגנטים שלנו שתקבלו מאיתנו תעודת אחריות בכתב על המגנטים.

אירועים קטנים זה בדרך כלל אירועים כמו ימי הולדת. אז אם אתם מחפשים צלם מגנטים ליום הולדת במחיר זול ומשתלם במיוחד אנחנו כאן לתת לכם את השירות הטוב והמשתלם ביותר. כי צילום מגנטים זול לא חייב צילום מגנטים לא איכותי.

אנחנו ביויו מגנט החברה ששברה את המחירים בתחום המגנטים וגאים להיות אלו שחוללו את המהפכה והביאו לכם מחירים נמוכים ומשתלמים בימוחד.

נמאס לכם מהמגנטים הרגילים? כמו שכבר הבנתם מהפכות זה חלק ממה שאנחנו! אנחנו גאים להיות מבין החברות הבודדות בארץ שעושות מגנטים עגולים לאירוע ויותר מזה זה גם באותו מחיר של המגנטים הרגילים. בזמן שכולם מעלים מחירים אצלנו הכל ממשיך לרדת בלי להתפשר על האיכות!.

יש המון צלמי מגנטים במרכז, אבל יויו מגנט שזאת החברה הכי זולה בהתחייבות! אין יותר איכותי יש יותר יקר! כי אצלנו מחיר הוגן ומשתלם זה חלק בלתי נפרד מהשירות שיש לנו לתת לכם. אז רגע אחד לפני שאתם הולכים לאיבוד בעודף צלמי מגנטים במרכז שיש היום נסו אותנו ותקבלו התחייבות לשביעות רצון מלאה ולמחיר הכי זול שיש בארץ.

מתכננים אירוע בהפרדה? חשוב לכם לשמור על הצניעות ורוצים להזמין צלמת מגנטים? אצלנו בצוות יש לנו צלמת מגנטים מקצועית בעלת 11 שנות ניסיון בצילום כל סוגי האירועים.

אז אם אתם מחפשים צלם מגנטים לאירועים קטנים או שאולי רוצים להביא צלמת מגנטים אנחנו יכולים אלו שיתנו לכם את השירות הטוב והמשתלם ביותר.

Call Now Button