בלונים לברית – שאלות ותשובות

בלונים לברית – שאלות ותשובות

מחפשים שירות של בלונים לברית ? בטח יש לכם לא מעט שאלות שאתם רוצים לקבל עליהם תשובות, במיוחד שמדובר על אירוע כמו ברית מילה שיש לכם רק מספר ימים בודדים לארגן, ועם כל הלחץ וההתרגשות אתם קצם הולכים לאיבוד, אז הנה המדריך המלא שיעזור לכם לקבל את כל התשובות לכל השאלות שלכם על עיצוב בלונים לברית.

בלונים לברית כל מה שתרצו לדעת

אחרי תקופה מאוד ארוכה, של הרבה לקוחות שרוצים לדעת המון דברים, החלטתי לאסוף את כל השאלות ולתת את כל התשובות על האטרקציה המדהימה הזאת שנקראת בלונים לברית, וגם דברים חשובים שכדאי מאוד להכיר.

בלונים לברית, זהו כינוי לאטרקציה שהיא בעצם עיצוב האולם באמצעות קישוטי בלונים, מדובר על בלונים בצורות ובלונים מעוצבים, אשר במקום להשתמש בעיצוב הסטנדרטי של האולם, עושים שימוש ומעצבים את האולם עם בלונים.

העלות של עיצוב בלונים לברית מתחילה במחיר של 350 ₪ שזה העיצוב הבסיסי ומגיעה בדרך כלל עד 700 ₪ שיש עיצוב בלונים מורכב במיוחד.

המחיר של עיצוב בלונים לברית נקבע לפי כמה גורמים

כמות השולחנות : כלומר ככל שיש יותר שולחנות לעצב המחיר יעלה בהתאם.

מורכבות העבודה : אם מדובר על עיצוב בסיסי ופשוט, המחיר יהיה זול בצורה משמעותית מאשר עיצובים מורכבים המצריכים כמות גדולה של שימוש בגז הליום.

תוספות שמבקשים : בדרך כלל נהוג להוסיף גם קשת בלונים, העלות של קשת בלונים בסיסית היא 250 ₪ וקשת מורכבת יכולה להגיע למחיר 400 ₪, שכל זה תלוי בגודל של הקשת והעיצוב שרוצים להזמין.

העלות של כל שולחן היא 25 ₪ שהיא כוללת בתוכה 3 בלונים רגילים בצבעים, או בלון אחד בסיסי, ויכולה להגיע למחיר של 50 ₪ לשולחן ברגע יש בלונים מורכבים ועיצוב, בדרך כלל נהוג להזמין עיצוב משולב.

בעיצוב משולב חלק מהבלונים יהיו רגילים וחלק מהשולחנות יהיו מעוצבים עם בלונים מיוחדים, ככה שגם שומרים על עיצוב בלונים מפואר וגם יכולים לחסוך בעלויות.

מכאן שהמחיר יכול לנוע במחיר הזול ביותר ל 250 ₪ ולהגיע עד 500 ₪, שזה המחירים לעיצוב שולחנות, אם מסופים קשת בלונים, העלות של היא 250 ₪, אבל אם לוקחים עיצוב שולחנות וקשת בלונים ביחד, תוכלו לקבל אצלנו כאן ביויו בלון, החברה המובילה לעיצוב בלונים לברית מחיר משתלם של חבילות עיצוב בלונים החל מ 399 ₪ בלבד.

אנו מבינים שמדובר על אירוע כמו ברית מילה, יש לכם ממש קצת לארגן את הכל, בדרך כלל נהוג להזמין כמה ימים לפני, וזאת בכדי שאנו נוכל לראות אם אפשר לספק את השירות במהירות, לעיתים קיימים מקרים בהם יש מחסור בהליום, למרות שאנו מחזיקים מלאי גדול מאוד, המחסור הכבד בגז הליום יכול לפגוע גם בנו, לכן מומלץ לעדכן כמה שיותר מוקדם על אירוע שרוצים לסגור.

אצלנו מעבר לשירות של עיצוב בלונים לברית, אצלנו תוכלו למצוא כל מה שאתם צריכים לברית כמו למשל אטרקציית מגנטים לאירוע במחירים משתלמים במיוחד.

חבילה הכוללת בתוכה מגנטים לאירוע ברית ללא הגבלה + עיצוב מסגרת למגנט + הגדלות מגנט מעוצבות + עיצוב בלונים לכל השולחנות + קשת בלונים מעוצבת + צילום סטילס מקצועי לברית תעלה לכם החל מ 899 ₪ בלבד, שזה המחיר המשתלם ביותר שתוכלו למצוא.

מעבר לחבילה המשתלמת הזאת, אנו מביאים איתנו לכל אירוע שנים של ניסיון בתחום האירועים, חומרי הגלם איתם אנו עובדים הם ברמה הגבוה ביותר שתוכלו למצוא, ובכל סיום אירוע תקבלו גם תעודת אחריות בכתב על איכות המגנטים.

אז הנה הסיבות למה לבחור דווקא בנו :

  • איכות ללא פשרות – מתחייבים לחומרי הגלם האיכותיים ביותר, גם בעיצוב הבלונים וגם בפיתוח תמונות המגנט.
  • מחיר משתלם – אצלנו תקבלו את המחיר הזול והמשתלם ביותר לצילום מגנטים ועיצוב בלונים לברית.
  • הכל במקום אחד – במקום להתרוצץ בין מספר ספקים שונים, אנו מבינים את הצורך בחיסכון בזמן וגם בכסף כשזה מגיע לאירוע ברית מילה, לכן התעסקות מול ספק אחד היא עדיפה.

אתם יכולים לראות את הדוגמאות הבאות שכאן בגלריית התמונות ולבחור את העיצובים שאתם רוצים, בנוסף אם יש משהו מיוחד שאתם רוצים להזמין אפשר פשוט ליצור קשר לבקש ונשמח לתת לכם מחיר משתלם.

בלונים לבריתהבלונים לברית מילה בזולבלונים לבריתה במרכז

בהחלט, ניתן לשלב עיצובים ואפילו מומלץ ברגע שמשלבים בלונים מעוצבים עם בלונים פשוטים המחיר של החבילה יכול לרדת.

מי שמצלם את הברית הוא צלם בריתות מקצועי עם וותק וניסיון, את גלריית העבודות שלו אתם מוזמנים לראות כאן :

או פשוט גם לבקר באתר שלו בלחיצה כאן ולהתרשם מהעבודות שלו.

כן, מעבר לשירות של אטרקציות ומגנטים, בזכות עבודה עם צוות צילום מקצועי תוכלו לקבל את שירותי הצילום שאתם צריכים לברית, לרבות אלבומי תמונות צילום וידאו ועוד.

אתם רק תבקשו ואנו נביא לכם את כל מה שאתם צריכים לאירוע מושלם.

בהחלט כן, אתם יכולים לוותר על העיצוב שהאולם נותן לכם כי עיצוב הבלונים יכול להספיק בהחלט.

כובעי בלונים, אלו בלונים מעוצבים אותם נהוג עם כתר, כלומר עם עוד בלון נוסף שתפקידו הוא לעשות בלון אומנותי ששמים על הראש, לעומת זאת עיצוב בלונים הוא העיצוב של האולם וקישוט האולם בבלונים שמתאימים לאירוע.

עיצוב בלונים מתאים לכל סוג של אירוע, גם לאירוע ברית וגם לאירוע בריתה ניתן לשלב עיצובי בלונים, אם מדובר על ברית הצבעים יהיו בהתאם, וכשמדובר על בריתה הצבעים והעיצובים של הבלונים גם יהיו בהתאם.

היום גם יש אירועים נוספים שנהוג להוסיף בלונים, אתם תראו גם בלונים באירוע חברה, בלונים שמשמשים לפרסום ועוד המון דברים שעושים עם הבלונים.

יש לכם עוד משהו שאתם רוצים לדעת ולא ענינו לכם עליו ?  רוצים לקבל הצעת מחיר לאירוע הקרוב שלכם ? פשוט חייגו אלינו ונשמח לתת לכם שירות מקצועי ואדיב.

Call Now Button