מגנטים לבת מצווה - חבילות צילום לאירועים קטנים

מחפשים צלם מגנטים לבת מצווה ורוצים לקבל את הצילום הטוב והמקצועי ביותר? רוצים לקבל מחיר הוגן ומשתלם? להנות ממגנטים איכותיים ברמה גבוה עם שיטת הדפסה מתקדמת באמצעות מדפסת מגנטים טרמית? אתם במקום הנכון !

אנחנו חברת יויו מגנטים לאירועים מהוותיקים ביותר בתחום מגנטים לאירועים בישראל עם הניסיון העשיר ביותר בצילום מגנטים לכל סוגי האירועים. 

אצלנו תוכלו למצוא חבילות צילום לבת מצווה שכוללות צילום מגנטים + צילום האירוע + אפשרות לצילומי בוק בת מצווה לרבות צילום וידאו ועוד המון אטרקציות מיוחדות. בזכות הניסיון שלנו, הידע והמקצועיות והעבודה עם הציוד המשוכלל ביותר אנחנו יכולים להעניק לכם מעטפת מלאה של אטרקציות לבת מצווה. 

מגנטים לבת מצווה
מגנטים לאירועים עד 500 ש"ח

למה דווקא יויו מגנט 

אתם בטח שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא בנו שאתם מחפשים צילום מגנטים לאירוע בת מצווה שאתם חוגגים בקרוב.

אז הנה כל הסיבות לקבל החלטה ולבחור את חברת צילום המגנטים הטובה ביותר בישראל.

  • צילום מקצועי ללא פשרות: אצלנו לא רק תקבלו צילום מגנטים כמו עוד צלם מגנטים שרק מגיע "ולוחץ על כפתור" במצלמה, אצלנו הצילום זאת אומנות ואנחנו גאים להביא את הצילום המקצועי שלנו ליידי ביטוי. בזכות הצילום המקצועי לא פעם רבים בוחרים בנו להיות גם הצלמים של האירוע. מה שמעניק לכם חיסכון בעלויות. כי צלם מגנטים שיכול להיות גם הצלם של האירוע תוכלו למצוא רק אצלנו.

הציוד הכי חדש ומתקדם שיש להפקת מגנטים איכותיים: מעבר לצילום מקצועי עם ציוד צילום מקצוע ומתקדם. אצלנו תוכלו להנות מאיכות הדפסה מתקדמת במיוחד עם הטכנולוגיה החדשה של שנת 2024 שרק נחתה בישראל והיא כבר אצלנו. 

שימוש בחומרי גלם איכותיים ללא פשרות: בשנה האחרונה התחלנו להביא חומרי גלם איכותיים בייבוא ישיר שלנו. מה שמאפשר לנו לתת לכם לא רק איכות שאין שני לה אלא גם מחיר הוגן ומשתלם במיוחד. בזמן שכל צלם מגנטים אחר קונה את חומרי הגלם שלו מספקים אחרים ויש לו עלויות גבוהות מאוד על חומרי הגלם. אתם נהנים מהאפשרות חדשה שלנו של חומרי גלם במחיר יבואן! לכן, זה דבר חדש שאנחנו עושים ורק אנחנו יכולים להביא לכם מחיר כל כך זול ותוך כדי זה לשמור על איכות הדפסה מקצועית ומגנט שיהיה עמיד לאורך שנים רבות.

חבילות צילום בת מצווה

מחיר צילום מגנטים לבת מצווה

מחיר צילום מגנטים לבת מצווה משתנה בהתאם לסוג האירוע, מספר האורחים וההיקף של השירותים המוצעים. באופן כללי, מחירים מתחילים מ-500 ש"ח לאירועים קטנים ועד 1,500 ש"ח לאירועים גדולים.

חבילת בת מצווה משתלמת במיוחד:

בזמן שיש לא מעט מחירים להרבה מאוד צלמי מגנטים לאירועים בזול שלכל אחד מהם יש מחיר משלו. (בדרך כלל אחד הגורמים המשפיעים ביותר על המחיר הוא האגו של הצלם). אצלנו תוכלו למצוא חבילות משתלמות במיוחד לבת מצווה. כמו צילום מגנטים + צילום סטילס במחיר של 790 ש"ח בלבד! לעוד המון מבצעים ומחירים משתלמים במיוחד כדאי לכם לדבר איתנו כי כל הזמן יש לנו המון מבצעים משתנים. רוצים לקבל הצעת מחיר בעמוד צור קשר שלנו תשאירו פרטים ונחזור אליכם.

צלמת מגנטים חרדית – שירות מקצועי ורגיש

בעולם שבו צילום מגנטים לבת מצווה הוא אטרקציה פופולרית, ישנן גם צלמות מגנטים חרדיות שמציעות שירות מקצועי ורגיש. צלמות אלה מבינות את הצרכים וההעדפות של נשים חרדיות, ומספקות שירות המותאם לציבור זה.

היתרונות של צלמת מגנטים חרדית

ישנם מספר יתרונות לבחירת צלמת מגנטים חרדית לבת מצווה, כולל:

  • נוחות: צלמות מגנטים חרדיות מודעות לכך שנשים חרדיות עשויות להעדיף צלם מאותו המגזר. הן זמינות לעבודה במועדים ובשעות שמתאימים לציבור זה, ויכולות להגיע לאירוע עם ציוד מותאם.
  • רגישות: צלמות מגנטים חרדיות מבינות את החשיבות של שמירה על צניעות. הן מודעות לגבולות של נשים חרדיות, ומשתדלות לצלם תמונות מכובדות ומכבדות.
  • מקצועיות: צלמות מגנטים חרדיות הן צלמות מקצועיות עם ניסיון בצילום אירועים. הן משתמשות בציוד איכותי ומספקות שירות אדיב ויעיל.
Call Now Button