מגנטים לאירועים מחיר

כאשר מדובר על מגנטים לאירועים מחיר הוא אחד הגורמים בעלי המשקל הגדול ביותר שלפיו רבים מקבלים את ההחלטה מי צלם מגנטים באירועי שלהם.

אבל האם זה נכון לבחור צלם מגנטים רק לפי מחיר ? האם צריכים לקחת עוד גורמים בחשבון והאם יש לאותם גורמים את אותה השפעה על קבלת ההחלטה כמו המחיר שמוצע לכם?

בואו להבין את מה שנכון לדעת על מחירון צילום מגנטים בשנת 2024.

הגורמים שקובעים את המחיר

ישנם מספר גורמים שקובעים את מחיר צילום מגנטים, הרבה פעמים כאשר מדובר על צלם מגנטים חדש בתחום המחיר שלו יהיה יותר זול מצלם וותיק. הסיבה לכך היא שצלם חדש רוצה שיכירו אותו ובשביל שיכירו אותו הוא מוכן לעבוד גם במחירים יותר נמוכים. למרות שזה לא מחייב שצלם מגנטים וותיק יהיה יותר טוב מאחד שרק התחיל להיכנס לעולם הזה של צילום מגנטים, אבל בדרך כלל צלם וותיק ומנוסה יותר מכיר את הדינמיקה של האירוע ולכן הוא יכול להיות יותר יעיל.

האגו של הצלם

זה אולי משהו שלא חשבתם עליו ובטח לא תשמעו הרבה צלמי מגנטים שיגידו לכם שהם קובעים את המחיר לפי האגו, אבל מהכירות שלי עם המון צלמי מגנטים יש להם אגו והם חושבים שהם שווים יותר ולכן גובים מחיר יותר גבוה.

אז אם אתם מחפשים צלם מגנטים שיש לו מחיר הוגן, זה לא מחייב שהוא ייתן לכם צילום יותר טוב, או שירות יותר מקצועי אלא זה אומר שיש לו יותר אגו מאחרים.

מיקום – מאיפה מגיע הצלם

מיקום גאוגרפי של האירוע . צלם מגנטים לאירועים במרכז , יתמחר אירוע באיזור המרכז במחיר יותר נמוך מצלם מגנטים לאירועים בצפון וזאת מכיוון שיש לקחת שאנו מוסיפים למחיר את עלות הדלק של הנסיעה ואת תמחור שעות הנסיעה בהגעה ובחזרה מהאירוע .

ציוד איכותי לצילום מקצועי ופיתוח תמונות מגנט

הציוד איתו עובד צלם המגנטים לאירועים הוא גם חלק בתמחור . צלם מגנטים לאירועים שעובד עם מדפסת ביתית ולא מקצועית יתמחר את האירוע במחיר נמוך מצלם שעובד עם מכונת פיתוח מקצועית . אנו עובדים עם פלוטר מקצועי בעל 6 ראשי צבע מיוחדיים לעומת רוב ספקי המגנטים לאירועים שעובדים עם מדפסת ביתית בעלת 4 צבעים .

חומרי הגלם והאיכות שלהם

חברה שעובדת עם חומרי גלם פשוטים ולא איכותיים תתמחר אירוע במחיר מאוד נמוך לעומת חברה שעובדת עם חומר איכותי . אנו בחברת 'מגנט יונתן' עובדים עם חומרי הגלם הטובים ביותר שקיימים היום בתחום המגנטים לאירועים ונהנים מהמחיר הטוב ביותר וזאת מכיוון שאנו רוכשים את החומרים ישירות מהיבואן וחוסכים לכם הלקוחות את פערי התיווך וכך אתם נהנים ממוצר איכותי וטוב ומעל הכל במחיר הטוב ביותר.

כמות האורחים המוזמנים לאירוע

באירוע שבו כמות המוזמנים היא גדולה יש צורך באנשי צוות מקצועיים נוספים מעבר לצוות של צילום מגנטים לאירועים סטנדרטי שכולל צלם מגנטים וגרפיקאי , לכן אירוע שבו יש יותר מוזמנים גם יצולמו יותר תמונות ומעבר לכך יפותחו יותר תמונות של מגנטים . אז חלק מהמחיר של מגנטים באירוע הוא גם כמות המוזמנים.

מחירון צילום מגנטים של יויו מגנט

למרות שאין מחירון קבוע לצילום מגנטים, כמו למשל במצב של מחירון רכב. אנחנו מציגים לכם את המחירון שלנו לצילום מגנטים שיכול לתת לכם הערכת סדר גודל כמה תשלמו על צילום מגנטים באירוע שלכם.

מידע נוסף

מחיר

חבילת צילום

הפקת 100 מגנטים במהלך האירוע. החבילה מתאימה בעיקר לאירועים קטנים עד 30 מוזמנים או עד 50 מוזמנים.

390 ₪

100 מגנטים

הפקת 300 מגנטים מתאים בעיקר לאירועים עד 100 מוזמנים.

590 ₪

300 מגנטים

המחיר משתנה בהתאם לכמות המוזמנים באירוע או לפי כמות שעות העבודה.

החל מ 790 ש"ח

מגנטים ללא הגבלה

.

Call Now Button