צלם מגנטים לאירועים בקרית גת

אם אתם מחפשים צלם מגנטים לאירועים בקרית גת ולא יודעים איך לעשות את הבחריה?

רוצים לקבל קצת מידע איך לעשות בחירה נכונה, או שאתם מאלו שכל מה שמעניין אותם הוא רק לקבל מחיר זול?

לא משנה מה התשובה שלכם, אנחנו כאן גם לתת לכם מחיר זול והוגן וגם לתת לכם את מה שאתם צריכים לדעת על בחירת צלם מגנטים בקרית גת בצורה הטובה ביותר.

אבל לפני ההסברים והשכנועים, בואו לקבל בדיוק את מה שאתם רוצים לדעת על צילום מגנטים וזה מחירים.

אז אם שאלתם כמה עולה צילום מגנטים לאירועים בדרום, הנה המחירון שלנו. (המחירון הוא לא מחייב וקבוע אין מחירון מדוייק לכל צלמי המגנטים מדובר רק על המחירים שלנו שיכולים לתת לכם הערכת סדר גודל כמה תשלמו).

צלם מגנטים בקרית גת מחיר – המחירון שלנו לצילום מגנטים

חבילת צילוםמחירמידע נוסף
צילום מגנטים לאירוע קטן עד 50 משתתפים.390 ש"חצילום והפקת מגנטים ללא הגבלת כמות עד שעתיים.
צילום מגנטים לאירוע עד 100 משתתפים.590 ש"חמגנטים ללא הגבלה עד שלוש שעות צילום.
צילום מגנטים באירוע בינוני עד 200 מוזמנים.790 ₪.מגנטים ללא הגבלת כמות + הגדלות מגנט מתנה ועיצוב מסגרת לפי בחירה.
צילום מגנטים לאירועים מעל 300 משתתפים.החל מ 990 ₪.המחיר בהתאם לכמות המוזמנים באירוע, כולל 2 אנשי צוות שעובדים במקביל להפקת מגנטים.

צילום מגנטים בקרית גת : למה דווקא אנחנו? שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא בנו להיות חברת המגנטים באירוע שלכם? אז הנה כל הסיבות לעשות את הבחירה הטובה ביותר.

ניסיון של שנים : אנו עוסקים בתחום צילום מגנטים לאירועים בדרום כבר מעל 11 שנים, ממקימי וחלוצי תחום המגנטים בישראל. לכל אירוע שאנו מגיעים אנו מביאים איתנו את השירות הטוב ביותר ואת הניסיון שלנו. מה שאין עוד צלם מגנטים אחר שיכול להביא איתו זה הניסיון והמקצועיות שלנו.

צילום מקצועי : הניסיון שלנו והאהבה הגדולה למצלמה הם אלו שמשאירים אותנו בתחום המגנטים כבר מעל עשור, בזכות הניסיון והידע שלנו בצילום, אתם מקבלים לא עוד צלם מגנטים שמגיע ולוחץ על כפתור במצלמה, אתם מקבלים צלם מקצועי ומיומן שיתן לכם את רמת הצילום הטוב והמתקדם ביותר.

ציוד צילום מקצועי : בשביל תמונות ברמה מקצועית דרוש גם ציוד מקצועי ואיכותי לא פחות! אנו עובדים עם ציוד הצילום הטוב והמתקדם ביותר בעולם, מצלמה של מותג הצילום העולמי מבית CANON עד עדשות צילום מתקדמות מהדור החדש. הציוד היוקרתי והמקצועי, הידע לתפעל את הציוד המיוחד שלנו כל אלו מאפשרים לנו לתת לכם חווית צילום שאתם והאורחים שלכם עוד לא ראיתם.

מגנטים איכותיים : דבר לא פחות חשוב הוא חומרי גלם איכותיים למגנטים, אצלנו תקבלו את חומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר שתוכלו למצוא. אנחנו כל כך בטוחים באיכות חומרי הגלם שלנו שאנו חברת מגנטים לאירועים היחידה בישראל שמעניקה לכם תעודת אחריות בכתב על המגנט.

שירות אדיב ללא פשרות : ידוע לנו שכל לקוח מרוצה הופך להיות איש המכירות הטוב ביותר, במיוחד שמדובר על צלם מגנטים לאירועים בקרית גת, עיר שבה ההמלצות הם הדבר שקובע את קבלת ההחלטה יותר מכל דבר אחר.
אנחנו כל כך אוהבים את מה שאנחנו עושים שאין לנו בעיה לתת את השירות הטוב ביותר שתוכלו לקלב, שזה כולל גם מאות המלצות של לקוחות שבוחרים בנו בכל פעם מחדש שהם חוגגים אירוע משפחתי מיוחד.

מגנטים לאירועים בקרית גת – לא רק מגנטים

שאתם מחפשים צלם מגנטים לאירועים בקרית גת אתם בטח רוצים לקבל עוד אטרקציות נוספות, או גם חבילות צילום מתקדמות ומיוחדת. אז במקום לחפש מול מספר נותני שירות את אותם הדברים, אצלנו כאן באתר יויו מגנט תקבלו את הכל במקום אחד.

שירות צילום אירועים

צילום אירועים מקצועי, צילומי וידאו, עריכות וידאו מתקדמות וחבילות צילום מלאות הכוללות עיצוב אלבומים וכל מה שאתם צריכים לאירוע.

אטרקציות לאירועים

מגוון גדול מאוד של אטרקציות לאירועים שכולל שולחנות משחק לאירועים, עשן כבד לרחבת ריקודים לסלואו בחתונות, זיקוקים ועוד המון דברים מגניבים כמו עיצוב בלונים לברית, כובעי בלונים מרשימים ועוד.

Call Now Button