בלונים ליום הולדת

מחפשים בלונים ליום הולדת ? הגעתם למקום הנכון ! מבחר בלונים לימי הולדת הגדול ביותר, כל סוגי הבלונים, עיצובי בלונים מיוחדים ומרשימים כמו שרק אנחנו ביויו בלון החברה המובילה להפקת בלונים לברית ולכל סוגי האירועים יכולים להביא לכם.

בלונים ליום הולדת משלוחים חינם לכל הארץ! חבילות בלונים כולל משלוח חינם החל מ 89 ש"ח בלבד! לא תמצאו יותר זולים!!!

משלוחי בלונים ליום הולדת
בלונים מעוצבים לימי הולדת

בלונים ליום הולדת - למה דווקא אנחנו

שואלים את עצמכם למה להזמין בלונים ליום הולדת דווקא מיויו בלון, החברה המובילה לעיצוב בלונים לכל סוגי האירועים במחירים הזולים והמשתלמים ביותר, הנה כל הסיבות למה לבחור דווא בנו. 

כי אצלנו זה לא רק מחירים זולים הוגנים ומשתלמים. זה שירות משלוחי בלונים מהיר בפריסה ארצית.

מחיר נוח לכל כיס

קודם כל אנחנו הרבה יותר זולים מכל המתחרים, אתם יכולים לבדוק ולגלות שרק אצלנו תקבלו את המחיר הזול ביותר, מתחייבים למחירים משתלמים והוגנים.

מגיעים לכל מקום בארץ

לא משנה אם אתם מחפשים בלונים ליום הולדת בחולון, בנתניה, באשדוד או בחיפה, אנו מספקים משלוחים של בלונים מעוצבים לכל מקום בארץ.

הגעה מיידית

כל המשלוחים מגיעים אליכם מהיום להיום ! לא משנה מתי אתם נזכרים שאתם רוצים לעשות משלוח בלונים מיוחד או אפילו לעצב את המקום שבו אתם חוגגים יום הולדת אנו מגיעים אליכם מהיום להיום, המלאי שלנו זמין תמיד ותמיד יכולים לתת מענה.
בנוסף קיימת אפשרות לאיסוף עצמי בתאום מראש, אתם יכולים להגיע ולבחור במקום את הבלונים ואת הזרים המיוחדים ביותר.

בלונים ליום הולדת
עיצוב בלונים ליום הולדת
קיפולי בלונים לברית

העיצובים המרשימים ביותר

רק אצלנו תקבלו את מגוון העיצובים הגדול והמרשים ביותר, אנו מביאים לכם מגוון גדול של עיצובים לכל סוג של יום הולדת, בלונים בצורת לבבות, בלוני הליום, בלונים בצורת אותיות בעברית ואנגלית, המגוון הגדול ביותר בישראל.

שילובים מיוחדים

אצלנו תוכלו לקבל לא רק עיצובי בלונים מיוחדים לימי הולדת, אלא גם את השילובים הטובים ביותר, שילוב של בונבונריות שוקולד עם בלונים, שילוב של בובות פרווה במחירים הכי זולים ומטורפים בארץ, בובות פרווה דובי מיוחדות בגדלים ענקיים החל מ 19 ש"ח בלבד ! מחירים של בובות פרווה דובי שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר.

בלונים ליום הולדת מחיר - כמה עולה משלוח בלונים

בתחום עיצוב בלונים אין מחירון מדויק, זהו תחום שכל אחד יכול לקבוע לעצמו את המחיר שלו ולעבוד לפי המחיר הזה, אבל רוב המחירים הם 10-15% הבדל בין המתחרים, בכדי שתוכלו לקבל מחיר משתלם והון, הבאנו לכם את המחירון שלנו שהוא גם יעזור לכם לקבל הערכת סדר גודל כמה תשלמו עבור עיצוב בלונים מיוחד ליום הולדת כולל משלוח בחינם.

סוג העיצוב מחיר מידע נוסף
עיצוב בסיסי החל מ 79 ש"ח העיצוב כולל בתוכו רק בלוני הליום, 4-5 בלוני הליום בצורות מעוצבים + סט של 25 בלוני הליום רגילים חלקים בצבעים לפי בחירה.
עיצוב משודרג החל מ 149 ש"ח עיצוב מיוחד מאוד שכולל את סט הבלונים הגדול והמרשים ביותר, ובו עמוד בלונים מפואר, 8 בלונים בצורות (כולל לבבות לבנים או אדומים) ועוד 35 בלונים רגילים עם צבעים לפי בחירה.
עיצוב בלונים משולב החל מ 249 ש"ח עיצוב בלונים הכולל בתוכו את כל סוגי הבלונים, עמוד בלונים ועוד בלוני צורות לרבות בלונים פשוטים, חגיגה ענקית של בלונים ושילוב של בונבוניירה או דובי לפי בחירה.

העלות של משלוח בלונים היא בהתאם לגודל זר בלונים שאותו רוצים להזמין. יש לנו להציע לכם זרי בלונים בסיסים במחיר של 79 ש"ח וזה כולל בתוכו בלוני הליום מעוצבים בצורות + 25 בלונים רגילים (עגולים) צבעוני או לפי בחירה של צבעי זהב / כסף או כל צבע אחר שאתם רוצים.

למשל בלונים לאירוע של יום הולדת לבת אפשר להזמין בלונים בצעב ורוד + סגול או זהב + אדום וכל מה שאתם רוצים.

כל המשלוחים שלנו באזור גוש דן והסביבה מגיעים עד 4 שעות מרגע אישור ההזמנה. אנו מקבלים כל יום הזמנות עד לשעה 17:00. הזמנות שמתקבלות אחרי השעה 17:00 יסופקו רק ביום למחרת. לכן, אם אתם רוצים לעשות הזמנה של משלוח בלונים חייגו אלינו כמה שיותר מוקדם.

בהחלט כן. אם אתם רוצים לעשות הדפסות על בלונים עם לוגו חברה או הקדשה אישית אנו מספקים את השירות. 

בלונים עם הדפסה יש להזמין כמה ימים לפני. אי אפשר לספק בלונים עם הדפסה באותו היום ולכן חשוב מאוד לשלוח הכל אלינו ולאחר מכן אנו שולחים לכם לאישור ומדפיסים על הבלונים.

אצלנו תמצאו חבילות סידור בלונים שכוללות גם המון דברים נוספים. 

יש לנו סידור בלונים עם עמוד, סידור בלונים מיוחד שכולל בתוכו גם בקבוקי יין, שוקולד וגם סידור בלונים עם מגשי פירות ופינוקים.

Call Now Button