כל הטיפים לאירוע קטן

כל הטיפים לאירוע קטן

יש מי שמתחברים לאירועים גרנדיוזיים גדולים ואחרים מחפשים לחגוג בסביבה אינטימית יותר במיוחד אירוע כמו בת מצווה המסמל את המעבר מילדות לנערות, במסגרתו אולי הנערה תעדיף להתענג על חוויה ייחודית עם האנשים הקרובים אליה ביותר.

הקטן הוא גדול

להפקתו של אירוע קטן יתרונות רבים שסימנו את הקונספט של אישי וייחודי כמועדף על רבות מבנות ה-12 במדינת ישראל.
ראשית, מדובר ביצירת אווירה יותר פרסונאלית בה גם המוזמנים יכולים לתקשר זה עם זה וגם כלת השמחה יכולה להיות באינטראקציה עמם.
היא מכירה את כל מי שהגיע לשמוח עמה מה שגם מטפח את תחושת הביטחון והנוחות בסיטואציה שיכולה להיות מרגשת אך גם מעט מלחיצה.
שנית, כאשר מזמינים מלכתחילה רק אנשים קרובים שמכירים יש סיכוי גבוה יותר שהם אכן יגיעו. בנוסף לכך – אירוע קטן לרוב פחות מצריך ענייני לוגיסטיקה ויותר קל להפיק את החגיגה ולחסוך כסף על מרחב פיזי ולהקצות את המשאבים לטובת אנשי מקצוע וספקים מצוינים כמו צלם מגנטים, תקליטן, אומן אורח וחוויה קולינארית ייחודית. באירוע קטן גם פשוט יותר להיות גמישים ויצירתיים ולא מוגבלים על ידי מקום גדול והצורך לרצות הרבה מאוד משתתפים.

בבואכם להפיק בת מצווה לתפארת, קטנה אבל משגעת, כדאי להתייחס לעומק לפריטים הרבים בהוצאת החזון אל הפועל והפיכת החלום למציאות:

איך תדעו שהגעתם לחגוג במקום הנכון?

ישנם אולמות לבת מצווה מכל הסוגים והגדלים והמטרה היא לפני הכל להגיע לאולם שממוקם באזור גיאוגרפי אסטרטגי נוח להגעה בהתאם למקום מגוריכם או לאזורים הגיאוגרפיים מהם עתידים להגיע מרבית האורחים. לכן מומלץ לבחור באולמות לבת מצווה בראשון לציון, המהווה עיר מרכזית אליה קל להגיע כמעט מכל מקום בארץ.
עוד מומלץ לוודא שהאולם אכן מתאים בגודלו לאירוע קטן כך שמצד אחד תישמר תחושת נינוחות ומצד שני לא תיווצר תחושת ריקנות כפי שעשוי לקרות באירוע קטן שמתקיים במתחם רחב ידיים. שימו דגש גם על מערכת סאונד ומולטימדיה, התאמה לתוכנית האומנותית למשל מבחינת קיומה של רחבת ריקודים, עמדת דיג'יי, מקרנים להקרנת קליפ בת מצווה וכדומה.

קולינריה משובחת

הלב המרכזי באירוע בת מצווה הוא האוכל וכדאי לבחור אולם שיכול לספק גם את שירותי ההסעדה ברמה הגבוהה ביותר עם שף שמנצח על הביצועים ותוצרים מעוררי תיאבון שהאורחים ישמחו לאכול וגם ייהנו לצלם כי הם יוגשו בקומפוזיציה מנצחת ואסתטית להפליא ותוכלו להוסיף גם עמדות ממתקים, פוד טראק או כל שדרוג גסטרונומי שתרצו.

להשקיע באטרקציות ובצילום

אין ספק שהאטרקציות מוסיפות ערך מוסף לאירוע בת מצווה ויש הרבה מאוד פעילויות וסדנאות שאפשר לקיים, מאיירים שיאיירו את המשתתפים, שולחנות משחק לטורנירים ותחרויות וכמובן צלם מגנטים, שיגיע לתעד את הרגעים המרגשים והמאושרים וגם יאפשר למוזמנים להשתמש באקססוריז נלווים ליצירת תמונות ומגנטים באווירה מדליקה עם תמונות שיהוו מזכרת ומתנה לכל מוזמן ויזכירו לו או לה את האירוע הקסום גם הרבה אחרי שזה יסתיים.

טביעת חותם אישית

נסו להביא לידי ביטוי באירוע את הפרסונה של הילדה, האישיות המיוחדת שלה באמצעות תחביב שהיא מפתחת או כישרון אישי – הופעה שהיא תעלה או ציורים שהיא ציירה ויעטרו את המקום, שיר שהיא כתבה או תשיר לאורחים ותנו לה גם להיות שותפה לדרך בבחירת הקונספט, הצבעוניות, קישוטים שהיא אוהבת, למשל, בכל הנוגע לסידור השולחנות.

תכנון מוקפד עד הפרט האחרון

בנו ציר זמן עד להפקת האירוע וודאו שיש לכם את כל המשימות כתובות ומאורגנות על פי סדר עדיפויות ועקבו אחר ביצוען והשלמתן מראיון של ספקים ואנשי מקצוע דרך סשן טעימות לבחירת המנות שיוגשו לאורחים ועד מדידות של הבגדים ואביזרים משלימים ועד תמונות לפני ובמהלך האירוע. עמידה ביעדים בדרך לחגיגה לא פחות ממושלמת.

Call Now Button