מגנטים לאירועים בקצרין – עושים רק עם החברה המובילה בישראל 

מחפשים צלם מגנטים לאירועים בקצרין ורוצים לקבל מחיר הכי זול שיש וגם מגנטים באיכות הכי טובה ובנוסף לקבל צילום מקצועי ואיכותי? הגעתם למקום הנכון! יויו מגנטים לאירועים ברמת הגולן היא החברה המובילה להפקת מגנטים לכל סוגי האירועים בקצרין והסביבה.

אצלנו תוכלו למצוא מגוון חבילות של צילום מגנטים לכל סוג של אירוע. מגוון חבילות מגנטים ללא הגבלה החל מ 390 ש"ח בלבד. המחירים הזולים במדינה והמגנטים הכי איכותיים שיש.

מגנטים לאירועים בקצרין
צלם מגנטים לחתונה בירושלים
מגנטים לאירועים בקצרין

שואלים את עצמכם למה דווקא לבחור בנו? הנה כל הסיבות לעשות החלטה נכונה:

צילום מקצועי : הצילום בחברת יויו מגנטים לאירועים נעשה על ידי צוות הצלמים המובילים ביותר. זה לא שאתם מקבלים צלם מגנטים רגיל שבשבילו המגנטים הם אטרקציה פשוטה, אלא לכל אירוע מגיע צלם אירועים מקצועי וימומן מהשורה הראשונה בישראל.

ציוד פיתוח מגנטים הכי טוב בארץ : בשונה מהרבה צלמי מגנטים שעושים שימוש בציוד בסיסי לפיתוח תמונות, אנחנו בחברת יויו מגנטים לאירועים עובדים עם הציוד הטוב והמתקדם ביותר וגאים להיות מבין החברות הבודדות בישראל העובדות עם טכנולוגית פיתוח תמונות טרמיות. 
ציוד פיתוח תמונות מגנטים לאירועים בקצרין איכותי ומקצועי הוא מה שיביא לכם ולאורחים שלכם באירוע מגנטים ברמה גבוה, איכותיים ללא פשרות וכמובן את התמונה החדה והטובה ביותר שאפשר להפיק באירוע.

ניסיון של שנים : חברת יויו מגנט קיימת כבר משנת 2007 ואנו מהראשונים בתחום הפקת מגנטים לאירועים. רק אנחנו החברה היחידה בישראל שמספקת שירות של צילום מגנטים לכל סוג של אירוע ובכל מקום בארץ. אנחנו מספקים שירות של צילום מגנטים לאירועים גדולים וקטנים ובזכות הוותק והניסיון שלנו הקמנו מספר צוותים מוכשרים ומנוסים שיכולים להגיע לכל מקום בארץ ולתת לכם ולאורחים להנות ממזכרת מיוחדת.

 

מגנטים לאירועים בקצרין – איך זה עובד?

אתם בטח סקרנים לדעת איך מפיקים מגנטים לאירועים?

אז הנה הסבר איך קורה הקסם הזה שנקרא מגנטים לאירועים.

זה מתחיל כמה ימים לפני האירוע, בימים האלו אנו נכין לכם מסגרת מגנט מעוצבת מיוחדת שתתאים לאירוע שלכם בצורה הטובה ביותר. את המסגרת אנחנו נכין לפי עיצוב ההזמנה שלכם לאירוע או שאתם יכולים לבחור מתוך מאגר מסגרות מוכן שיש לנו להציע לכם.

אחרי שיש לנו מסגרת מוכנה לאירוע שלכם יגיע צוות מקצועי מנוסה ומימון שכולל בתוכו צלם מגנטים וגרפיקאי.

הצוות יגיע לפני תחילת האירוע בכדי להציב את הציוד שלו ולהתכונן לאירוע, לעשות בדיקת תקינות מלאה לציוד ואז להתחיל לעבוד ולהפיק לכם את המגנטים המיוחדים שלנו.

הצלם יסתובב בין האורחים ויצלם אותם, לאחר מכן את התמונות שצולמו הוא יעביר לגרפיקאי שנמצא יחד איתו, תפקידו של הגרפיקאי לדאוג שכל תמונה שצולמה תפותח כמספר האנשים המופיעים בתמונה וגם שכל תמונה תעבור להיות במסגרת שהכנו כמה ימים לפני האירוע יחד איתכם.

אחרי זה הגרפיקאי יפתח את התמונות וידבק אותן על דף מגנטי דביק, יחתוך את התמונות והמגנטים המוכנים יוצבו על לוח מרהיב ברחבת הריקודים. הלוח המרהיב ימשוך אליו את כל האורחים שישמחו מאוד לקבל את המגנט שלהם מהאירוע.

החוויה המיוחדת שצלם מגנטים באירוע מעניק לכם היא משהו מיוחד מאוד ולא צריכים לוותר עליו. אנחנו כאן לתת לכם את החוויה המושלמת, לגרום לאירוע שלכם להיות מיוחד ומרשים, להסתובב באהבה עם המצלמה בין האורחים שלכם והם ישמחו לחגוג איתנו.

היתרון שלנו בצילום : אתם בטח כבר יודעים שמצלמה מקצועית כל אחד יכול לקנות, אבל אנחנו לא מצלמים רק תמונות רגילות, אנחנו חיים ונושמים צילום ועושים המון תמונות ספונטניות מיוחדות ומרגשות, ככה שיויו מגנטים לאירועים בקצרין היא לא עוד חברת מגנטים, היא עוד זווית צילום מקצועית ומיוחדת אצלכם באירוע שאתם חייבים בשביל שתהיה לאורחים מזכרת מושלמת.

Call Now Button