מגנטים לאירועים בקרית אונו

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 

054-8066162

במה שונים מגנטים לאירועים בקרית אונו מכל שירות אחר של מגנטים, אין הבדל בין שירות של צילום מגנטים לאירועים בקרית אונו מול שירות של צילום מגנטים לאירועים במרכז בכל עיר אחרת.

אז אם אתם חוגגים אירוע בקרוב בקרית אונו ורוצים להנציח אותו באמצעות צילום מקועי ופיתוח תמונות מגנט בטכנולוגייה המתקדמת ביותר לפיתוח תמונות, פנו אלינו וקבלו חבילת מתנות מפנקת במיוחד בכל סגירת אירוע של צילום מגנטים בקרית אונו.

אנו בחברת יויו מגנטי מספקים שירות של מגנטים לאירועים בכל הארץ לרבות מגנטים לאירועים בקרית אונו ואנו עובדים עם כל אולמות האירועים בקרית אונו.

מה תקבלו מאיתנו כשתזמינו שירות של מגנטים לאירועים בקרית אונו :

  • צילום מקצועי ואיכותי כמו שרק אנו יכוליםלהעניק לכם, באיכות FULL HD .
  • עיצוב מסגרת למגנט לפי בחירה או מתוך מאגר של למעלה מ 2000 מסגרות מגנט מעוצבות.
  • דיסק ובו כל תמונות האירוע שצולמו, ובנוסף נגבה עבורכם את התמונות בענן
  • הגדלות מגנט מעוצבות וקולאז' מיוחד בגודל A4 .
  • הפקת מגנטים ללא הגבלת כמות
  • אנו מלווים אתכם במהלך כל האירוע ללא הגבלת זמן.

איך אנחנו מפיקים מגנטים לאירועים בקרית אונו :

תהליך הפקת המגנטים באירוע הוא תהליך פשוט מאוד, קודם אנו נגיע לכל אירוע כחצי שעה לפני תחילת האירוע בכדי להתארגן ולעשות בדיקת תקינות ציוד וגם שראשון האורחים יגיע לאירוע הוא כבר יוכל להצטלם לתמונות מרהיבה ויפה שתישמר לו למזכרת.
במהלך האירוע כבר משלב קבלת הפנים יסתובב בין האורחים שלכם צלם מגנטים מקצועי מבית יויו מגנטים לאירועים בזול את התמונות שצילם הוא יעיביר למחשב ולאחר מכן באמצעות תוכנה מתקדמת יבצע גרפיקה לכל תמונה בכי למסגר אותה במסגרת שנבחרה כבר לפני האירוע.
בדרך כלל מספר ימים לפני האירוע אנו ניצור קשר ויחד איתכם נעצב מסגרת ייחודית רק לאירוע שלכם עם הקדשה לפי בחירתכם, המסגרת שתעוצב תהייה על כל תמונות המגנט שאנו נפיק לכם.
אחרי העברה של התמנות למחשב וביצוע גרפיקה של מסגור התמנות אנו נפתח את התמונות באמצעות מדפסת מיוחדת מסוג פלוטר בעל 6 ראשי צבע העובד עם דיו מקורי מיוחד.
לאחר מכן כל דף מגנט יעבור ציפוי למנציה וזאת בכדי להקנות למגנט עמידות לאורך זמן רב יותר, אחרי ציפוי הלמנציה הדף מודבק על דף מגנטי דביק מיוחד ואז מתבצע החיתוך של המגנט בגילוטינה מיוחדת ואז המגנטים מוצגים על לוח מגנטי מיוחד ברחבת הריקודים באירוע.

מגנטים לאירועים בקרית אונו

באיזה אירועים בקרית אונו תמצאו שירות של מגנטים לאירועים ?
היום צילום מגנטים הוא חלק בלתי נפרד מכל אירוע ולא משנה היכן האירוע מתקיים, אפשר למצוא מגנטים בימי הולדת וגם אפשר למצוא שירות של צילום בחתונות מפוארות.
לכן אנו ביויו מגנט יכולים לתת לכם את המענה המושלם של הפקת מגנטים בכל סוג של אירוע ולא משנה מהו האירוע.

Call Now Button