איך אני עוזר לכם

את המאמר הפעם החלטתי להקדיש לנושא של איך אני הבעלים של יויו מגנטים לאירועים יכול לעזור לכם.
נכון, יהיו הרבה לקוחות שיכולים לבחור בחברות אחרות שמספקות את אותם שירותים שאני מספק לכם, וזה בסדר.
אני בטוח שגם הם טובים ומעולים אבל לא כמוני (כן, אני יודע אם הייתי צנוע הייתי מושלם 🙂 )

הכנתי רשימה קצרה של השירותים אני יכול לספק לכם תחת קורת גג אחת ושלא תצטרכו לחפש בשום מקום אחר, פשוט הכל מתנה מול בנאדם אחד.

  • צילום מגנטים לכל סוגי האירועים, הרי זה ברור כי בזה עיקר האתר שלי עוסק וזה הפקת מגנטים לכל סוגי האירועים.
    הפקת מגנטים לחתונה , מגנטים לבר או בת מצווה , מגנטים לברית לאירועים עסקיים וכל סוג של אירוע.
  • צילום אירועים בוידאו וצילומי סטילס, בזכות כל הקשרים העסקיים אותם יצרתי במהלך השנים הצלחתי לבחור צלמי וידאו מקצועיים אנושיים ואיכותיים שהם מהווים היום חלק מהצוות של יויו מגנטים לחתונה.
  • כל סוגי האטרקציות לחתונה, הפרחת יונים (וכן אין מה לדאוג הן שמורות ומטופחות ולא הן לא עפות על האורחים שלכם במהלך האירוע) אפשר לקרוא לזה יונים מאולפות.
  • השכרת שולחנות משחק לאירועים – היום אולמות האירועים מספקים כמעט הכל, אבל יש דברים שאותם הם לא מספקים וזה שולחנות משחק, אם חוגגים בר או בת מצווה באולם אירועים, יהיו תמיד החברים לכיתה שקצת לא ימצאו את עצמם במהלך האירוע ובכדי שגם הם ייהנו מאטרקציה מיוחדת כדאי מאוד להזמין להם שולחנות משחק לאירועים.
    אנו מספקים שולחנות משחק יותר גדולים מהסטנרט וזה כולל שולחנות הוקי אוויר, טניס שולחן, וכדורגל בגדלים של 180 ס"מ אורך ורוחב של 90 ס"מ.מגנטים לחתונה
  • הדבר שהכי לא ציפתים לו, מקימים עסק להפקת מגנטים לאירועים ? צריכים ליווי ? יש לכם שאלות ? אני אשמח לענות על כל שאלה ולהפנות אתכם לספקים המובילים בתחום להשגת ציוד חומרי הגלם הטובים ביותר.
    מה אני מרוויח מזה ? האמת שלא הרבה אם בכלל, אבל אני מאמין בכם ומקווה שתזכרו אותי שהייתי לעזר בתחילת הדרך. ואני מאמין ביצרית קשרים עסקיים.
  • שיתופי פעולה – זה החלק שהכי מעניין אותי בתור צלם מגנטים, יש לכם אטרקציה חדשה ומגניבה ? חשבתם על משהו מיוחד בתחום האירועים, או שיש לכם איזה מיזם חדש, ואם אין לכם את כל המשאבים הדרושים להרים אותו גבוה, כמו שכבר אמרתי יצרתי לא מעט קשרים עסקיים ואני בטוח שביחד נוכל להרים את זה ואפילו להצליח בגדול.

לקבלת הצעת מחיר ללא כל התחייבות חייגו עכשיו 

054-8066162

Call Now Button