מגנטים לאירועים בגבעתיים

מגנטים לאירועים בגבעתיים

מחפשים צלם מגנטים לאירועים בגבעתיים ? רוצים לקבל צילום מקצועי ללא פשרות? רוצים צלם אדיב וחייכן שיהיה איתכם באירוע ויזרום איתכם בכיף?

ברוכים הבאים לחוויה חדשה של צילום מגנטים כמו שעוד לא הכרתם!

אנחנו חברת יויו מגנטים לאירועים החברה המובילה להפקת מגנטים לכל סוגי האירועים עם מחיר הוגן ומשתלם במיוחד.

אנחנו מספקים שירות של מגנטים לאירועים במרכז לכל סוגי האירועים.

לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים, אנחנו מציעים לכם חבילות מגנטים ללא הגבלה עם איכות ללא פשרות.

למה דווקא אנחנו

אתם בטח שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא בנו לאירוע שאתם חוגגים?

אחרי הכל יש המון צלמי מגנטים לאירועים שלכולם יש את המצלמה הטובה ביותר, את המדפסת הכי משוכללת שאפשר להשיג וגם עם הטכנולוגיה המתקדמת שיש היום גם אפשר להשיג תמונות מיוחדות ומרשימות אפילו מצילום פשוט במכשיר הנייד של כל אחד.

האירוע שלכם הוא כרטיס הביקור שלנו

בזמן שכל צלם מגנטים אחר רואה את האירוע שלכם בתור עוד כמה מאות שקלים, אנחנו רואים את האירוע שלכם בתור כרטיס הביקור שלנו.

זאת ההזדמנות שלנו לחלק כרטיסי ביקור שזה המגנטים מהאירוע שלכם. לכן, אנחנו לעולם לא חוסכים בכמות המגנטים שאותה אנחנו נוציא במהלך האירוע.

המטרה שלנו היא להוציא כמה שיותר מגנטים וכמה שיותר אנשים יהיה להם המגנט שלנו על המקרר שלהם.

השיטה הזאת של לתת שפע מגנטים והמון אהבה היא השיטה הכי טובה בגלל שיותר מפעם אחת כבר אמרו לנו אנשים שיש להם מגנטים שלנו על המקרר שלהם מכמה אירועים שונים שבהם הם היו. מה שאומר שזה באמת עדיף במקום להשקיע המון כסף בפרסום אנחנו משקיעים באירוע שלכם ויודעים בוודאות שלקוחות מרוצים הם אנשי המכירות הטובים ביותר.

ניסיון ואהבה לתחום

אם לא היינו אוהבים את מה שאנחנו עושים, תהיו בטוחים שלא היינו עושים את זה כל כך הרבה שנים.

בזכות זה שיש לנו אהבה אינסופית לתחום האירועים במיוחד לתחום של הצילום אנחנו עושים את הדברים האלו באהבה וזה משהו שאפשר לראות אותו באופן מיידי.

כי שאנחנו אוהבים משהו אנחנו באמת עושים אותו ממש בכיף.

האהבה שלנו לתחום של צילום אירועים היא גם זאת שגורמת לנו לקנות תמיד את הציוד הכי חדש ומתקדם שיש.

מה שאומר שבזכות זה שאנחנו אוהבים צילום אתם יכולים להנות מתמונות ברמה הכי גבוה ומתקדמת.

הניסיון הוא יתרון מובהק כי זכות ניסיון של שנים אנחנו יודעים איך כל אירוע מתנהל, מה קורה ואיזה רגעים חשוב לתפוס ומה חשוב מאוד לתעד.

למרות שרבים נוטים להמעיט בערך של צלם מגנטים, חשוב לזכור שצלם מגנטים זה עוד מצלמה באירוע וחשוב מאוד שיהיה מי שיתעד את הדברים החשובים.

מגנטים לאירועים קטנים – לא מסתירים מידע חשוב

שמדובר על מגנטים לאירועים בגבעתיים במיוחד באירוע קטנים הרבה פעמים אנשים בוחרים "להסתיר" את זה שהם רוצים שצלם מגנטים יהיה גם הצלם של האירוע.

אבל רגע אחד לפני שאתם מסתירים מידע כזה, תדעו שזה משהו שרק יכול לפגוע בכם.

היה לי פעם מקרה שבו הזמינו אותי להיות צלם לברית ולעשות מגנטים.

אבל העניין שמזמיני השירות לאותו אירוע רצו רק מגנטים, אמרו שיש להם 70-90 מוזמנים ואין צורך בשני אנשי צוות שיעבדו במקביל. הכל היה במטרה להוזיל את הצעת המחיר בעוד 250 ש"ח.

כמובן שהגעתי לאותו אירוע לבד ואז התחלתי לצלם ואני מגלה שאני גם הצלם של האירוע. מה שגרם לשני דברים לקרות, קודם כל כמות המגנטים שיצאה הייתה קטנה הרבה יותר, בגלל שאני אישית העדפתי לצלם ולתעד את האירוע, בנוסף הכמות של התמונות שעשיתי הייתה יחסית יותר קטנה בגלל שהייתי צריך לפתח את התמונות של המגנטים.

אז אם אתם מתכננים שצלם מגנטים יהיה גם הצלם של האירוע שאתם חוגגים בגבעתיים חשוב מאוד לציין את זה כבר בשיחה ולהבין את ההשלכות.

זה בסדר "להסתפק" בתמונות של המגנטים בלבד. אין בזה שום דבר פסול, אבל חשוב להבין שאתם לא יכולים לאכול את העוגה והם לשמור אותה שלמה.

Call Now Button