מגנטים לאירועים בחיפה

חוגגים אירוע בצפון ? רוצים לקבל את השירות הטוב ביותר לצילום מגנטים לאירועים בצפון אנו ביויו מגנטים לאירועים החברה המובילה נספק לכם את השירות הטוב ביותר ללא פשרות.

מגנטים לאירועים בחיפה – למה דווקא אנחנו :

  • קודם כל כי אנחנו יותר זולים מכל חברות המגנטים האחרות בצפון הארץ.
  • אנו מתחייבים לכם בכתב למגנטים ללא הגבלה ובשפע. מתחייבים לכמות ענקית של מגנטים (עד כדי שתצטרכו לקנות מקרר נוסף להדביק עליו מגנטים)
  • הצלמים בחברת יויו מגנטים לאירועים הם מהשורה הראשונה ועובדים עם ציוד הצילום המקצועי והמתקדם ביותר.
  • פיתוח תמונות מגנט באמצעות פלוטר מקצועי ולא כמו יתר צלמי המגנטים שעובדים עם מדפסת ביתית רק אצלנו תקבלו פיתוח תמונות באמצעות טכנולוגיית MICRO PIZO.
  • אנו באים מתוך אמונה ששירות טוב ללקוח הוא הדבר החשוב ביותר ותקבלו שירות ויחס אדיב מכל הלב.
  • שעושים משהו שאוהבים אז מרגישים ורואים את זה, אצלנו הצילום והאירוע שלכם הוא לא "עוד יום עבודה" זה היום הכי חשוב לכם ואנו מבינים את זה ולכן אנו מתחייבים לתת את כל מרצנו ולהפעיל את כל כישורניו בכדי לתת לכם את התוצר הטוב ביותר.
  • בכל סגירת אירוע תקבלו מאיתנו חבילת מתנות מפנקת במיוחד והגדלות מגנט מעוצבות וקולאז' ענקי
  • רק אצלנו מאגר המסגרות המעוצבות הגדול ביותר ובו למעלה מ 2000 מסגרות מעוצבות לכל סוג של אירוע.
  • אתם לא צריכים להתרוצץ – רק אצלנו תקבלו את כל שירותי האטרקציות לאירועים תחת קורת גג אחת, בנוסף לשירות של צילום מגנטים לאירועים בצפון אנו מספקים את כל סוגי האטרקציות, בועות סבון, בובות אלכוהול, עשן כבד, זיקוקים ועוד מגוון רחב של אטרקציות נוספות.

מגנטים לאירועים בחיפה – איך זה עובד :

פשוט מאוד, לאירוע שלכם שאתם חוגגים בחיפה יגיע צוות מקצועי של חברת יויו מגנטים שכולל בתוכו גם צלם מגנטים מקצועי ובנוסף גרפיקאי.
הצוות יגיע אליכם לאירוע כמו בכל אירוע בחיפה שבו הוא מפיק מגנטים כחצי שעה לפני תחילת האירוע וזאת בכדי להתמקם ולהיות מוכן לקבל כבר את ראשון האורחים ולהפיק לו מגנט מיוחד.
הגרפיקאי יתמקם מאחורי הקלעים במקום שבו הוא יפיק את המגנטים ואילו הצלם יסתובב בין האורחים שלכם כבר משלב קבלת הפנים וילווה אותם ויצלם במהלך כל שלב באירוע.
אחרי שהצלם צילם כמות גדולה של מגנטים הוא ניגש עם כרטיס הזיכרון לגרפיקאי מחליף בכרטיס זיכרון אחר וממשיך לצלם את האורחים שלכם, ככה שבכל רגע נתון במהלך האירוע יש צלם מגנטים שנמצא וזמין לצלם אתכם ואת האורחים שלכם באירוע.
את התמונות שקיבל הגרפיקאי הוא ממסגר במסגרת מגנט שהוכנה כמה ימים לפני האירוע בתאום מול בעלי השמחה ואז כל תמונה מפותחת כמספר האנשים שמופיעים בתמונה ולאחר מכן הגרפיקאי מציב את התמונות על גבי לוח מגנטי מיוחד ברחבת הריקודים ולשם הוא מזרים בכל פעם את סט התמונות שהפיק.

המגנטים הם חלק מהמזכרת של האוחרים שלכם וגם איך אתם תזכרו את האירוע שלכם, חשוב לנו מאוד לתת לכם את הטוב ביותר ולכן אנו לא מתפשרים על איכות חומרי הגלם איכות הצילום וכמובן מתחייבים לכם לשירות הטוב ביותר.

אנו מספקים שירות לכל סוגי האירועים בחיפה :

מגנטים לבר מצווה בחיפה

מגנטים לבת מצווה בחיפה

מגנטים לברית בחיפה

מגנטים לחתונה בחיפה

מגנטים לחינה בחיפה

מגנטים לימי הולדת בחיפה

צרו קשר כבר עכשיו וקבלו הצעת מחיר ללא כל התחייבות .

להלן גלריית העבודות שלנו של אירועים שהתיקיימו בחיפה ובכל רחבי הארץ .

[Best_Wordpress_Gallery id="7" gal_title="מגנטים לאירועים בחיפה"]

לקבלת הצעת מחיר ללא כל התחייבות חייגו עכשיו 

054-8066162

Call Now Button