צילום מגנטים לחינה

כשזה מגיע לצילום מגנטים לחינה יש הרבה דברים שחייבים לקחת בחשבון.

בגלל שהרבה פעמים יש כמעט את אותן דרישות לרוב הלקוחות, החלטתי לכתוב לכם את הפוסט הזה שיתן לכם כל מה שאתם חייבים לדעת על חינה.

ובדגש עיקרי אסביר על צילום מגנטים לחינה וכל מה שאתם חייבים לדעת לפני שאתם סוגרים מול צלם מגנטים.

בואו נתחיל קודם כל בהבדלים שיש בין חינה לאירוע אחר.

ההבדל העיקרי בחינה לבין כל אירוע אחר, שהוא כולל בתוכו טקס מאוד משמעותי, אם נניח נשווה את החינה לחתונה, בחתונה זה ידוע שהחלק העיקרי הוא החופה, שבה כולם עומדים ומסתכלים על הזוג מתחתן.

אבל בחינה החלק העיקרי הוא הטקס עצמו, יש לא מעט הכנות שעושים לטקס, זה מתחיל בהפקת האירוע, בניית תפאורה ואפילו מחפשים שירות מקצועי של השכרת תלבושות לחינה, בכל מקרה מדובר ממש על הפקה שלא יורדת מחתונה.

מכל ההתרגשות הזאת, אתם גם צריכים למצוא צלם מגנטים שיגיע ויהיה חלק מכל האטרקציות המיוחדות שהולכת להיות באירוע, אם זה התלבושות הצבעוניות, הכנת מגשי המתוקים, הכנת החינה עצמה, לסגור עם תקליטן ועוד לא מעט דברים שיש לכם לעשות לפני האירוע.

אז נכון שלארגן אירוע זה לא פשוט בכלל, במיוחד אם מדובר על חינה, אבל יש עוד כמה דברים שנוגעים יותר לצילום מגנטים ועליהם אני רוצה לתת את הדגש.

ואין דרך יותר טובה לעשות את זה מאשר בשיטה של שאלות ותשובות, שאלו בעצם הדברים שאתם צריכים לדעת על צלמי מגנטים.

האם צלם מגנטים יכול להיות הצלם של האירוע ?

בהחלט כן, אבל בשביל שצלם מגנטים יהיה גם הצלם של האירוע, חייב לוודא שמדובר בצלם מקצועי.

היום יש הרבה צלמי אירועים שהם בתור תוספת הכנסה עושים גם מגנטים, כי כבר יש להם את כל הציוד הדרוש לצילום וכל מה שנשאר להם זה רק לקנות מדפסת ולהתחיל לעבוד בתור צלמי מגנטים.

עוד דגש חשוב, אם בחרתם שצלם מגנטים יהיה הצלם של החינה שלכם, תתעקשו על כך שיגיעו שני אנשי צוות, גם אם אומרים לכם אחרת.

זה נכון שצלם מגנטים מקצועי ומיומן יכול לעשות מגנטים לבד באירוע של 150 אנשים, אבל הוא גם הצלם של האירוע הוא חייב איתו עוזר, כי הצלם צריך להיות מצוד אליכם ולצלם כל חלק באירוע.

בכל מה שקשור לאיכות המגנט והדברים האלו, פחות אני שם דגש בפוסט הזה, כי אני מרגיש שכבר בכל מקום שאתם תיכנסו אליו באינטרנט אתם תגלו שזה מה שכולם רושמים.

אז נכון שזה חשוב לבדוק את האיכות, אבל זה לא העיקר.

כמה זמן הצלם צריך להיות איתכם, בדרך כלל נהוג שצלמי מגנטים נמצאים 4 שעות באירוע, כלומר משעה 19:00 עד 23:00, אבל אם הצלם מגנטים הוא גם הצלם של אירוע החינה, הוא צריך ללות אתכם במהלך כל האירוע.

בנוסף חשוב שהוא יגיע קצת יותר מוקדם לצילומי המשפחה שלכם, להתארגן ולהיות מוכן עוד לפני ראשון האורחים.

Call Now Button