הדרך המהירה להשיג חיוך מושלם לפני אירוע

בואו לגלאות את הדרך המהירה להשיג חיוך מושלם לפני אירוע.

אם גם אתם נמצאים בפני אירוע גדול בחייכם וחוששים מהצורה בה החיוך שלכם יראה בתמונות המשפחתיות, בטח תשמחו לדעת שקיימים פתרונות מהירים ויעילים עבורכם, שיבטיחו שתוכלו לחייך בביטחון מלא ובאמת לאהוב את החיוך שלכם. עם הטיפולים בעידן המודרני, כבר אין צורך להיגרר כמה שנים עם גשר בשיניים, או להתפשר על מראה שיניים צהובות עם כתמים, שנגרמו לכם משתיית קפה או מעישון סיגריות. כיום תוכלו לבצע טיפולים מהירים וללא כאבים, שיוציאו אותכם מוכנים ברגע ליום הגדול שעומד בפניכם.

כאשר מדובר באירוע משפחתי או חברתי גדול, הנטייה הטבעית היא לרצות להיראות במיטבנו. אם אתם בעלי השמחה, למשל החתן או הכלה, או אפילו קרובים מדרגה ראשונה לבעלי השמחה, אז כנראה שהרצון להיראות מעולה ביום הזה אפילו גובר. אחת הדאגות הכי גדולות באירוע, היא אלבום התמונות. שכן זה הוא דבר ידוע שהתמונות מהאירוע, בין אם הן מונחות באלבום, או כמגנט על המקרר, מהוות זיכרון של יום האירוע לכל החיים. אז אין ספק שתרצו להיראות מעולה ביום הזה ולהיות מרוצים מאיך שנתפסתם בעדשת המצלמה בכל פעם שתסתכלו באלבום התמונות.

הלבנת שיניים

מראה שיניים צהובות יכולות לגרום לתחושה של חוסר אסתטיות אצל אותו אדם ולעיתים גם ליצור ריח רע מהפה. לצד זה שחשוב להבין מהיכן נובעת הבעיה של התכהות השיניים, חשוב גם לטפל במצב הקיים. התכהות שיניים יכולה להיגרם עקב עישון, שתיית משקאות ממותקים עם צבעי מאכל, שתייה מרובה של יין אדום וקפה, או אפילו רק נטייה גנטית לשיניים צהובות, שאין בהכרח מצביעה על בעיה רפואית כלשהי.

הלבנת שיניים היא הליך מהיר ופשוט, ללא כאבים וללא תחושה לא נעימה. מדובר בחומר כימי שמחמצן את הכתמים בשן, מבלי לפגוע בשכבה החיצונית או בצורת השן. החומר והטיפול חל רק על הכתמים בשן, ופועל עד להבהרה והסרה שלהם. חשוב לדעת שהשיטה פועלת רק על שיניים טבעיות ולא ניתנת לפעולה על כתרים, ציפויי שיניים או סתימות.

ציפויי שיניים

כאשר מדברים על ציפויי שיניים יש המון שיטות וחומרים, ביניהם ניתן למצוא גם רופאים שמשתמשים בחומר מסוג קומפוזיט לביצוע ציפויי שיניים. אך החומר הזה הוא בדיוק אותו החומר שמשמש לביצוע סתימות בשיניים ואינו עמיד לאורך זמן ואף נכתם ונשבר בקלות. לכן אנחנו נדבר על השיטה המוצלחת והבטוחה יותר והיא ציפויי חרסינה לשיניים.

ציפויי חרסינה לשיניים, היא שיטת טיפול שמגיעה אלינו מארצות הברית והתחילה במקור אצל כוכבי הוליווד ולכן גם ניתן לה השם "חיוך הוליוודי". בעברה השיטה הזו הייתה נחשבת מאוד יקרה ולכן לא הייתה נגישה במיוחד, אך עם התקדמות רפואת השיניים בעולם וגדילת התחרות, המחירים הפכו ידידותיים יותר.

בשיטה זו מבצעים הדבקה של מבנה שן מלאכותית בעובי דק במיוחד, של מ"מ עד כמה מ"מ בודדים, במראה ומרקם ייחודי שמדמה שן אמיתית. רופא השיניים מבצע שיוף שטחי של השן הטבעית לפני ההדבקה, לא יותר מידי, אך יש לקחת בחשבון שלא ניתן להסיר את הציפויים ולחזור למראה שיניים טבעיות לאחר מכן. חשוב להבין שזה טיפול שמצריך תחזוקה, ונשאר לרוב בין 10-15 שנים, עד שהוא מצריך החלפה של הציפויים.

הציפויים האלו נעשים בעבודת יד במעבדה ייעודית ומותאמים באופן אישי לכל מטופל לפי מבנה וצבע השן שלו. בעזרתם ניתן ליצור מראה של שיניים ישרות יותר, לסגור רווחים בשיניים, להקנות מראה לבן יותר, ואפילו לשנות את מבנה ואורך השן.

כתרים בשיניים

בדומה לציפויי שיניים, גם כתרים בשיניים יכולים לשנות את מבנה, אורך, צבע וצורת השן לחלוטין, עד למצב של יצירת חיוך חדש. ההבדל כאן הוא שכתר מולבש מסביב לכל השן ולא רק על החלק הקדמי שלה. טיפול בכתרים יתאים בעבור אנשים שרוצים לקבל תוצאה שתישאר לכל החיים, או לכאלה שלא יכולים לעבור את שיטת הטיפול של ציפויי שיניים, עקב שיניים קטנות או חלשות מידי. כדי להלביש את הכתר על השן, הרופא צריך לשייך את מבנה השיניים לחלוטין, עד שנשארת רק השכבה הבסיסית של השן, בצורה של שן קטנה ודקה. וכמו שניתן להבין גם מהטיפול הזה לא ניתן לחזור לשיניים טבעיות. ככה תקבלו תמונות מיוחדות וצילום מגנטים לאירועים בחדרה שבו כל תמונה נראת מושלמת ומיוחדת בדיוק כמו שאתם רוצים להיראות בתמונות מהאירוע שלכם.

Call Now Button