מגנטים לאירועים בשדרות

מגנטים לאירועים בשדרות

מגנטים לאירועים בשדרות החבילה הכי משתלמת שיש בישראל להפקת מגנטים.

אם אתם חוגגים אירוע בקרוב, אז בטח שאתם מבינים שכדאי מאוד להוסיף צלם מגנטים לאירוע שלכם.

אם בעבר צילום מגנטים הייתה רק עוד אטרקציה, היום כולם כבר מבינים שמדובר על אטרקציית חובה.

בשונה מהרבה אטרקציות לאירועים אחרות שיש להן תג מחיר מאוד גבוה והערך שאותן אטרקציות נותנות לכם בהשוואה לצילום מגנטים לאירועים בשדרות, אתם בטח כבר מבינים שצילום מגנטים זאת האטרקציה הכי משתלמת שאתם יכולים למצוא.

אנחנו צוות יויו מגנטים לאירועים מספקים לכם חבילות צילום מגנטים לאירועים עד 500 ש"ח בלבד עם מגנטים איכותיים, צילום מקצועי וכמובן שירות אדיב ללא פשרות.

למצוא את צלם המגנטים הטוב ביותר

יש לא מעט מדריכים שיכולים להסביר לכם איך לבחור צלם מגנטים, אבל אנחנו יכולים להגיד לכם בוודאות שכל המדריכים האלו שאתם תקראו לא ידברו על הדברים שאנחנו הולכים לחשוף בפניכם עכשיו.

לכן, בשביל למצוא את צלם המגנטים הטוב ביותר כמובן שיש דברים בסיסיים שאתם חייבים להכיר, אבל הרבה לפני זה אלו הדברים שאפאחד לא מדבר עליהם והם חשובים מאוד בבחירת צלם מגנטים.

לא מעבירים אירועים

היום יש המון צלמי מגנטים בישראל, כמובן שגם נוצרו בהתאם המון קבוצות ווצאפ של צלמי מגנטים.

הקבוצות האלו יעילות במיוחד מכיוון שזה נועד לכך שצלמי מגנטים יעזרו אחד לשני.

אני יכול להעיד על מקרה שבו הייתי באירוע, וממש אולם אירועים שהיה צמוד אליי לצלם מגנטים היה חסר חומר לבועות סבון, הוא פשוט כתב בקבוצה, הגיע אליי לקחת לעצמו והצליח להציל את האירוע.

אז חשוב מאוד גם לגלות אחריות אין ספק, אבל לפעמים לא הכל עובד חלק ולכן הקבוצות האלו של צלמי מגנטים הן קבוצות יעילות במיוחד והמטרה שלהן היא להגן על הלקוח.

אבל בפועל יש עוד דברים שקורים בקבוצות האלו וזה "החלפת אירועים".

כלומר, יכול להיות מצב שבו אתם סוגרים מול צלם מגנטים אחד את האירוע שלכם, אותו צלם נגיד סגר מולכם הצעת מחיר של 800 ש"ח. מה שהוא עושה זה אם נכנס לו אירוע אחר באותו תאריך במחיר של 900 או 1000 ש"ח הוא מיד מעביר את האירוע שלכם למישהו שהוא לא מכיר, ומעבר לזה הוא גם לוקח לאותו צלם מגנטים שקיבל את האירוע עוד עמלה 150-200 ש"ח.

עכשיו אותו צלם שמגיע לאירוע שלכם במקום מי שסגרתם מולו הוא לא מרגיש מחויב באותה צורה, כי הוא מבחינתו רק רוצה לעשות עוד אירוע.

מעבר למחויבות שלו לאירוע שלכם, אל תשכחו שהוא לא יהיה מוכן לעשות יותר מידי תמורת מחיר כל כך זול.

לכן, שאתם סוגרים מול צלם מגנטים חשוב מאוד לוודא שמדובר על מישהו שלא מעביר אירועים וגם מישהו שהוא לא "חלק מהצוות".

לא מתפשרים על איכות

האיכות של המגנטים היא קריטית שרוצים למצוא צלם מגנטים לאירועים בשדרות.

המגנט זה הפנים של האירוע שלכם!

מה שהאורחים שלכם לוקחים איתם למזכרת זה רק המגנט, אתם בטח לא רוצים בזמן שיש להרבה מאוד אנשים מלא מגנטים על המקרר ורק המגנט שלכם נראה מעפן בגלל שרציתם לחסוך עוד 100 שקל.

לכן, כדאי מאוד לבחור אותנו לאירוע שלכם כי אצלנו תקבלו שירות אדיב, מגנטים איכותיים והכי חשוב אנחנו לא מעבירים אירועים.

Call Now Button