איך לתכנן חתונה בלתי נשכחת?

אם אתם רוצים לדעת איך לתכנן חתונה בלתי נשכחת הנה כל מה שאתם צריכים לדעת. כל ההסברים צעד אחרי צעד לחתונה מושלמת ומיוחד.

חתונה היא אחד האירועים המרגשים בחייו של אדם, אם לא המרגש שבהם. בהתאם לכך, כל זוג היה רוצה שהחתונה הפרטית שלו תהיה בלתי נשכחת. אבל איך באמת יוצרים אירוע שלא שוכחים? במאמר הבא נציע מספר טיפים לתכנון חתונה יחידה ומיוחדת.

לצאת מאולם האירועים

יש כבר כמה מושגים שהפכו למילה נרדפת לחתונה בתרבות הישראלית: קייטרינג, צלם מגנטים, אולם אירועים וכדומה. כל הדברים האלו הם מנת חלקם של אלפי חתונות ישראליות, ולכן על מנת לערוך חתונה בלתי נשכחת צריך קצת לצאת מהשטנץ הקבוע.

כך למשל, אפשר לבחור מיקום לחתונה שאינו עוד גן או אולם המתמחה בהפקת אירועים גדולים. מומלץ לבחור מקום מיוחד ונעים שנושא משמעות כלשהי בעבור הזוג המתחתן. פינת חמד אהובה, המקום של הדייט הראשון, חופשה זכורה לטוב ועוד ועוד כיד הדמיון. עם זאת, חשוב כמובן לבחור מרחב שיהיה נח לכלל האורחים ויאפשר את כל הדברים שתרצו שיתקיימו בחתונה – אוכל, מוזיקה וכיוצא בזה.

בחירת הטבעת

טבעת אירוסין היא חלק בלתי נפרד מטקס החתונה, וגם חלק משמעותי ביותר בה. זוגות רבים עונדים את הטבעות מהחתונה למשך כל ימי חייהם (או לפחות רובם). לכן חשוב מאוד להשקיע בטבעות איכותיות ואישיות, שמתאימות להעדפות הספציפיות של בני הזוג. טבעות אירוסין וינטאג' הן רעיון מוצלח לטבעות שכאלו. יוקרתיות, מובחנות ומעוצבות לעילא – הן יכולות להיות בחירה נהדרת לבני זוג שאוהבים טעימה מהעבר מעודכנת להווה.

מוזיקה ללב היא חודרת

עוד מרכיב מהותי בכל אירוע חתונה הוא המוזיקה. פעמים רבות ברירת המחדל היא די.ג'יי המנגן מלהיטי התקופה, אך זו לא הברירה היחידה. כמו מגנטים לחתונה, שימוש בדי.ג'יי הפך להיות כמעט כורח, אולם בהחלט יש עוד פתרונות מוזיקליים. שכירה של להקה מקצועית, או "סינג'ור" של כמה חברים טובים שיודעים לנגן יכול להיות רעיון נפלא שיהפוך את החתונה לזכורה הרבה יותר. בנוסף, לא חייבים להתעקש על מוזיקה לפי מה שהולך במיינסטרים – ניתן לבחור את המוזיקה באופן ספציפי יותר לפי טעמם האישי של הזוג, ולא להינעל על סגנון מוזיקלי אחד.

קדימה אוכל

אין חתונה בלי עוגה, ובלי אוכל שמוגש לאורחים. הסעדת האורחים היא גם עניין מהותי בתכנון חתונה, וזוגות רבים פותרים אותו באמצעות חברת קייטרינג מקצועית המתמחה באירועים. זה אמנם פתרון יעיל ונהדר אך בהחלט לא הפתרון היחידי. אפשר לשכור שף יוקרתי לטובת האירוע, שיבשל באופן חי אל מול האורחים. עוד רעיון, שנושא בחובו גם משמעות חברתית ואקולוגית, הוא לחלק את האוכל עם האורחים. כל אורח יביא לחתונה מנה שהוא מצטיין בה, וכך יוכלו להנות כל באי האירוע ממטבח מגוון וססגוני. לבחירה זאת יש יתרונות רבים אולם צריך להיערך אליה בהתאם מכיוון שהיא אכן מעט מורכבת יותר משכירת מפעיל חיצוני. לכל אלו אתם צריכים להוסיף גם צלם מגנטים לאירועים בחדרה שיתעד עבורכם את האירוע, צלם חתונות והכל בכדי לתת לאורחים שלכם מזכרת מיוחדת ומרשימה מחוייה בלתי נשכחת שאתם משקיעים המון בכדי שהיא תהיה כזאת.

Call Now Button