מגנטים עם פפיון – טרנד המגנטים החדש

מגנטים עם פפיון – טרנד המגנטים החדש

שנת 2024 כבר כאן ויחד איתה מגיע חידוש מיוחד והוא מגנטים עם פפיון, בזמן שאטרקציית מגנטים לאירועים הפכה להיות מלכת האטרקציות, ללא ספק המלכה עוברת המון שדרוגים.

השדרוג החדש של מלכת האטרקציות הוא מגנטים עם פפיון.

מה זה בכלל מגנטים עם פפיון?

מדובר על צילום מגנטים לאירועים בדיוק כמו שכולנו מכירים, רק שהפעם במקום רק להדפיס לכם תמונה של מגנט מיוחד ומקורי, על כל מגנט יש גם פפיון קטן שנותן "טוויסט" מיוחד והופך את המגנט שכל האורחים שלכם מקבלים מהאירוע להיות הרבה יותר בולט.

איך כל הסיפור הזה עובד ומה מיוחד בו?

הרבה פעמים אנחנו בתור צלמי מגנטים לאירועים רוצים לחדש, להפתיע, להביא לכם באמת דברים הרבה יותר מיוחדים ומקוריים ממה שאתם רגילים.

בשביל זה אנחנו לא תמיד רוצים להמציא את הגלגל מחדש, אלא רק לשפר אותו, שיתן תוצאות יותר טובות.

בשלב הראשון : לאירוע שלכם מגיעים שני אנשי צוות, האחד מצלם והשני התפקיד שלו לפתח את התמונות.

בשלב השני: אחרי שצילנו ויש מלא תמונות, ניגשים לפתח את התמונות.

בשלב השלישי : כל התמונות מודבקות על דף מגנטי דביק, ואז לכל מגנט רגיל אנחנו פשוט מוסיפים לו פפיון קטן.

בשלב הרביעי והאחרון : ברחבת הריקודים שלכם יהיה לוח מגנטים מרהיב מאוד שעליו כל תמונות המגנט שצולמו וכל האורחים יכולים לקחת את התמונה שלהם למזכרת מהאירוע.

לאיזה אירועים זה מתאים?

הוספת האטרקציה המיוחדת של מגנטים לאירועים עם פפיון מתאימה לכל סוג של אירוע, אבל בגלל מחיר שהוא קצת יותר גבוה מאשר צילום מגנטים לאירועים עד 500 ₪ , במקרה הזה יכול להיות שזה יתאים לאירועים כמו חתונה שאלו אירועים עם תקציב יותר גבוה מאשר אירועים אחרים שהם אירועים קטנים עם תקציב מוגבל.

מגנטים מעוצבים לאירועים מחיר

אחת השאלות המרכזיות היא כמה עולה האטרקציה המיוחדת הזאת של מגנטים מעוצבים ?

בשביל זה הכנו לכם כאן את המחירון שלנו לשירות, חשוב לזכור שהמחירון שלנו הוא לא מחיר קבוע ובגלל זה לכל צלם מגנטים יש את המחיר שלו. אבל, אנחנו מקוום מאוד שהמחירון שלנו יכול לתת לכם הערכת סדר גודל כמה תשלמו על שירות של צילום מגנטים לאירועים.

חבילת מגנטיםמחירמידע נוסף
50 מגנטים מעוצבים פפיוןהחל מ 349 ₪חבילה מתאימה בעיקר לאירועים קטנים עם כמות מוזמנים קטנה. אל תשכחו שכל מגנט מפתחים אותו כמספר האנשים בתמונה ולכן חשוב מאוד לבחור נכון את החבילה הזאת.
300 מגנטים מעוצבים פפיוןהחל מ 1800 ₪חבילת מגנטים שמתאימה לאירועים גדולים. ללא ספק היא כמעט מקבליה לחבילת מגנטים ללא הגבלה.
מגנטים ללא הגבלההחל מ 2200 ₪חבילה שכוללת בתוכה הפקת מגנטים מעוצבים ללא הגבלה במהלך כל האירוע.
מגנטים עם פפיון | מגנטים סטריפ מסגרת קטנה
Call Now Button