האם זה חובה שני אנשי צוות

בזמן האחרון אני מקבל לא מעט שיחות מהרבה לקוחות ששואלים אותי לגבי כמות אנשי הצוות שמגיעה לאירוע שלהם להפיק מגנטים לאירועים.

השאלה העיקרית שלהם היא האם חייב באירוע שני אנשי צוות – אני עונה על זה תמיד, זה תלוי מי מגיע, גם אם יגיעו ארבעה או חמישה אנשים, זה לא אומר שהם יצליחו לעבוד בצורה יותר יעליה.

ובשביל לחדד את התשובה שלי אני אסביר.

אם נניח יש לכם אירוע של עד 200 מוזמנים, אין שום סיבה בעולם להביא לאירוע שני אנשי צוות, קודם כל כמות המוזמנים היא קטנה, גם אם מדובר על חתונה של 200 מוזמנים, הרי הצלם בזמן ההפסקות יכול ללכת ולפתח תמונות.

אבל היום יש הרבה צלמי מגנטים לאירועים שהם לא הכי אוהבים לעבוד קשה, אז הם מביאים איתם עוד בנאדם אחד שיעזור להם להרים את הציוד ובנוסף גם יעזור להם לחתוך, אבל יש לכם צלם מגנטים שהוא חרוץ, לא תהיה לו שום בעיה גם לצלם וגם לפתח תמונות.

איש צוות אחד שיש לו ידע וניסיון יכול להספיק בהחלט.

התנאים שדרושים לצלם מגנטים שיכול לעבוד לבד בזמן הכנת מגנטים :

קודם כל הוא חייב לדעת לצלם טוב, כי אין הרבה זמן לערוך את התמונות לכן כל תמונה חייבת להיות מדויקת וחדה בשביל שתצא טוב בהדפסה.

בנוסף הצלם צריך להיות זריז וקליל, הוא חייב להגיע בכל פעם לעמדה, להעביר את התמונות למחשב ולהתחיל לפתח, בזמן שהמדפסת עובדת הצלם חייב לחזור לצלם את האורחים, לתת לציוד לעבוד ואז לצלם במקביל.

כלומר הוא צריך לדעת לחשוב ולעבוד כמה שיותר יעיל.

דבר נוסף, חשוב לא פחות הוא היכולת של הצלם לדעת לעבוד גם על המחשב ועל תוכנות העריכה, היום קיימות לא מעט תוכנות שמאפשרות לכל אחד לעצב תמונות בקלות ומהירות, הצלם צריך לדעת לשכפל כל תמונה כמספר המצולמים, להעביר את המסגור של התמונות ישירות על כל התמונות ורק אז לשלוח לפיתוח.

שוב חוזרת הזריזות ומהירות הנדרשת מהצלם, הצלם אחרי שפיתח את התמונות צריך לשים אותן על דף מגנטי דביק, ואז לחתוך את התמונות, כאן הוא צריך כבר רק ניסיון, ככל שהצלם יותר מנוסה הוא יצליח לעשות את הפעולות האלו ביותר מהירות, לכן נסו למצוא צלם כזה שכבר עבר המון אירועים ואז שלב החיתוך של התמונות יעבור מהר והוא יוכל להפיק לכם כמות גדולה של מגנטים במהלך האירוע.

אז אחרי שהבנתם ששני אנשי צוות זה לא חובה, אתם יכולים להיות רגועים בבחירת צלם מגנטים שיגיע לבד, במיוחד אם מדובר על אירוע קטן של עד 200 מוזמנים, אתם בהחלט יכולים להסתפק באיש צוות אחד.

אירועים שהם מעל 400 מוזמנים, הסיפור הוא כבר קצת שונה, כאן באמת יש צורך בשני אנשי צוות, בכל מקרה כדאי מאוד לבחון כל מקרה בהתאם לדרישות והתקציב של כל לקוח.

Call Now Button