כמה מגנטים מקבלים באירוע

הפעם נענה אחת ולתמיד על השאלה כמה מגנטים מקבלים באירוע? השאלה הזאת עולה בגלל מספר סיבות.

הסיבה הראשונה היא כי היום יש המון חבילות של צילום מגנטים ללא הגבלת כמות, והאנשים שרוצים לסגור את חבילת הצילום הזאת קצת מבולבלים ולא יודעים האם כמות המגנטים שהם והאורחים שלהם יקבלו במהלך האירוע תספיק להם.

סיבה נוספת היא כי רוצים לדעת האם הם יקבלו תמורה מלאה לתשלום שהם משלמים.

אם בעבר חבילות צילום מגנטים לאירועים היו נמכרות כחבילות לפי כמות מגנטים, היום יש מגוון שיטות לשיווק חבילות המגנטים והתחילו ליצור חבילות של צילום מגנטים ללא הגבה רק מתוך עניין שיווקי וגם כמובן מבחינת היכולת לתת לכל לקוח לקבל כמות יותר גדולה של מגנטים במהלך האירוע. חבילות של מגנטים ללא הגבלה הן לרוב חבילות מאוד יקרות בהשוואה לחבילות של צילום מגנטים בכמות מוגבלת.

למרות שיש חבילות של צילום מגנטים ללא הגבלת כמות, עדיין משך הזמן בו צלם המגנטים נמצא באירוע הוא מוגבל, ויש את המגבלה של הצילום, מגבלת הציוד שיכול לפתח תמונות מגנט באירוע היא מוגבלת וגם כוח האדם של צלם שמסתובב בין האורחים ויחד איתו איש צוות שמפיק את המגנטים עדיין לא יכולים להוציא כמויות יותר מידי גדולות במהלך אירוע שקצוב לכל היותר ב 4-5 שעות.

כמה מגנטים מקבלים לפי מספר אורחים

כמות מוזמניםעלות חבילה ללא הגבלהמידע נוסף
100-150 מוזמנים800-1000 ש"חבחבילות צילום של מגנטים ללא הגבלה של 150 מוזמנים כמות המגנטים תהיה כ 300-400 מגנטים.
250-350 מוזמנים1200-1500 ש"חכמות מגנטים תהיה כ 400-500 מגנטים.
350-500 מוזמנים1800-2200 ש"חכמות מגנטים לאירוע שבו עובדים עם ציוד כפול ושני אנשי צוות, כמות המגנטים תהיה מעל 500 מגנטים באירוע.

כמובן שגם תמיד אפשר לבחור חבילות יותר בסיסיות של צילום מגנטים ללא הגבלה לפרק זמן קצר של עד 3 שעות בשביל להוזיל את המחיר.

למה לא כדאי לקחת מגנטים עם הגבלת כמות?

בגלל המחירים שיחסית נחשבים גבוהים של חבילות צילום מגנטים ללא הגבלת כמות, הרבה מאוד אנשים נרתעים ובוחרים שלא לקחת את חבילות הצילום האלו. אבל, ברגע שאתם בוחרים חבילת צילום מגנטים עם הגבלה נניח של 100 מגנטים, שזה מה שקורה בהרבה מאוד אירועים קטנים, אנשים רק רוצים לקנות מחיר זול ולא מעניין אותם מעבר לזה כלום, העיקר שהמחיר שהם משלמים יהי זול, אז הם מחפשים מגנטים עם הגבלה.

100 מגנטים יכולים להיות גם רק 10 תמונות!

תחשבו לרגע שאם יש לכם אירוע ויש בו הרבה צעירים, 10 מהם הצטלמו ביחד ויש לכם כבר אם משכפלים את המגנט 10 פעמים אתם מקבלים כבר 100 מגנטים. זאת אומרת שרק 10 תמונות והצלם סיים את העבודה שלו.

בנוסף, אם אתם סוגרים חבילה של מגנטים עם הגבלת כמות, הצלם יעשה הכל בשביל לצלם כמה שיותר אנשים ביחד, לסיים את הכל מוקדם ולתת לכם את חבילת המגנטים שהזמנתם ולהמשיך לאירוע הבא, הוא לא ילווה אתכם יותר משעה וחצי בכל האירוע.

חשוב מאוד לקחת את הדברים האלו בחשבון לפני שאתם בוחרים את חבילת הצילום שאתם רוצים לאירוע שלכם.

לסיכום

עכשיו שאתם יודעים כמה מגנטים מקבלים באירוע, אתם גם יודעים שתמיד עדיף לכם לבחור חבילה של מגנטים ללא הגבלה, אולי כמות המגנטים לא תמיד תהיה גדולה מאוד אבל בכל מקרה אתם תסגרו עם הצלם על שעות עבודה, אלו יהיו השעות שהוא מלווה אתכם במהלך האירוע וגם מה שישמר לכם למזכרת נחמדה ולאורחים שלכם.

כמות המגנטים באירוע, הם חלק מאותם דברים שחשוב לדעת לפני שאתם סוגרים מול צלם מגנטים לאירוע שלכם.

Call Now Button