לסגור מול צלם מגנטים בטלפון

מתכננים אירוע בקרוב ורוצים להזמין צלם מנטים לאירוע שלכם,
אני מאמין שחשבתם לסגור מול צלם מגנטים בטלפון ולברר את כל הפרטים בלי להיפגש איתו ובלי לראות דוגמאות של המגנטים.
אז אם זה התכנון שלכם הכנתי לכם את שלושת הדגשים החשובים ביותר שחובה לשים דגש גדול מאוד לפני שסוגרים מול צלם מגנטים בטלפון.

אני רוצה להתחיל משורש הבעיה, שורש הבעיה הוא כמובן שבגלל שמדובר בסכום יחסית נמוך עד 1000 ש"ח רבים נוטים לקחת את הסיכון ומוכנים להסתכן.
אבל אם נעשה דברים במחשבה קצת שונה, כלומר אם נחשוב רגע על היום שאחרי האירוע, ונניח שהכל הייה מושלם חוץ מחלק קטן אחד שהוא המגנטים. אני בטוח שהרבה יהיו מאוכזבים אם יעשו בחירה לא נכונה, ואז יאמרו לעצמם "בשביל עוד 200 ש"ח, האירוע שלי (חתונה, בר מצווה או כל אירוע אחר) הייה יכול להיות מושלם".
אז נכון מדובר בעוד 200 ש"ח פחות או יותר אבל זה מה שיכול להפוך את האירוע שלכם למושלם מכל הבחינות.

הדבר הראשון בבדיקה : 

דבר ראשון לא להתייחס למחיר שאותו מציעים לכם, בשום אופן אל תייחסו חשיבות למחיר, ואני אומר לכם את המחיר כבר עכשיו אם זאת חתונה של אירוע עד 350 מוזמנים עלות של שירות למגנטים לאירוע כזה בין 800 ש"ח ל 1200 ש"ח.
אז את המחיר את כבר יודעים,
דבר ראשון תבדקו מול מי אתם הולכים לעבוד, מחיר זול בדרך כלל לא יעיד על כך שתעבדו עם מישהו שהוא חובבן או לא מקצועי. אין שום קשר בין המחיר לבין מה שתקבלו כי גם אם תשלמו מחיר יקר זה לא אומר שתקבלו הבטחה לאיכות ללא פשרות או למקצועיות או לשירות לקוחות טוב.
מילת המפתח הראשונה היא תיק עבודות, כן לבדוק את תיק העבודת של צלם המגנטים שאותו אתם מתכננים להזמין לאירוע, אל תתלהבו מ 10 או 40 תמונות יפות, תיק עבודות נמדד לפי הגדול שלו בעיקר שמדובר בצילום.
היום בעידן הדיגיטלי אפשר בקלות אחרי סיום כל אירוע להעלות את התמונות או לעמוד הפייסבוק של אותו צלם מגנטים או באתר שלו אתם ברגע יכולים לראות את התמנונות ולתהרשם מיותר מ 300 תמונות ואז לקבל החלטה אם ללכת על זה או לא.

הדבר השני בבדיקה : 

המלצות, לכל צלם מגנטים יש אירועים קודמים.
אם אתם האירוע הראשון שלו אז שיהיה בהצלחה גם לכם וגם לצלם שאתם האירוע הראשון, הצלם יעבור את זה וימשיך לחיות סבבה אבל אם האירוע שלכם יהיה נפילה בגלל המגנטים אני קצת חושש להרגשה שלכם מאשר לשלו.
אני אישית לפני שהפכתי להיות צלם מגנטים לאירועים עבדתי אצל צלמים ותיקים יותר בתחום המגנטים (כן בחלק מהמקרים גם עבדתי ללא שכר בכלל) בגלל שרציתי ללמוד כיצד הכל עובד ורק אחרי אירועים רבים החלטתי לקחת על עצמי אירוע לבד.
שיתוף קצר מהאירוע הראשון שלי אליו הגעתי יחד עם עוד 2 צלמים ותיקים איתם כבר עבדתי וזאת בכדי שיוכלו לגבות אותי לכל צרה שלא תבוא באירוע. מבחינתי להגיע לאירוע ראשון ללא צוות גיבוי מקצועי זה לקפוץ ממטוב בלי מצנח ולקוות להגיע לים מבלי לשבור רגליים.
אז לסיכום החלק השני, פשוט תבדקו המלצות ולא כאלו שמופיעות באתר כציטוט אלא תבדקו המלצות אמיתות באתרי המלצות ולא חסרים כאלו.

הדבר השלישי בבדיקה : 

ההרגשה שלכם, לכל אחר מאיתנו יש את החוש של האינטואיציה הפנימת, לרוב אצל נשים החלק הזה קצת יותר חזק, אז אם את ההחלטה אתם מקבלים על סמך האינטואיציה שלכם תנו לצד הנשי לבצע את העבודה היא תצליח יותר.
אל תתפתו לאלו שרוצים להשאיר אתכם בורים בתחום, כל אלו שלא יספקו מידע על הציוד איתם הם עובדים ולא ישתמשו במונחים מקצועיים, כן גם אם אותם מונחים לא אומרים לכם כלום אתם צריכים לשמוע אותם מפי צלם המגנטים זה מה שמעיד על הידע והמקצועיות שלו.
אלו שירצו להשאיר אתכם בורים ולא ידברו על שיטות העבודה ועל סוג הצילום הם אלו שלא מבינים בצילום ולכן יעדיפו להימנע משיחה על הנושא, ואלו שלא ידברו על שיטות פיתוח תמונות ולא ידעו את המשמעות של מונח ה DPI לא מבינים בתחום ומהם כדאי להתרחק. אבל אם אתם רק מחפשים מחירים זולים אז פשוט בקשו את המחיר ותבקשו להימנע מהסברים מיותרים ותיגשו לשורה התחתונה.

לסיכום : 

גם אם אתם מחילטים לא לבחור בנו להיות צלמי המגנטים באירוע שלכם או לבחור בנו לספק לכם אטרקציות לאירוע אז לפחות תהנו מכל המידע שאני מספק לכם כאן בבלוג, כי בטוח שאין עוד חברה שמספקת מגנטים לאירועים ותספק לכם את המידע אותו אנו חושפים.

Call Now Button