מגנטים לאירועים הכי זול שיש זה מה שחשוב?

מגנטים לאירועים הכי זול [באמת רוצים הכי זול]

סגרתם כבר הכל לאירוע אולם, צלם, דיג׳יי ואטרקציות ואיך לא מה נשאר לכם עכשיו – מגנטים לאירוע, תמיד סוגרים מגנטים לאירוע כדבר אחרון ולפעמים פשוט לא נשאר מספיק תקציב, אז מה עושים? מתכננים מראש את כל התקציב לפני כל ספק, מבררים מחירים ועובדים לפי ממוצע לא הכי זול, אבל גם לא הכי יקר.

מגנטים לאירועים ללא הגבלה את זה תשמעו מכולם, אבל השאלה מה הכוונה שאומרים ללא הגבלה וכמה זה עולה לי, בסופו של דבר שאומרים מגנטים ללא הגבלה מתכוונים שלא סופרים לכם את כמות המגנטים(שימו לב מגנטים לא תמונות) ומוצאים מגנטים לאורך כל האירוע עד שעת הסיום שנקבעה מראש עם הספק, חשוב לציין שמחיר לאירוע כמו חתונה שמתחילה ב 19:00 בערב ומסתיימת ב 00:00 חייב להישמע לכם הגיוני, כן יש כאלה שיגידו לכם מחיר נמוך בצורה קיצונית.

איך הם יכולים לעשות את זה כלכך זול ואחרים לא? יש כמה סיבות:

  • שוק פרוץ – כל אחד יכול לפתוח עסק למגנטים, פשוט קונים ציוד ומתחילים לעבוד, בדרך כלל חבר׳ה צעירים שחושבים שזה ״כסף קל״ מתחילים עם המגנטים ועם הזמן הופכים לעסק אמיתי או פשוט נעלמים.
  • חסכון בחומרים – ישנם הרבה דרכים לחסוך על הלקוח, שימוש בחומרי גלם זולים כמו דיו חלופי, דפים דקים, לימנציה זולה, השימוש בחומרי גלם זולים מפחית את העלות של בעל העסק וכך יש לו את היכולת לתת מחיר מאוד תחרותי – מכירים את המגנטים האלה שדוהים תוך חודשיים שלושה – זאת הסיבה.
  • חסכון על הלקוח באירוע – כמו שאמרנו לפני שוק פרוץ אז יש הרב שבאו לעשות ״סיבוב״ מגיעים לאירוע עובדים לאט, מוציאים ממש מעט מגנטים, בעצם חוסכים על הלקוח על מנת שישתלם להם לתת מחיר זול
  • סגירת אירוע בכל מחיר – הרבה פעמים קורה שאנשים נתקעים ברגע האחרון והצלם מגנטים שלהם מודיע להם שהוא לא מגיע בסוף מתירוץ כזה או אחר, למה זה קורה? יש כאלה שסוגרי אירוע בכל מחיר במידה והתאריך פנוי ואם פתאום נכנס להם אירוע יותר גדול עם יותר כסף אין להם בעיה לבטל.

מגנטים לאירועים הכי זול שיש זה מה שחשוב?

לבדוק את הצלם מגנטים שאנחנו מביאים לאירוע שלנו

חשוב מאוד לבדוק מי הספק איתו אנחנו בקשר, לראות עבודות שלו בעבר, לראות שיש לו אתר, פייסבוק, מפרסם עבודות, או אפילו מזמין אתכם לבוא לאירוע שלו לראות אותו בפעולה וכך גם לראות מה איכות המגנט על מנת לקבל החלטה על מגנטים לאירוע שלנו.

מחיר זול זה לא בהכרח מציאה גדולה

לעיתים אפילו יכול להיות עקיצה גדולה, אז לפני שאתם סוגרים תעשו סקר שוק ותבינו מה המחיר הממוצע לאירוע בסדר גודל שלכם ולפי זה תבחרו את צלם המגנטים המתאים לאירוע שלכם, דבר נוסף שיכול לעזור זה כמובן תחושת הבטן שלכם, אנחנו שומעים את הקול של הספק בצד השני ויכולים להרגיש אם מדובר באדם רציני בוגר שרוצה לעבוד ולעשות עבורנו את הטוב ביותר. 

לסיכום תזכרו שאירוע כמו חתונה, בר/בת מצווה, ברית ובכלל כל אירוע שאנו חוגגים הוא חשו ואנחנו משקיעים המון כסף בכל המסביב שווה להשקיע במגנטים ולדעת שקיבלנו מזכרת שתישאר איתנו ועם האורחים לעוד הרבה זמן ולא תהפוך לדף לבן על המקרר.

Call Now Button