מגנטים לחתונה הבחירה הנכונה

 

מגנטים לחתונה – המזכרת האולטימטיבית לכל חתונה

הגיע הרגע לבחור ספק מגנטים לחתונה שלכם, אבל רגע! יש כלכך הרבה את מי בוחרים? מי הכי טוב? מי הכי זול?
אין מה להיכנס לפאניקה מגנטים לחתונה זה אטרקציה שצריך לקחת בחשבון מראש כחלק מהאירוע בדיוק כמו דיג׳יי, צלם ואולם! למה? כי היום כולם רוצים מגנטים, כולם רוצים מזכרת וכולם אוהבים לחדש את מלאי המגנטים על המקרר.

מגנטים לחתונה הבחירה הנכונה

כאשר מתחילים לבדוק בין ספקי המגנטים השונים אנחנו צריכים שיהיה לנו כמה דברים חשובים לעבור עליהם עם כל ספק:

  1. ביטוח עסק – בטח אתם אומרים מה זה חשוב ביטוח עסק, אז שתדעו שהרבה אולמות היום מבקשים ביטוח עסק מהספקים שבאים ובלי קשר ספק שיש לו ביטוח עסק הוא רציני ומקצועי ומראה שהוא מתכוון להישאר עוד הרבה זמן בעסק.
  2. שירות – כמו כל דבר בטח במגנטים לחתונה השירות הוא מעל הכל, אפשר לדעת מהר מאוד אם הספק שלנו הוא שירותי לפי איך שהוא מסביר, מדבר, מראה סבלנות, שולח לנו פרטים בצורה מסודרת ודואג לשמור איתנו על קשר.חשוב מאוד שיגיע לאירוע חייכן ומלא מרץ לעשות מלא מגנטים ולתת לאורחים תחושה נעימה
  3. מקצועיות – איך תדעו אם הוא מקצועי או לא?
    מאוד פשוט תראו איך הוא עונה לכם לשאלות, מסביר מפרט איך הוא עובד באירוע אומר לכם בדיוק את השעות שבהן הוא עובד, מגיע מוקדם לאירוע(לפחות חצי שעה לפני תחילת האירוע) מתייחס לכל שאלה שלכם ברצינות ויודע להסביר לכם הכל על מנת שתרגישו שאתם מבינים הכל.
  4. חוזה עבודה – לא לוותר על בקשו ממנו שישלח לכם חוזה שהוא מאשר שהוא מגיע לאירוע ואתם מהצד שלכם מאשרים את כל התנאים, שעות העבודה, גודל הצוות וכמובן המחיר.

תמונה של מגנטים לחתונה

מגנטים לחתונה – מדפסת טרמית, מדפסת דיו אני מבולבל

הגיע הזמן לעשות קצת סדר בבלאגן כולם משתמשים במילים גדולות, אבל מה הן אומרות ומה חשובה לנו?

  1. מדפסת טרמית – השם החם של עולן המגנטים בשנתיים האחרונות בעצם מדובר במדפסת שפועלת על חום(טרמית) לא מדובר בדיו אלא בצריבה של התמונה על גבי נייר פוטו, מדובר במוצר מאוד איכותי מדפסת מהירה ואיכותית, אמנם יש חברות שונות שמייצרות את המדפסת הזאת אבל העיקריות הן: Hiti, Mitsubishi הן החברות המובילות בתחום היום ורוב הספרים עובדים איתם.
    ההדפסה הטרמית היא מאוד איכותית ואומרים שאפילו התמונה תחזיק 25 שנים, האמת שעדיין אין ספק אחד בשוק המגנטים שקיים 25 שנים ובטח לא עם טרמית אבל אולי זה נכון.
    ההדפסה היא על דף בגודל a5 ולכן אין אפשרות להכין איתה הגדלות בגודל של a4, אבל מצד שני גם a5 זה מעולה.
  2. מדפסת דיו – פה מתחיל להיות קצת שונה, מכיוון שיש הבדל משמעותי בין סוגי מדפסות הדיו, אם כבר דיו ההמלצה שלנו היא על Epson L805 ולא על אף מדפסת דיו אחרת, יש גם מדפסות של Canon אבל הן דיי ישנות.
    בדיו חשוב מאוד לוודא עם הספק שהוא עובד עם צבעים מקוריים של המדפסת ועם דפים
    שהעובי שלהם לפחות 230 גרם ועל זה אסור להתפשר! האמת היא שאיכות המגנט בדיו ובטרמי תלויה מאוד גם באיכות הצלם, מגנטים לחתונה צריך צלם מקצועי שיודע להשתמש בכל
    הפונקציות של המצלמה ולשחק בה בתנאי התאורה השונים.
    אין ספק שמי שיודע לעבוד מוציא עם מדפסות דיו תמונה מעול על המגנט שאפילו לא שמים לב
    להבדל בין דיו לטרמי לפעמים.

מגנטים לחתונה בזול

מגנטים לחתונה – תבחרו נכון, תיהנו ואל תשכחו לפרגן

צלמי המגנטים עובדים קשה כדי שיהיה לכם מגנטים בחתונה, כדי שיהיה לכם ולאורחים שלכם
מזכרת מהאירוע המדהים שלכם שהשקעתם בו כלכך הרבה, לכן אנחנו ממליצים לפרגן לצלמי
המגנטים, אפשר לפרגן עם טיפ, עם מילה טובה, עם המלצה העיקר שידעו שאתם מערכים את
ההשקעה שלהם באירוע שלכם.

Call Now Button