מסגרות מגנטים לחתונה

מחפשים מסגרות מגנטים לחתונה ולא יודעים איך לבחור את המסגרת המושלמת לחתונה שלכם? יש לכם בראש עיצוב שאתם חושבים עליו אבל עדיין לא מצאתם משהו שזה בדיוק מה שאתם רוצים? אז הנה מדריך קצר שיעזור לכם למצוא מסגרות מגנטים לחתונה מיוחדות ומעוצבות שבאמת יתאימו לאופי שלכם ויהיה בהן את כל מה שאתם רוצים, חשוב לזכור שמעבר לתמונה המסגרת היא זאת שבאמת הופכת להיות המזכרת מהחתונה שלכם.

בחירת מסגרת למגנטים צעד אחרי צעד

רגע אחד לפני שאתם בוחרים מסגרת, יש כמה דברים שכדאי לחשוב להם. הנה דגשים לבחירת מסגרות למגנטים שיעזרו לכם לעשות את ההחלטה הנכונה.

הכיתוב על המסגרת

הכיתוב על המסגרת של המגנט צריך להיות קצר ולא ארוך מידי, חשוב מאוד להקפיד על כיתוב הגיוני ולא להגזים עם פסוקים או מילים משירים שימלאו את המסגרת של המגנט ולא ישאר מקום לתמונה.

בנוסף, הכיתוב על המסגרת חייב לכלול את השמות שלכם, ואת התאריך ועוד הקדשה של כמה מילות תודה לאורחים על זה שהגיעו להשתתף באירוע שלכם.

מסגרת שמתאימה להזמנה

בטוח שיש לכם הזמנה לחתונה, אתם בטח גם השקעתם לא  מעט על העיצוב של ההזמנה הזאת, אתם יכולים לקחת דברים ואלמנטים מהזמנת החתונה שלכם, אפילו הפונט של הכיתוב על ההזמנה יכול להיות מיוחד וכדאי מאוד לשלב אותו בתוך המסגרת שלכם. ברגע שתשלבו את הדברים האלו מהזמנת החתונה שלכם על המסגרת של המגנט זה כבר יהפוך את האירוע שלכם להיות קונספט. כלומר קונספט שמלווה את כל האירוע ויכול אפילו להשתלב בתפריט האוכל שיוגש לאורחים באירוע התפריט יוצב במרכז כל שולחן וזה יכול להיות ממש מגניב.

לא עבה מידי ולא דקה מידי

המסגרת של המגנט צריכה להיות לא יותר מידי עבה, ולא יותר מידי דקה, אתם צריכים לדעת למצוא את האיזון של מסגרת מגנט מעוצבת מיוחדת וכזאת שהיא עדיין רק המסגרת ולא יותר מזה. לפעמים יש הרבה מאוד זוגות שכל מה שמעניין אותם הוא המסגרת ושהיא תהיה עם המון פרטים וכמעט לא נשאר מקום לשום דבר אחר במגנט חוץ מהמסגרת שלהם.

אל תגזימו עם הצבעים

אל תשכחו שאתם בוחרים מסגרות מגנטים לחתונה אתם לא יכולים לשלב יותר מידי צבעים, אתם צריכים למצוא צבע אחד מקסימום שניים, לא חייב לבן כמו שכולם ישר חושבים שזאת המסגרת שהכי מתאימה לחתונה, אפשר גם צבעים כמו קרם וזהב שיכול להיות מסגרת מגנט ממש מיוחדת ומעוצבת.

תנו לפולרואיד להישאר פולרואיד

הרבה פעמים זוגות רוצים לעשות מגנטים רגילים, אותם מגנטים שמגיעים בגודל של 7.5*10 ס"מ ולא את המגנט הגדול יותר של הפולרואיד בגודל 10*10 ס"מ בגלל העלות הגבוה יותר, ואז הם רוצים לעשות מסגרת מגנט בסגנון פולרואיד, חשוב מאוד להבים שלא תמיד זה מסתדר וזאת אותה מסגרת שתתאים, זה גורם למגנט להיות הרבה פחות מקצועי. ברגע שהמגנט לא מקצועי זה רק מעיד על מה שאתם משדרים לאורחים שלכם. אז אם חשוב לכם שהאורחים שלכם יבינו שאתם לא מנסים לחסוך עליהם, תנו להם את מה שאתם הייתם רוצים לקבל ולא פחות מזה.

Call Now Button